Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna 3 budynków szkolnych w Gminie Wińsko wraz z nadzorem inwestorskim

Gmina Wińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 56-160 Wińsko, pl. Wolności 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
    pl. Wolności 2
    56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    REGON: REGON 931934963
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.winsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja energetyczna 3 budynków szkolnych w Gminie Wińsko wraz z nadzorem inwestorskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: "Kompleksowa modernizacja energetyczna 3 budynków szkolnych w Gminie Wińsko wraz z nadzorem inwestorskim" - część I - Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Orzeszkowie polegająca na:a. wykonaniu robót budowlanych obejmujących w szczególności:- ocieplenie budynku, w tym:- ocieplenie ścian zewnętrznych,- wymiana okien,- wymianę wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody,- montaż energooszczędnego oświetlenia;Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.Przedmiotem zamówienia jest: "Kompleksowa modernizacja energetyczna 3 budynków szkolnych w Gminie Wińsko wraz z nadzorem inwestorskim" - część II - Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Krzelowie polegające na:a. wykonaniu robót budowlanych obejmujących w szczególności:- docieplenie dachu,- uzupełnienie ubytków,- wymianę oświetlenia na energooszczędne.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.Przedmiotem zamówienia jest: "Kompleksowa modernizacja energetyczna 3 budynków szkolnych w Gminie Wińsko wraz z nadzorem inwestorskim" - część III - Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Wińsku polegające na:a. wykonaniu robót budowlanych obejmujących w szczególności:- wymianę źródła ciepła na gazowe:- demontaż starych pieców i elementów instalacji- montaż nowego kotła na gaz- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w całym budynku,-wymiana okien,-uzupełnienie ocieplenia i elewacji zewnętrznej budynku-docieplenie dachu,-wymianę oświetlenia na energooszczędnePrzedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - nad prowadzoną na terenie Gminy Wińsko inwestycją, pn.: „Kompleksowa modernizacja energetyczna 3 budynków szkolnych w Gminie Wińsko wraz z nadzorem inwestorskim”Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:1) Część I – 5.000,00 zł2) Część II – 1.000,00 zł3) Część III – 10.000,00 zł4) Część IV – 2.000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy bz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie Wykonawcy, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią [tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji] wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacji gdy Wykonawca:a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;b) którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.5. Miejsce i sposób wniesienia wadium.1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 36 9598 0007 0100 0172 2001 01476. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.7. .Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4 powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Zaleca się, aby przekazanie oryginału gwarancji lub poręczenia nastąpiło wraz z ofertą lub osobno za pomocą środków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XII SWZ.8. Zatrzymanie i zwrot wadium odbywać się będzie na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ) oraz spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1 w odniesieniu do części I - Wykonawca spełni warunek, jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych polegającą na termomodernizacji budynku o wartości 400.000,00 zł brutto;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach