Przetargi.pl
Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6882869 , fax. 14 6882876
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Infrastruktury Miejskiej
    ul. Mickiewicza 2
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6882869, fax. 14 6882876
    REGON: 00064811000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku dawnego internatu przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej „Hotel Słoneczne Wzgórze”, świadczącego usługi noclegowo-gastronomiczne wraz z usługami opiekuńczo – rehabilitacyjnymi w trybie dziennym i dobowym dostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz osób niesamodzielnych w ramach zadania pn. „Utworzenie Centrum rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz Subregionalnego Centrum Wsparcia opiekunów Osób Niesamodzielnych”. 1. Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in: 1) Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, 2) Wykonanie nadbudowy parteru budynków B i C, 3) Wykonanie dachu o konstrukcji krokwiowo płatwiowej z pełnym deskowaniem krytego blachą powlekaną, 4) Wykonanie trzech szybów windowych: dwóch szybów dla wind osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz szybu dla windy towarowej (szyb kuchenny), 5) Przebudowę i budowę klatek schodowych z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, 6) Wykonanie tarasu zewnętrznego, 7) Zamurowanie i wycięcie otworów okiennych i drzwiowych, 8) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej – wewnętrznej i zewnętrznej, 9) Murowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych, 10) Naprawę murowanych kominów – ocieplenie, wykonanie czapek kominowych, obróbek blacharskich, montaż kratek zabezpieczających, 11) Wykonanie instalacji odgromowej budynku, 12) Wykonanie izolacji akustycznej elementów budowlanych w budynku, 13) Wykonanie izolacji i docieplenia fundamentów, ścian fundamentowych i piwnicznych, 14) Wykonanie instalacji odgromowej budynku, 15) Wykonanie instalacji wewnętrznych : a. Instalacji wod-kan, b. Instalacji hydrantowej, c. Instalacji c.o, d. Instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, e. Instalacji elektrycznej, f. Instalacji p.poż., g. Instalacji oddymiania klatek schodowych, h. Instalacji teletechnicznej, i. Instalacji pętli indukcyjnej dla niedosłyszących . 16) Roboty wykończeniowe wewnętrzne: wykonanie warstw podłóg i posadzek, tynków, okładzin, sufitów podwieszanych, 17) Dostawę i montaż wyposażenia kuchennego, 18) Dostawę i montaż dwóch wind osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz windy towarowej (kuchennej) Zaleca się, aby zamontowane windy (dźwigi) były od Wybranego , ale tego samego Producenta. 19) Dostawę i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, 20) Przebudowę sanitariatów wraz z dostosowaniem części sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych: roboty branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 21) Roboty wykończeniowe zewnętrzne: a) wykonanie okładzin i tynków elewacyjnych, b) montaż zadaszenia szklanego na konstrukcji stalowej wejścia głównego , c) montaż orynnowania, obróbek blacharskich, d) montaż balustrad okiennych i balkonowych, 22) Zagospodarowanie terenu: a) rozbiórka elementów zagospodarowania terenu byłej fontanny, zbiornika ścieków, schodów, osłony śmietnika i ogrodzenia, b) remont istniejącego zjazdu publicznego c) przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo – jezdnych, parkingów, chodników d) przebudowa wiaty śmietnikowej, e) wykonanie schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych, f) wykonanie opaski wokół budynku, g) montaż gotowych elementów małej architektury. h) przebudowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz z drenażem, i) budowa przyłącza teletechnicznego, 2. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę „Symage” Szymon Wącior ul. Aleja Róż 6, 33-37 Polanica Zdrój, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumentację projektową stanowią: projekty budowlane i wykonawcze oraz przedmiary robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach