Przetargi.pl
Utworzenie Centrum Ochrony Bioróżnorodności na terenie nieczynnego lodowiska na os. Azoty przy ul. Mostowej 1 w Kędzierzynie-Koźlu w ramach projektu Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn-Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Centrum Ochrony Bioróżnorodności na terenie nieczynnego lodowiska na os. Azoty przy ul. Mostowej 1 w Kędzierzynie-Koźlu w ramach projektu Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn-Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utworzenie Centrum Ochrony Bioróżnorodności na terenie nieczynnego lodowiska na os. Azoty przy ul. Mostowej 1 w Kędzierzynie-Koźlu w ramach projektu Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn-Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn . Wspólny słownik zamówień (CPV): 45112710-5 -Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45231300-8 -Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233200-1 -Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie parku roślinności z oczkiem wodnym, wiatą, instalacją wody, kanalizacją deszczową i instalacją elektryczną (zakres I) oraz zaprojektowanie i wykonanie instalacji nawadniającej, wykonanie i montaż banerów siatkowych, wykonanie trawy rolowanej na dodatkowym obszarze (zakres II), oraz utrzymanie i pielęgnacja wykonanych nasadzeń (zakres III). Zakres I zamówienia obejmuje: 1.1 W branży instalacyjnej: kanalizaca deszczowa , instalacja wodociągowa: 1) budowa wewnętrznego przyłącza wodociągowego na wewnętrznej instalacji wodociągowej PE Ø63 ze studnią wodomierzową SW; 2) przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej kd 200 wraz z budową podziemnego zbiornika retencyjnego o pojemności V=10m3; 3) budowa zbiornika i instalacji obiegu wody w oczku wodnym. 1.2 W branży elektrycznej: 1) wykonanie demontażu słupów oświetleniowych wraz z lampami i wspornikami 2) wykonanie demontażu istniejącej instalacji elektrycznej ; 3) wykonanie zasilania obiektu ze stacji transformatorowej; 4) montaż zestawu pomiarowego 1P; 5) montaż złącza kablowego ZK-4 ; 6) montaż złącza z gniazdami ogólnego stosowania; 7) wykonanie instalacji oświetlenia terenu, oczka wodnego , altany ; 8) wykonanie instalacji dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia ; 9) wykonanie instalacji monitoringu CCTV; 1.3 W branży budowlanej: 1) wycinka, karczowanie samosiejek , krzaków; 2) rozbiórka widowni zewnętrznej ziemnej; 3) rozbiórka konstrukcji betonowej ławek wraz z siedziskami drewnianymi i betonowymi murami oporowymi; 4) wykonanie wyburzeń żelbetowych ścian bocznych trybun oraz korony ścian kanałów technologicznych; 5) wykonanie wyburzeń pyty żelbetowej pod oczkiem wodnym oraz w miejscach nasadzenia drzewostanu; 6) wykonanie otworów odwadniających Ø 50mm na siatce 1,5m x 1,5m na pozostałej części płyty; 7) likwidację azbestowych płyt falistych ~ 200 m2 ; 8) regulacje wysokości studni 1400mm x 1400mm wraz z wymianą płyty pokrywowej oraz wymian włazu żeliwnego 900mm ; 9) niwelację terenu; 10) wykonanie ukształtowanie terenu i nasypów ; 11) wykonanie nawierzchni utwardzonych ( ścieżki, teren pod ławki, place) 12) wykonanie oczka wodnego; 13) wykonanie jazu kamiennego; 14) wykonanie wodospadu kamiennego; 15) wykonanie murków kamiennych i skalniaków; 16) wykonanie i montaż w istniejącym ogrodzeniu furtki wejściowej ; 17) wykonanie i montaż w istniejącym ogrodzeniu bramy, 1.4 Elementy małej architektury: 1) dostawa i montaż ławek z oparciem i podłokietnikami; 2) dostawa i montaż koszy na śmieci 3) dostawa i montaż balustrady stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo wokół oczka wodnego; 4) dostawa i montaż altany ogrodowej aluminiowej malowanej proszkowo z zadaszeniem z poliwęglanu odpornego na promieniowanie UV; 5) dostawa i montaż tabliczek informacyjnych z blachy ocynkowanej ( treść do uzgodnienia w trakcie realizacji zadania) 6) dostawa i montaż 2 jednostronnych unijnych tablic informacyjnych wraz z fundamentami i konstrukcją ( 1 w trakcie realizacji zadania i 1 pamiątkowa po zakończeniu realizacji zadania) – wzór tablic dostępny pod linkiem : https://rpo.opolskie.pl/wp-content/uploads/akcept.-IK-UP-KARTA_PROGRAMU.pdf - treść do uzgodnienia w trakcie realizacji zadania. 1.5 Elementy zieleni 1) wykonanie nawierzchni trawiastej z rolki; 2) wykonanie nasadzeń drzewostanu; 3) wykonanie nasadzeń krzewów; 4) wykonanie nasadzeń bylin i traw. Uwaga: Zamawiający doprecyzowuje nazwy roślinności wyszczególnionej w projekcie wykonawczym Zagospodarowanie Terenu Architektura w punkcie 2.4.15 Zieleń , nasadzenia - w miejsce nazwy byliny , trawy - Barwinek , powinno być Barwinek pospolity, - w miejsce nazwy byliny , trawy - Tatarak , powinno być Tatarak zwyczajny, - w miejsce nazwy byliny , trawy - Salwinia , powinno być Salwinia pływająca - w miejsce nazwy byliny , trawy - inne paprocie w odmianach w tym Języcznik zwyczajny powinno być: Języcznik zwyczajny - 15 szt. Podrzeń żebrowiec - 15 szt. Paprotnik kolczasty - 15 szt. Paprotnik Brauna - 25 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez: Projekt 3 Marek Pelc, ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik Zakres II zamówienia obejmuje : 1. Wykonanie przez Wykonawcę zadania projektu technicznego instalacji nawadniającej tereny zielone z uwzględnieniem odpowiednich dla poszczególnych gatunków roślin systemów zraszania. 1.1 Opracowanie projektu instalacji nawadniającej zieleń musi uwzględniać całościowo nawadnianie powierzchni nowo projektowanego terenu zielonego w tym : trawników , grupy krzewów , rabat bylinowych , drzew przy zastosowaniu automatycznego systemu nawadniania. 1.2 Należy zastosować odpowiednie sterowanie, oraz urządzenia nawadniające odpowiednio dobrane do ujętych w projekcie nasadzeń roślin, które będą podlewane jak np: a) zraszaczy wynurzeniowych turbinowych, zraszaczy statycznych (głowic deszczujących) z dyszami o stałym lub ustawnym kącie zraszania – nawadnianie trawników ; b) zraszaczy statycznych (głowic deszczujących) z dyszami rotacyjnymi o stałym lub ustawnym kącie zraszania – nawadnianie grup krzewów ; c) linii kroplujących – nawadnianie bylin/krzewów; d) nawadniaczy do korzeniowych – nawadnianie drzew; 1.3 Wszystkie wynurzalne urządzenia zraszające powinny być podłączone z instalacją poprzez kształtki antykradzieżowe uniemożliwiające postronnym osobom ich demontaż i kradzież. 1.4 Sterownik instalacją należy wyposażyć w wyłącznik deszczowy. 1.5 Jako źródło poboru wody należy przyjąć w pierwszej kolejności projektowany zbiornik wody deszczowej o pojemności 10 m3 a w razie jej niedoboru automatyczne przełączenie do poboru wody z miejskiej sieci wodociągowej poprzez wodomierz. W razie braku możliwości zastosowania takiego rozwiązanie dopuszcza się możliwość zastosowania innego rozwiązania zaproponowanego przez Wykonawcę po uprzednim przedstawieniu i uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego. 1.6 Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem (pozytywnych) uzgodnień, opinii, sprawdzeń i decyzji niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 2. Wykonanie instalacji nawadniania terenów zielonych zgodnie z wykonaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną. 3. Wykonanie i montaż banerów siatkowych MESH na ogrodzeniu placu budowy wys. ~ 2.0m, 4 banery o wym. 2 mb x 18 mb ( kolorystykę siatki oraz treść i rozmieszczenie napisów zostaną uzgodnione w trakcie realizacji zadania). 4. Wykonanie trawy rolowanej na obszarze zaznaczonym w kolorze pomarańczowym zgodnie z zał. 3 do umowy wraz z przygotowaniem terenu pod założenie trawników zgodnie z wytycznymi producenta. Teren ten należy uwzględnić w projekcie i wykonaniu instalacji nawadniającej. Zakres III zamówienia obejmuje : Utrzymanie i pielęgnacja wykonanych w ramach zakresu I i II nasadzeń zieleni (w tym trawników i roślinności w oczku wodnym) w okresie 36 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru robót budowlanych zgodnie z podstawowymi wytycznymi dla kształtowania zieleni Kędzierzyn – Koźle. W ww. okresie Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za prawidłową prace instalacji nawadniającej zapewniającą prawidłowe utrzymanie wykonanych nasadzeń zieleni (w tym trawników). B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: Projekt 3 Marek Pelc, ul. Św. Antoniego 1, 44-200 Rybnik, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. Z Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonania wizji lokalnej w terenie. Zamawiający udostępnia przedmiary robót, które stanowią element pomocniczy. C. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: roboty ogólnobudowlane, elektryczne, roboty związane z kanalizacją deszczową instalacją wody, prace związane z wykonaniem nasadzeń oraz pielęgnacją i utrzymaniem zieleni. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy i 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3)kwotę gwarancji/poręczenia, 4)termin ważności gwarancji/poręczenia, 5)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 6. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW;2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach