Przetargi.pl
Utworzenie Centrum Etnograficzno - Ekumenicznego w Dubinach

Gmina Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6822756
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hajnówka
    ul. Aleksego Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6822756
    REGON: 00054225000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Centrum Etnograficzno - Ekumenicznego w Dubinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie robót budowlanych przy budynku Centrum: roboty rozbiórkowe, fundamenty, podłogi i posadzki, ściany i okładziny ścienne, dach i pokrycie, stolarka okienna i drzwiowa, stropy i schody wewnętrzne, malowanie, elewacje, elementy zewnętrzne. 2. Wykonanie robót elektrycznych: instalacje elektryczne, system nagłośnienia, system projekcji video, system sieci strukturalnej, system sygnalizacji włamania i napadu,system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego CCTV, system sygnalizacji pożarowej. 3. Wykonanie robót wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania: przykanaliki, kanalizacja sanitarna zewnętrza i przyłącze wody, kanalizacja sanitarna wewnętrzna, instalacja wodociągowa, instalacja c.o. 4. Zakup wyposażenia budynku Centrum. 5. Wykonanie robót budowlanych (budynek byłej biblioteki): elewacja fundamentów, pokrycie dachu, stolarka okienna i drzwiowa, elewacja ścian parteru, 6. Budowa zjazdu na działkę. 7. Zagospodarowanie terenu: ogrodzenie, place i chodniki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdego nie mniejszej niż wartość zamówienia, 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych, kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych i kierownika robót drogowych(Kierownika budowy), 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 300 000 PLN, 5) wykażą się dysponowaniem ( własne, dzierżawione lub wynajęte) w pełni sprawnym sprzętem niezbędnym do wykonywania robót, udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy, 6) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 7) w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-5 niniejszego rozdziału. 8) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością co najmniej każdego stanowiącego przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót konstrukcyjno - budowlanych, kierownika robót sanitarnych, elektrycznych i drogowych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego). 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 9. Wykaz podwykonawców. 10. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 300 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach