Przetargi.pl
Utwardzenie nawierzchni dróg nr 151016N (Boguchwały), 151007N (Książnik) oraz 151525N (ul. Szkolna) w Gminie Miłakowo oraz modernizacja chodników - ETAP II

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 14-310 Miłakowo, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 587 401
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Olsztyńska 16
    14-310 Miłakowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 587 401
    REGON: 51074369200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie nawierzchni dróg nr 151016N (Boguchwały), 151007N (Książnik) oraz 151525N (ul. Szkolna) w Gminie Miłakowo oraz modernizacja chodników - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu robót budowlanych polegających na utwardzeniu nawierzchni dróg nr 151016N (Boguchwały), 151007N (Książnik) oraz 151525N (ul. Szkolna) w Gminie Miłakowo oraz modernizacji chodników. 2. W zakres realizacji zamówienia wchodzą: Część 1 – Utwardzenie nawierzchni drogi nr 151016N w Boguchwałach Przebudowa nawierzchni drogi gminnej z jednoczesnym zwiększeniem szerokości jezdni o 1 m polegająca na: zdjęciu wierzchniej warstwy drogi z bruku, gruntu i płytek wraz z rozbiórką krawężników i obrzeży betonowych. Wykorytowanie pod warstwy drogowe i wykonanie podbudowy z tłucznia na warstwie odsączającej z piasku. Osadzanie krawężników i obrzeży betonowych na ławach betonowych. Wykonanie podbudowy z betony. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. Uporządkowanie terenu, poboczy, rowów przydrożnych oraz terenu przyległego. Część 2 – Utwardzenie nawierzchni drogi nr 151007N w Książniku Przebudowa nawierzchni drogi gminnej z jednoczesnym zwiększeniem szerokości jezdni o 1 m polegająca na: zdjęciu wierzchniej warstwy drogi z bruku i gruntu. Wykorytowanie pod warstwy drogowe i wykonanie podbudowy z tłucznia na warstwie odsączającej z piasku. Osadzanie krawężników i obrzeży betonowych na ławach betonowych. Wykonanie podbudowy z betony. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. Uporządkowanie terenu, poboczy, rowów przydrożnych oraz terenu przyległego. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w przedmiarach robót (załącznik nr 7 i 8 do SIWZ), SIWZ oraz wzorach umów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach