Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa serwisowa samochodów służbowych Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Olsztynie

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
    Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 36784953800106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa serwisowa samochodów służbowych Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa techniczna zapewniająca mobilność samochodów oraz ich bezpieczną eksploatację. 2. Wykonawca będzie świadczył usługę serwisową w zakresie pełnej i ciągłej sprawności technicznej zgodniej z przepisami prawa oraz w sposób zgodny z rekomendacjami producenta danego samochodu. 3. W skład kompleksowej obsługi technicznej samochodów Oddziału Terenowego z siedzibą w Olsztynie oraz podległych jednostek (Sekcji Zamiejscowych) w: Elblągu, Grabinie, Morągu, Lidzbarku Warmińskim, Bartoszycach, Korszach, Działdowie, Kamionku, Bystrym k. Giżycka, Ełku i Olecku wchodzi: 1) wykonywanie: a) przeglądów technicznych, b) przeglądów okresowych, c) napraw, d) usług wulkanizacyjnych (wymiana opon i całych kół z wyważaniem, naprawa uszkodzonych opon), 2) zakup części zamiennych, płynów eksploatacyjnych i akcesoriów samochodowych, 3) zakup opon. 4. Wykaz pojazdów z uwzględnieniem modelu, roku produkcji, przebiegu i miejsca użytkowania stanowi załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zwiększenia lub zmniejszenia ilości pojazdów oraz wymiany taboru samochodowego. 6. Warunki gwarancji: 1) Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na części i podzespoły, licząc jej bieg od dnia odbioru pojazdu przez Zamawiającego, 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody spowodowane w pojazdach przekazanych do realizacji zamówienia przedmiotu umowy, a w szczególności za zniszczenie, włamanie, kradzież, pożar lub inne zdarzenia do pełniej wysokości powstałej szkody, w tym niewłaściwe wykonanie naprawy samochodu skutkujące utratę gwarancji. W tym przypadku Wykonawca przejmie na siebie zobowiązania gwarancyjne, 3) Wykonawca ponosi w pełnym zakresie odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi serwisowej, w szczególności za szkody będące następstwem nieprawidłowego wykonania lub niewykonania usługi serwisowej, 4) Wykonawca wykona wszelkie czynności w ramach Umowy w ten sposób, by Zamawiający nie utracił ubezpieczenia lub gwarancji na części. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ oraz w załącznikach do ww. postanowień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych) przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Szczegółowe informacje dot. wnoszenia wadium znajdują się w Rozdziale XI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 pkt 2 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 10 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach