Przetargi.pl
Utwardzenie istniejących miejsc postojowych w ciągu ul. Dworskiej na odcinku od ul. Krzywej do ronda Słowińców

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie istniejących miejsc postojowych w ciągu ul. Dworskiej na odcinku od ul. Krzywej do ronda Słowińców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Utwardzenie istniejących miejsc postojowych w ciągu ul. Dworskiej na odcinku od ul. Krzywej do ronda Słowińców. 2.Kod CPV: 45.23.31.40-2 Roboty drogowe, 45.23.32.52-0, Roboty w zakresie nawierzchni ulic, 45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 3.Zakres zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacjach technicznych i przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 10 do siwz i obejmuje wykonanie następujących robót: 1)Regulacja wysokościowa krawężników kamiennych; 2)Wykonanie koryta na gł. 30 cm; 3)Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm; 4)Ułożenie płyt betonowych ażurowych 60x40x10 na podsypce piaskowej gr 5 cm; 5)Ułożenie obrzeża betonowego 8x20x100; 6)Wypełnienie płyt ażurowych czarnoziemem z obsianiem trawą; 7)Wypełnienie szczeliny masą zalewową asfaltową pomiędzy nawierzchnią bitumiczną jezdni a krawężnikiem kamiennym; 8)Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu; 4.Warunki realizacji zamówienia. 1)W szczególności Wykonawca zobowiązany jest: a)przejąć plac budowy i przygotować się do realizacji robót, b)przestrzegać przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, c)podjąć wszelkie kroki dla ochrony środowiska na placu budowy celu uniknięcia szkód lub nadmiernej uciążliwości dla osób i dóbr publicznych lub innych ujemnych skutków, związanych z działaniem wykonawcy, d)realizować roboty na podstawie projektu zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, e)zastosować do realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie materiały posiadające obowiązujące świadectwa stwierdzające przydatność wyrobu do stosowania w budownictwie. Wykonawca ma obowiązek przekazania tych dokumentów Zamawiającemu, f)dostarczyć do depozytu miejskiego - firma THERID Spółka z o.o. w Szczecinie przy ul. Narzędziowa 37 - materiały pochodzące z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania, g)udokumentować zagospodarowanie odpadów sposób zgodny z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U.07.39.251 ze zm.) jako warunek odbioru końcowego - w przypadku powstania odpadów podczas realizacji przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia, h)usunąć niezwłocznie ujawnione usterki, i)wykonać na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robot nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, j)wykonać próby i sprawdzenia przewidziane warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, k)pisemnie informować Zamawiającego o każdej zmianie swojej siedziby, nr NIP, REGON, telefonu, rachunku bankowego. 5.Wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się z przedmiarem robót oraz zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia, a także pozyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty cenowej, ponosząc wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 6.Wynagrodzenie i warunki płatności. 1)za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie kosztorysowe powykonawcze ustalone na podstawie oferty wykonawcy oraz sprawdzonych i potwierdzonych obmiarów wykonanych robót. 2)Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3)Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z Umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 3 600 zł (słownie złotych: trzy tysiące sześćset) w terminie do dnia 14.09.2011 r. do godziny 09:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416, zaleca się, aby w tytule przelewu oprócz nazwy Wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione, podać nr NIP. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 (parter).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach