Przetargi.pl
Utwardzenie gruntu części działki budowlanej nr 163/17 w Dziwnówku

Gmina Dziwnów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Szosowa 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3275163 , fax. 091 3275164
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
    ul. Szosowa 5 5
    72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3275163, fax. 091 3275164
    REGON: 81168491800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziwnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie gruntu części działki budowlanej nr 163/17 w Dziwnówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utwardzenie gruntu części działki budowlanej nr 163/17 w Dziwnówku tłuczniem, zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 24 miesięcy od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego: BANK PEKAO SA I/O w Kamieniu Pomorskim, nr konta 18 1240 3868 1111 0000 4093 6541 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: oryginał złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Dziwnowie, ul. Szosowa 5, kserokopię dokumentu dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ww. ustawy, którzy wykażą że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) zrealizowali w okresie 5 lat przynajmniej 2 roboty budowlane, dotyczące wykonania utwardzenia terenu tłuczniem min. 100.000,00 zł każda, dysponują min. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym przynajmniej jedną, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania i nadzoru robót budowlanych, 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową gwarantującą realizację zamówienia na kwotę 100.000,00 zł Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z pisemną ofertą wykonawcy składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1. pisemne oświadczenie, że zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót, itp.); 5. wykaz osób ( min. 5 osób) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziwnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach