Przetargi.pl
Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 112496L od km 0+065 do km 0+425 w miejscowości Piotrowice , gmina Strzyżewice wraz z przebudową dróg gminnych w Piotrowicach i Bystrzycy Starej

Gmina Strzyżewice ogłasza przetarg

  • Adres: 23107 Strzyżewice,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 666 025 , fax. 815 666 025
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzyżewice
    23107 Strzyżewice, woj. lubelskie
    tel. 815 666 025, fax. 815 666 025
    REGON: 43101986200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągu drogi gminnej nr 112496L od km 0+065 do km 0+425 w miejscowości Piotrowice , gmina Strzyżewice wraz z przebudową dróg gminnych w Piotrowicach i Bystrzycy Starej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa gminnej nr 112496L w Piotrowicach na odcinku od km 0+000 do km 0+425 oraz przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 321/1) w Bystrzycy Starej na odcinku 90 m polegające na wykonaniu następujących robót: Utwardzenie dna i odwodnienie wąwozu lessowego w ciągi drogi gminnej nr 112496L w Piotrowicach na odcinku od km 0+065 do km 0+425: 1) roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe: 0,36 km, b) usunięcie warstwy humusu na całym odcinku, gr. ok. 15 cm z odwozem urobku na odległość do 10 km, c) karczowanie pni i krzaków wraz z odwozem, 2) roboty rozbiórkowe nawierzchni z płyt żelbetowych 3) regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, 4) roboty ziemne – wykonanie koryta, profilowanie skarp wąwozu, 5) wykonanie podbudowy: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) warstwa odsączająca z piasku– gr. 10 cm, c) warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości na ściskanie minimum 5,0 MPa – gr. 10 cm d) podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 63 mm stabilizowanego mechanicznie – gr. 15 cm, e) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – gr. 10 cm, f) ułożenie korytek betonowych 15x60 cm z wykonaniem ław fundamentowych z betonu klasy C 16/20 z oporem, g) umocnienie skarpy nasypu płytami ażurowymi 60x40x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm o Rm 5 MPa, wypełnienie wolnych przestrzeniu podsypką cementowo – piaskową, h) wbudowanie zdemontowanych płyt żelbetowych na poboczu drogi 6) wykonanie nawierzchni: a) skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko rozpadową, b) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowo – żwirowej (AC 11W 50/70) gr. 3 cm, c) skropienie między warstwowe emulsją asfaltową szybko rozpadową d) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowa (AC 11S 50/70) gr. 4 cm, e) oblanie krawędzi nawierzchni asfaltem 7) roboty wykończeniowe: a) obustronne utwardzenie poboczy na szer.75 cm, b) plantowanie skarp i korony nasypów, 8) zjazdy indywidualne: 4 szt. o wym. 4,0 x 2,0 m, warstwy konstrukcyjne: warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm, warstwa kruszywa 0-63 mm gr. 15 cm, warstwa kruszywa 0-31,5 mm gr. 5 cm (podano grubości warstw po zagęszczeniu), Przebudowa drogi gminnej nr 112496L w Piotrowicach na odcinku 65 m: 1) roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe: 0,065 km, b) usunięcie warstwy humusu na całym odcinku, gr. ok. 15 cm z odwozem urobku na odległość do 10 km, c) karczowanie pni i krzaków wraz z odwozem, 2) roboty rozbiórkowe nawierzchni, krawężników i chodnika, 3) roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję, wykopy pod przepusty, udrożnienie rowu drogi powiatowej, wykop pod rów umocniony płytami ażurowymi 4) wykonanie przepustu pod korpusem jezdni, przepust dwururowy o średnicy 500 mm z rury polietylenowej dwuściennej spiralnie karbowanej PECOR OPTIMA lub równoważna (klasa sztywności obwodowej SN8) o długości 8,0 m na ławie fundamentowej gr. 30 cm z pospółki, wykonanie dwóch ścianek czołowych dla przepustu dwururowego o wymiarach: 2,0x 1,2 x 0,2 m z betonu klasy C16/20 5) wykonanie podbudowy: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) warstwa odsączająca z piasku– gr. 10 cm, c) warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości na ściskanie minimum 5,0 MPa – gr. 10 cm d) podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 63 mm stabilizowanego mechanicznie – gr. 15 cm, e) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – gr. 10 cm, f) ułożenie korytek betonowych 15x60 cm z wykonaniem ław fundamentowych z betonu klasy C 16/20 z oporem, g) umocnienie skarpy nasypu, skarp i dna rowu, wlotów i wylotów przepustów płytami ażurowymi 60x40x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm o Rm 5 MPa, wypełnienie wolnych przestrzeniu podsypką cementowo – piaskową, h) przebudowa chodnika przy drodze powiatowej z materiałów pochodzących z rozbiórki. 6) wykonanie nawierzchni: a) skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko rozpadową, b) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowo – żwirowej (AC 11W 50/70) gr. 3 cm, c) skropienie między warstwowe emulsją asfaltową szybko rozpadową d) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowa (AC 11S 50/70) gr. 4 cm, e) oblanie krawędzi nawierzchni asfaltem 7) roboty wykończeniowe: a) obustronne uzupełnienie poboczy na szer.75 cm, b) plantowanie skarp i korony nasypów, 8) zjazd indywidualny: przepusty jednorurowe o średnicy 500 mm z rury polietylenowej dwuściennej spiralnie karbowanej PECOR OPTIMA lub równoważna (klasa sztywności obwodowej SN8) o długości 6,0 m na ławie fundamentowej gr. 25 cm z pospółki, wykonanie warstwy odsączającej z piasku i warstw konstrukcyjnych z kruszywa łamanego 0-31,5 mm 9) zjazdy indywidualne: 2 szt. o wym. 4,0 x 2,0 m, warstwy konstrukcyjne: warstwa odsączająca z piasku gr. 20 cm, warstwa kruszywa 0-63 mm gr. 15 cm, warstwa kruszywa 0-31,5 mm gr. 5 cm (podano grubości warstw po zagęszczeniu), 10) oznakowanie pionowe: 3 nowe komplety. Słupki z rur ocynkowanych śr. 60 mm – 3 szt., tarcze znaków – 7 szt.: folia odblaskowa II generacji. Do ustawienia są następujące znaki: a) A-7 – 1 kpl. (1 tarcza + słupek) b) A-3 + T-1 [0,7 km] + B-33 (40 km/h) – 1 kpl. (3 tarcze + słupek), c) A-4 + T-1 [0,7 km] + B-33 (40 km/h) – 1 kpl. (3 tarcze + słupek) Przebudowa drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 321/1) w Bystrzycy Starej na odcinku 90 m: 1) roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe: 0,09 km, b) usunięcie warstwy humusu na całym odcinku, gr. ok. 15 cm z odwozem urobku na odległość do 10 km, 2) roboty rozbiórkowe nawierzchni, 3) roboty ziemne – wykonanie koryta pod konstrukcję, 4) wykonanie podbudowy: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, b) warstwa odsączająca z piasku– gr. 10 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 63 mm stabilizowanego mechanicznie – gr. 15 cm, d) podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – gr. 5 cm, 5) wykonanie nawierzchni: a) skropienie podbudowy emulsją asfaltową szybko rozpadową, b) warstwa wiążąca z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowo – żwirowej (AC 11W 50/70) gr. 3 cm, c) warstwa ścieralna z mieszanki mineralno – bitumicznej grysowa (AC 11S 50/70) gr. 4 cm, d) oblanie krawędzi nawierzchni asfaltem 6) roboty wykończeniowe: a) obustronne uzupełnienie poboczy na szer. 50 cm, b) plantowanie skarp i korony nasypów. Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Uwaga: - wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót parametry materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych, - do każdej z nazw firm, znaków firmowych itp., które zostały wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) dodaje się słowa „lub równoważne” - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej. Warunkiem jest, aby materiały i urządzenia równoważne posiadały co najmniej takie same parametry techniczno – użytkowe jak wskazane w dokumentacji. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom polskich norm przenoszących normy europejskie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie lub wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Do obowiązków wykonawcy w ramach zadania i ceny ofertowej należy: 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz z należytą starannością i w terminach umownych; 2) wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości wbudowywanych materiałów. Wykonawca zapewni odpowiedni system kontroli, włączając personel, laboratorium, sprzęt, zaopatrzenie i wszystkie urządzenia niezbędne do pobierania próbek i badań materiałów oraz robót; 3) przedłożenie w dniu podpisania umowy kopii uprawnień kierownika budowy w specjalności drogowej z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 4) zapewnienie właściwego oznakowania i właściwego zabezpieczenia terenu budowy; 5) utrzymanie porządku na terenie budowy oraz usuwanie na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; 6) ponoszenie odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom posesji sąsiadujących z terenem budowy; 7) zapewnienie bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzenia przedmiotowych robót; 8) dbałość o środowisko naturalne, w tym by odpady, emisje i zanieczyszczenia z terenu budowy, a w szczególności ścieki, pyły, wyziewy i hałas były możliwie najmniejsze i nie przekraczały dopuszczalnych prawem norm oraz nie stanowiły zagrożenia dla środowiska naturalnego; 9) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; 10) naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich administratorami; 11) na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć dojazd do przyległych nieruchomości, ewentualne ograniczenia ruchu kołowego wykonawca będzie zgłaszał mieszkańcom z odpowiednim wyprzedzeniem; 12) do obowiązków wykonawcy należy wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą przedmiotu zamówienia. Zamawiający ma prawo żądać aktualnej inwentaryzacji na każdym etapie realizacji robót. Zatwierdzone inwentaryzacje należy przedłożyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej zapisanej w formie edytowalnej. 13) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy; 14) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji odbiorowej, zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do odbioru 15) czynny udział w odbiorach. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26. 06. 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z p. zm.), w zakresie robót ogólnobudowlanych drogowych tj.: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych i obsługa sprzętów, maszyn i urządzeń wynikających z dokumentacji i przedmiaru robót. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia oraz co najmniej 36 miesięcznej rękojmi. Do wykonania robót mogą być użyte wyłącznie materiały i urządzenia odpowiadające następującym wymogom: a) oznaczone znakiem CE, dla których dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polski Norm, z europejską aprobatą techniczną EAT lub krajową specyfikacją techniczną państw członkowskich UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, b) znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, c) dla których producenci wystawili deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami. d) oznaczone znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, z zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta lub wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym. Z uwagi na ryczałtowy charakter rozliczeń załączony przedmiar należy traktować informacyjnie, Wykonawca winien wycenić cały zakres prac wymieniony w dokumentacji przetargowej zasygnalizowany w przedmiarach robót. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z tym zaleca się, aby wykonawca szczegółowo sprawdził w terenie warunki wykonywania przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na minimum 36 miesięcy od daty ostatecznego przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. 2. Gwarancja jakości musi obejmować zarówno jakość wykonanych robót jak i jakość zastosowanych materiałów, surowców i urządzeń. 3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie uczestniczyć w gwarancyjnych przeglądach okresowych oraz w odbiorze ostatecznym. 4. Początek biegu okresu rękojmi i gwarancji liczone jest od daty bezusterkowego odbioru przez zamawiającego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i własnym staraniem usunąć w okresie gwarancji i rękojmi stwierdzone wady przedmiotu umowy w terminie do 14 dni od daty ich zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela gwarancji na całość przedmiotu umowy tj. także za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. Uwaga: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, 2)Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru jako uprawnione do reprezentacji – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu informację wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może złożyć wraz z informacją dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach