Przetargi.pl
UTRZYMANIE KOMUNALNYCH TERENÓW ZIELONYCH W ŚWIDNICY

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2013-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE KOMUNALNYCH TERENÓW ZIELONYCH W ŚWIDNICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie komunalnych terenów zielonych o powierzchni ok. 85,40 ha w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Tereny objęte umową określone zostały w WYKAZIE TERENÓW DO UTRZYMANIA stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości do 20% zamówienia podstawowego. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje : Zakres prac obejmuje : 1) usuwanie codziennie (7 dni w tygodniu) do godz. 10.00 wszelkich odpadów ( wraz z odchodami zwierzęcymi z utwardzonych nawierzchni) ze skwerów i placów wskazanych pkt 1 Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2) usuwanie codziennie (7 dni w tygodniu) do godz. 10.00 odpadów komunalnych i roślinnych ze skwerów i placów wskazanych w pkt 2 Załącznika Nr 3 do SIWZ. 3) usuwanie w dni powszednie odpadów komunalnych i roślinnych z parków i innych terenów wskazanych w pkt 3 Załącznika Nr 3 do SIWZ- z częstotliwością wskazaną w załączniku, 4) oczyszczanie i odchwaszczanie alejek w parkach, na skwerach, placach i terenach innych oraz chodników do nich przylegających o powierzchni ok. 5,5ha, zapewniające utrzymanie czystej nawierzchni, 5) ustawienie we wskazanych miejscach 210szt własnych koszy na odpady oraz systematyczne opróżnianie ich i koszy Zamawiającego, ze wszystkich zgromadzonych odpadów z częstotliwością zapewniającą ich nie przepełnienie. Łączna ilość koszy do opróżniania - 306 szt., 6) odchwaszczanie i pielęgnacja kwietników, różanek, krzewów ozdobnych i bylin na placach i skwerach o pow. ok. 500m?, realizowane wg potrzeb, w tym m.in. usuwanie przekwitłych kwiatostanów, cięcie krzewów, podlewanie i likwidacja kwiatów po przekwitnięciu, 7) cięcie, pielęgnacja i odchwaszczanie żywopłotów z częstotliwością umożliwiającą ich utrzymywanie bez przerostów i zachwaszczenia. Długość żywopłotów do jednokrotnego wykonania prac - ok. 2840mb, 8) wywóz wszelkich odpadów i resztek roślinnych, których Wykonawca jest wytwórcą, niezwłocznie po zakończeniu prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 9) wygrabianie i wywóz liści z 15ha parków, placów i skwerów określonych pkt 4 Załącznika Nr 3 do SIWZ. Powierzchnia do wygrabiania liści może ulec zmianie w przedziale +/- 10%, co nie wpłynie na wysokość kwoty ryczałtu. 10) przeprowadzanie bieżących przeglądów stanu zdrowotnego drzew, rosnących przy chodnikach i alejkach, oznaczanie osobników zagrażających bezpieczeństwu mienia i osób oraz powiadamianie Zamawiającego o takich drzewach, 11) odśnieżanie na szerokość ok. 2m wskazanych alejek na terenach zielonych o długości ok. 4km, w czasie do 6 godzin od zakończenia opadów śniegu oraz usuwanie śliskości, które należy rozpocząć do 2 godzin od jej wystąpienia, 12) odśnieżanie na szerokość ok. 2m oraz usuwanie śliskości ze schodów w obrębie ulic Wrocławskiej, Saperów, Słobódzkiego - Zamenhofa, Placu Jana Pawła II, w czasie do 2 godzin od zakończenia opadów śniegu lub wystąpienia śliskości, 13) koszenie trawników, oraz innych wskazanych terenów z łącznej maksymalnej powierzchni 100ha, wraz z zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy niezwłocznie po zakończeniu prac, powierzchnia do koszenia może ulec zmianie w przedziale +/- 10%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 21.05.2013 r. przed godz. 8.00 2.Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z tym, że: a.złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b.złożone w gwarancjach (bankowych , ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, c.złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. d.w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy PZP. 3.Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D). 4.Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w p-cie 9. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d.w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach