Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
- Data zamieszczenia: 2015-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
ul. Armii Krajowej 49 49
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
REGON: 00057958900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE KOMUNALNYCH TERENÓW ZIELENI W ŚWIDNICY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie komunalnych terenów zieleni o powierzchni 100 ha w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w tym: 1)usuwanie codziennie (7 dni w tygodniu) do godz. 15.00 wszelkich odpadów ( wraz z odchodami zwierzęcymi z utwardzonych nawierzchni) ze skwerów i placów wskazanych w pkt 1 wykazu terenów do utrzymania określonego w części II SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia 2)usuwanie w dni powszednie wszelkich odpadów z parków i innych terenów wskazanych w pkt 2 wykazu terenów do utrzymania określonego w części II SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, z częstotliwością wskazaną w wykazie, 3)oczyszczanie i odchwaszczanie alejek zapewniające utrzymanie czystej nawierzchni w parkach, na skwerach, placach i terenach innych oraz chodników do nich przylegających o powierzchni 5,5ha, 4)dostarczenie i ustawienie od pierwszego dnia obowiązywania umowy 210szt. koszy na odpady, których model zostanie uzgodniony z Zamawiającym, 5)systematyczne opróżnianie 210 szt. koszy Wykonawcy i 100szt. koszy Zamawiającego, ze wszystkich odpadów z częstotliwością zapewniającą ich nie przepełnienie. Łączna ilość koszy do opróżniania - 310 szt., 6)mycie 390 szt. ławek i 310 koszy na odpady Wykonawcy i Zamawiającego - nie rzadziej jak 1 raz w miesiącu, 7)odchwaszczanie i pielęgnacja kwietników, różanek, krzewów ozdobnych i bylin na placach i skwerach o pow. 500m?, realizowane wg potrzeb, w tym m.in. usuwanie przekwitłych kwiatostanów, cięcie krzewów, podlewanie i likwidacja kwiatów po przekwitnięciu, 8)cięcie, pielęgnacja i odchwaszczanie żywopłotów z częstotliwością umożliwiającą utrzymywanie ich bez przerostów i zachwaszczenia. Długość żywopłotów do jednokrotnego wykonania prac 2840mb, 9)cięcie odmładzające krzewów ozdobnych - 200 szt. oraz usuwanie odrostów korzeniowych drzew rosnących przy alejkach i wzdłuż chodników -600 szt 10)wywóz wszelkich odpadów i resztek roślinnych, których Wykonawca jest wytwórcą, niezwłocznie po zakończeniu prac, Wykonawca we własnym zakresie zapewnia miejsce wywozu odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ). Szacunkowe dane dot. ilości usuwanych odpadów w trakcie 12 miesięcy. -zmieszane odpady komunalne kod 200301 ,odpady z oczyszczania placów i ulic kod 200303 ok. 300 mp -biomasa zielona z pokosu traw kod 200201- ok. 518 ton, -biomasa sucha ze zbioru liści kod 200201 ok. 1100 mp. 11)wygrabianie i wywóz liści z 23ha parków, placów i skwerów określonych w pkt 3 wykazu terenów do utrzymania. Powierzchnia do wygrabiania liści może ulec zmianie w przedziale +/- 10%, co nie wpłynie na zmianę wartości kwoty ryczałtu. 12)przeprowadzanie ( w sierpniu) przeglądu stanu zdrowotnego drzew w parkach i na skwerach, oznaczanie drzew zagrażających bezpieczeństwu mienia i osób oraz powiadamianie Zamawiającego o takich drzewach, 13)odśnieżanie na szerokość 1,5m alejek na terenach zielonych o długości ok. 4km, w czasie do 6 godzin od zakończenia opadów śniegu oraz usuwanie śliskości, które należy rozpocząć do 2 godzin od jej wystąpienia, alejki do odśnieżania określone są w pkt 4 wykazu terenów do utrzymania w części II SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia 14)odśnieżanie na szerokość 2m oraz usuwanie śliskości schodów w obrębie ulic Wrocławskiej, Saperów, Słobódzkiego - Zamenhofa, Placu Jana Pawła II, parku Kasprowicza i parku Centralnego w czasie do 2 godzin od zakończenia opadów śniegu lub wystąpienia śliskości, 15)koszenie traw z łącznej maksymalnej powierzchni 150ha, z zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : 15 000 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych ) 11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 15.06.2015 r. przed godz. 09.00. 11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp z tym, że: a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) złożone w gwarancjach ( bankowych, ubezpieczeniowych ): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo ( na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą ) zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert, d/ w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu ( oryginał ) należy do oferty. 11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.8 Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba zatrudnionych osób niepełnosprawnych na dzień podpisania umowy, które zatrudnione będą przez cały okres realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi pielęgnacji zieleni na terenach zagospodarowanych wnętrz podwórzowych zarządzanych przez ZZK
Dodano: 2016-04-13 - Usługi pielęgnacji zieleni na terenach zagospodarowanych wnętrz podwórzowych zarządzanych przez ZZK
Dodano: 2016-03-31 - Sadzenie i pielęgnacja kwiatów w parkach i na zieleńcach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2016-02-15 - ZZ-271-29-PN/2015 - Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obszarze nieruchomości należących do Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o.
Dodano: 2015-03-04 - Usługi ogrodnicze na terenach zagospodarowanych wnętrz podwórzowych zarządzanych przez ZZK - postępowania nr ZZK-WP/3400/11/15
Dodano: 2015-02-19 - Zagospodarowanie zabytkowego parku w Borku
Dodano: 2014-11-24 - Usługi pielęgnacji zieleni na terenach zagospodarowanych wnętrz podwórzowych zarządzanych przez ZZK. ZZK-WP/3400/64/14
Dodano: 2014-05-29 - UTRZYMANIE KOMUNALNYCH TERENÓW ZIELONYCH W ŚWIDNICY
Dodano: 2014-05-22 - Sadzenie i pielęgnacja kwiatów w parkach i na zieleńcach Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2014-03-10 - Utrzymanie i pielęgnacja terenów zieleni na obszarze należącym do WCB EIT+ sp. z o.o. przy ul. Stabłowickiej 147 i 147a we Wrocławiu
Dodano: 2014-02-13