Przetargi.pl
Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w roku 2020

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 153 939 , fax. 896 161 443
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 153 939, fax. 896 161 443
    REGON: 51074365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2020 roku, według standardów ustalonych w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia przedstawia poniższa tabela: Standard I 1. Bzowiec – Łęgno, wewnątrz wsi (naw. asfaltowa) 2. Głotowo (naw. asfaltowa), ul. Szkolna (naw. polbrukowa) 3. Kabikiejmy Dolne – Kabikiejmy wew.wsi (naw. asfaltowa) 4. Piotraszewo – Urbanowo (naw. asfaltowa i betonowa) 5. Łęgno – PGR Łęgno (naw. betonowa) 6. Smolajny droga wewnętrzna (naw. asfaltowa) 7. Cerkiewnik – Bukwałd (naw. asfaltowa) 8. Barcikowo droga wewnętrzna (naw. asfaltowa) 9. Nowa Wieś Mała – Praslity (naw. asfaltowa) 10. Stary Dwór droga przez wieś (naw. asfaltowa) 11. Cerkiewnik droga wewnętrzna (naw. asfaltowa) 12. Knopin – Barcikowo (naw. asfaltowa) 13. Droga serwisowa granica Gminy – Kabikiejmy Dolne – przepust drogowy (naw. asfaltowa) Standard III 1. Praslity – Łęgno (droga gruntowa) 2. Praslity – Nowa Wieś Mała (droga gruntowa) 3. Nowa Wieś Mała – Głotowo (droga gruntowa) 4. Bzowiec – Gniewanowo (droga gruntowa) 5. Głotowo – Knopin (droga gruntowa) 6. Swobodna – dookoła jeziora (droga gruntowa) 7. Cerkiewnik – do dr. powiatowej (droga gruntowa) 8. Stary Dwór – do drogi powiatowej (droga gruntowa) 9. Barcikowo – Kabikiejmy (droga gruntowa) 10. Kłódka – Kabikiejmy Dolne (droga gruntowa) 11. Kabikiejmy Dolne – Sętal (droga gruntowa) 12. Kabikiejmy – do dr. powiatowej (droga gruntowa) 13. Podleśna – Plutki (droga gruntowa) 14. Podleśna – Międzylesie (droga gruntowa) 15. Jesionowo – Frączki (droga gruntowa) 16. Jesionowo – Plutki (droga gruntowa) 17. Orzechowo – Frączki (droga gruntowa) 18. Cerkiewnik – Bukwałd (droga gruntowa) Ogółem 65,0 km dróg 3. Długość dróg do utrzymania zimowego w standardzie III może ulec zwiększeniu (w ilości nie przekraczającej 10%) 4. Prace przy zimowym utrzymaniu dróg polegają na: 1) odśnieżaniu dróg, 2) odśnieżaniu dróg z posypywaniem piaskiem, 3) odśnieżaniu dróg z posypywaniem mieszanką solną 10%, 4) zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg poprzez posypywanie mieszanką solną 10% i posypywanie piaskiem (materiały do zimowego utrzymania – wykonawcy). 5. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia dróg z materiałów pozostałych po zimowym utrzymaniu na wszystkich odcinkach dróg określonych do utrzymywania w standardzie I. 6. Decyzję o rozpoczęciu odśnieżania i usuwania śliskości nawierzchni dróg podejmuje Wykonawca. 7. W przypadku dodatkowego zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania obowiązków, o których mowa w pkt 1, czas reagowania określa się na ........ minut od chwili zgłoszenia. Zamawiający wymaga, aby tym przypadku czas reagowania był nie krótszy niż 30 minut, jednak nie dłuższy niż do 60 minut. Czas reagowania będzie oceniany przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami określonym w rozdziale XIV SIWZ. Przez czas reagowania rozumieć należy czas, od chwili telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili rozpoczęcia usuwania zgłoszonego utrudnienia w ruchu kołowym lub pieszym tj. czynnej pracy sprzętu lub ludzi w danym miejscu. 8. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 9. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040). 10. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych warunków, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w rozdziale XX niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wykonawca załącza do oferty oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach