Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie porządku na targowiskach miejskich na terenie Miasta Zduńska Wola w 2018 roku

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie porządku na targowiskach miejskich na terenie Miasta Zduńska Wola w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie porządku na targowiskach miejskich na terenie Miasta Zduńska Wola w 2018 roku 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części Część 1 Utrzymanie czystości i porządku na targowiskach miejskich zlokalizowanych na terenie Miasta Zduńska Wola w 2018 roku. Część 2 Utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych na terenie Miasta Zduńska Wola. Część 3 Utrzymanie działek miejskich oraz usługi dla mieszkańców poza terenami urządzonymi i pasami dróg. 3. Część 1 Utrzymanie czystości i porządku na targowiskach miejskich zlokalizowanych na terenie Miasta Zduńska Wola w 2018 roku” Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na: • targowisku miejskim „Mój Rynek” zlokalizowanym przy ul. Adama Mickiewicza 11b w Zduńskiej Woli na działce nr 85/14 (obręb 11). W skład targowiska wchodzi miejsce sprzedaży, działka nr 85/14, obręb 11, o pow. 20 538 m2 (w granicach ogrodzenia), parking, działka nr 81,obręb 11, o pow. 5 948 m2 i działka nr 82 ,obręb 11 o pow. 1561 m2 oraz działki położone wokół miejsca sprzedaży, działki nr 85/8, 85/9, 85/10, 85/11, 85/12, 85/13, obręb 11, o łącznej pow. 209 m2, • targowisku miejskim zlokalizowanym przy ul. Szadkowskiej 20, obręb 4, działka nr 174/1, miejsce sprzedaży na utwardzonym placu w szczycie bloku od strony ul. Szadkowskiej 20, • targowisku miejskim zlokalizowanym u zbiegu ulic Stefana Okrzei i Bolesława Leśmiana, miejsca sprzedaży utwardzone w kierunku budynku szkoły i w kierunku wiaduktu, • targowisku miejskim zlokalizowanym przy ul. Łaskiej 40 (część działki), obręb 14, działka nr 8, miejsce sprzedaży kwiatów, wiązanek i zniczy przy ul. Łaskiej 40 od strony południowej w pasie o szerokości do 7 m, • miejscu utwardzonym na części zieleńca działki miejskiej nr 537/2, obręb 6, o pow. 36 m², przy Placu Wolności 14, wzdłuż chodnika prowadzącego do budynku PUP w Zduńskiej Woli, przeznaczonym do prowadzenia drobnego handlu (tzw. handel z ręki, z kosza). zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ Część 2 „Utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych na terenie Miasta Zduńska Wola” Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na utrzymaniu zieleni (m.in. koszenie zieleńców, trawników, przycinanie żywopłotów, pielęgnacja krzewów i rabat – 84724m2) oraz sprzątaniu pasów drogowych dróg gminnych w obrębie granic Miasta Zduńska Wola (m.in. omiatanie, zbieranie zanieczyszczeń, odśnieżanie – 61379m2) w ramach ryczałtu zgodnie ze standardem oraz wykazem pasów drogowych określonym w załączniku nr 4 do SIWZ - części 2– Zadnie II A. Wykonywanie przez Wykonawcę dodatkowych czynności w zakresie sprzątania pasów drogowych dróg gminnych (m.in. odśnieżanie i likwidacja śliskości ciągów pieszych, zbieranie zanieczyszczeń, omiatanie powierzchni utwardzonej oraz wygrabianie liści – 865636m2: szczegółowy zakres określony w załączniku nr 4 do SIWZ - część 2 – Zadanie II B) oraz dodatkowych czynności w zakresie utrzymania zieleni w pasach drogowych dróg gminnych (m.in. wykaszanie, sadzenie krzewów, podlewanie roślin, malowanie powierzchni – 785000m2: szczegółowy zakres określony w załączniku nr 4 do SIWZ - część 2 – Zadanie II C SIWZ – Zadanie II C) na rzecz Zamawiającego odbywać się będzie na podstawie zleceń jednostkowych. Część 3 „Utrzymanie działek miejskich oraz usługi dla mieszkańców poza terenami urządzonymi i pasami dróg” Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie działek miejskich poza terenami urządzonymi i pasami dróg określonych w opisie terenów ujętych w tabeli 1 i tabeli 2 załącznika nr 4 do SIWZ oraz usługi dla mieszkańców zadanie IIIC jako zadanie ryczałtowe „R” zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, ze zadanie będzie wykonywane w przestrzeni publicznej. 6. Wymagania dla Wykonawców dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Część 1 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 1.2., 1.3. i 1.4. w załączniku nr 4 do SIWZ, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 2) Część 2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 1- 16 Zadania IIA w załączniku nr 4 do SIWZ, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Część 3 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności wykonywane w ramach zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w tym: w części 1 – 2 000,00 zł w części 2 – 7 000,00 zł w części 3 – 5 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale IX SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie: transportu odpadów, wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o odpadach (Dz.U. 2016 poz. 1987 ze zm.) – dotyczy części 1, 2 i 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach