Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.babice-stare.waw.p
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie Gminy Stare Babice tj. Koszenie poboczy i rowów przydrożnych oraz placów gminnych - 4 koszenia rok ręczne lub mechaniczne skoszenie i zagrabienie skoszonej trawy, załadunek skoszonej trawy oraz jej wywóz i utylizacja, uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach, zebranie i wywóz wszelkich śmieci (papiery, puszki, szkło, liście itp.) nagromadzonych podczas grabienia skoszonej trawy. Szacunkowa ilość prac 302955 m2 jedno koszenie, czyli 1211820 m2 rok (4 koszenia) Prześwietlanie drzew do 60 cm w obwodzie i powyżej 60 cm w obwodzie prześwietlenie koron drzew z zasmarowaniem ran smołą sadowniczą, wycięcie suchych i połamanych gałęzi, zebranie odpadów w stosy, wywóz odpadów oraz ich utylizacja, uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. Szacunkowa ilość prac drzewa o obwodzie do 60 cm ok. 151 szt. rok, drzewa o obwodzie powyżej 60 cm ok. 176 szt. rok. Wycinka drzew odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia oraz opuszczenie ich na linach, odkopanie korzeni, obcięcie i usunięcie korzeni, przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny, pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu, ułożenie gałęzi i konarów w stosy, wywóz gałęzi, konarów, pni i korzeni oraz ich utylizacja, zasypanie dołu dostarczoną przez Wykonawcę ziemią, ubicie i wyrównanie zasypanego dołu, uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. Szacunkowa ilość prac ok. 8717 cm rok obwodu pnia drzewa mierzonego na wysokości 1,3 m. Wycinka krzewów, zakrzaczeń odcięcie ręczne lub piłą mechaniczną krzaków, odkopanie korzeni, obcięcie i usunięcie korzeni, ułożenie gałęzi w stosy, wywóz gałęzi, pni i korzeni oraz ich utylizacja, zasypanie dołu dostarczoną ziemią, ubicie i wyrównanie zasypanego dołu, uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. Szacunkowa ilość prac ok. 12326 m2 rok krzewów i zakrzaczeń. Wykonanie rowków przy obrzeżach chodników wykonanie rowków przy obrzeżach chodników o głębokości ok. 5 cm i szerokości 10 cm. wywóz trawy i ziemi. uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. Szacunkowa ilość prac 7799 mb rok rowków przy obrzeżach chodników. Usuwanie chwastów i trawy z rabat kwiatowych oraz z terenów pokrytych korą 8 pieleń rok ręczne lub chemiczne usuwanie trawy oraz chwastów, wywóz usuniętej trawy i chwastów, uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. Szacunkowa ilość prac 2104,5 m2 jedno pielenie czyli 16836 m2 rok (8 pieleń rok) Podlewanie trawników i rabat kwiatowych (zaopatrzenie w wodę we własnym zakresie Wykonawcy) min. 3 l wody m2 trawnika lub rabaty 8 podlewań rok Szacunkowa ilość prac 2104,5 m2 jedno podlewanie czyli 16836 m2 rok (8 podlewań rok) Podlewanie drzewek (zaopatrzenie w wodę we własnym zakresie Wykonawcy) min. 20 l wody drzewko 2 podlewania rok Szacunkowa ilość prac 430 szt. jedno podlewanie, czyli 830 szt. rok (2 podlewania rok) Sadzenie drzew (rośliny dostarcza Zamawiający) wykonanie dołu, zaprawa dołu mieszanką ziemi i nawozów mineralnych, opalikowanie, wykonanie mis sadzeniowych, mulczowanie korą (5 cm). Szacunkowa ilość prac 200 szt. rok drzew Sadzenie krzewów (rośliny dostarcza Zamawiający) wykonanie dołu, zaprawa dołu mieszanką ziemi i nawozów mineralnych, opalikowanie, wykonanie mis sadzeniowych, mulczowanie korą (5 cm). Szacunkowa ilość prac 100 szt. rok krzewów Sadzenie bylin (rośliny dostarcza Zamawiający) zaprawienie mieszanką ziemi urodzajnej. Szacunkowa ilość prac 100 szt. rok bylin Usuwanie karp odkopanie korzeni, obcięcie i usunięcie korzeni, przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny, pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu, wywóz pni i korzeni oraz ich utylizacja, zasypanie dołu dostarczoną przez Wykonawcę ziemią, ubicie i wyrównanie zasypanego dołu, uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. Szacunkowa ilość prac 100 szt. rok karp Zakładanie trawników (nasiona trawy dostarcza Zamawiający) przygotowanie gleby, wysianie nasion z uwałowaniem, podlanie, wykonanie pierwszego koszenia. Szacunkowa ilość prac 200 m2 rok UWAGA! Podane powyżej ilości prac do wykonania są wartościami szacunkowymi dającymi podstawę do wyliczenia porównawczej ceny ofertowej brutto i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przyjął roczną ilość prac każdego rodzaju w oparciu o analizę swoich potrzeb. Określone ilości prac w ramach przedmiotu zamówienia są szacunkowe i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości wykonanych prac mogą odbiegać od podanych ilości. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w całości podanych ilości prac jak też może zwiększyć ilości poszczególnych prac w zależności od potrzeb. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Miejsce wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia wskazywane będzie każdorazowo faksem lub telefonicznie przez pracownika Zamawiającego wraz z określeniem terminu wykonania. W przypadku, gdy Wykonawca podejmie jakiekolwiek prace bez zgody Zamawiającego nie otrzyma wynagrodzenia za ich wykonanie. Wykonawca udostępni Zamawiającemu numer telefonu i faksu, na który ten będzie mógł kierować zgłoszenia. Zgłoszenie uznaje się za przyjęte, gdy Wykonawca potwierdzi otrzymanie zlecenia drogą faksową lub w trakcie rozmowy telefonicznej potwierdzi jego akceptację. Wykonawca podejmie prace określone w zgłoszeniu bez zbędnej zwłoki i wykona je w terminie określonym przez Zamawiającego. Każdorazowo po wykonaniu zlecenia Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu protokół z wykonanych prac. W dokumencie należy wskazać miejsce wykonania prac (ulica i miejscowość) oraz podać ilość wykonanych prac. Podpisany przez pracownika Zamawiającego protokół będzie stanowił potwierdzenie wykonania prac i będzie podstawą do wystawienia faktury. W dokumentach odbiorowych wykonawca wskaże miejsce wykonywania prac, w przypadku koszenia poboczy, wycinki krzewów, usuwania chwastów i trawy z chodników i placów, podlewanie trawników i rabat kwiatowych, zakładanie trawników obmiar w m2, w przypadku prześwietlania bądź wycinki ilość oraz średnicę drzew celem akceptacji zakresu robót przez Zamawiającego, w przypadku rowków przy obrzeżach chodników obmiar w metrach bieżących, w przypadku sadzenia drzew, krzewów, bylin, usuwanie karp w sztukach. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. Sposób postępowania z odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac odpowiedzialny jest Wykonawca. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia prac bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, właścicieli urządzeń infrastruktury technicznej, mieszkańców bądź innych osób, które ucierpiały lub naruszono ich dobra w trakcie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia jakie wpłyną do Gminy Stare Babice będą kierowane do Wykonawcy w celu ustosunkowania się i ich załatwienia. W przypadku wpłynięcia do Gminy roszczenia i uznania go za zasadne oraz przekazaniu go Wykonawcy, Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W przypadku gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia ww sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie ww prac będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca przy wycenie prac będących przedmiotem zamówienia powinien uwzględnić fakt, że większość robót związanych z konserwacją zieleni odbywała się będzie na terenie zabudowanym pośród zabudowy mieszkaniowej, przy liniach elektroenergetycznych lub telefonicznych, przy drogach o wzmożonym ruchu pojazdów i z tego tytułu nie będą stosowane współczynniki zwiększające ceny jednostkowe z powodu większego stopnia trudności. W przypadku, gdy zaistnieje konieczność wyłączenia prądu w linii energetycznej z powodu braku bezpiecznego dostępu do konserwowanego drzewa to Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić chwilowe wyłączenia prądu w linii energetycznej we właściwym zakładzie energetycznym we własnym zakresie oraz ponieść koszty tego wyłączenia. W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac związanych z konserwacją zieleni Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. Zamawiająca przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającej będą poddane w szczególności sposób wykonania prac w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: Zabezpieczenia interesów osób trzecich Ochrony środowiska Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy Organizacji i utrzymywania zaplecza prac związanych z utrzymaniem zieleni Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac drogowych Zamówienie musi być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ i umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy zł) 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji (poręczenia) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, Beneficjenta gwarancji (poręczenia) - Zamawiającego, Gwaranta (Poręczyciela) - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem) 3) Kwotę gwarancji (poręczenia) 4) Termin ważności gwarancji (poręczenia) 5) Zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta (Zamawiającego) zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy d) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6) Gwarancja (poręczenie) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem WADIUM - Utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 18. UWAGA! Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty prosimy o załączenie kopi potwierdzającej wniesienie wadium. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważała za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p., tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Ponowne wniesienie wadium. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach