Przetargi.pl
Wykoszenie chwastów oraz traw z poboczy i rowów dróg powiatowych w roku 2015

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90 , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, fax. 22 765 32 91
    REGON: 01327003400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykoszenie chwastów oraz traw z poboczy i rowów dróg powiatowych w roku 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są prace z zakresu bieżącego utrzymania dróg polegające na wykoszeniu chwastów oraz traw z poboczy i rowów dróg powiatowych w 2015 roku. Zamówienie obejmuje prace porządkowe, w skład których wchodzą: 1) prace przygotowawcze: - wybranie z trawy kamieni, puszek metalowych, gruzu oraz innych zanieczyszczeń, - wygrabienie liści, które spadły z drzew, - rozgarnięcie kretowisk, - wywóz zebranych zanieczyszczeń; 2) koszenie chwastów i traw w pasie drogowym kosiarką; 3) wykoszenie miejsc niedostępnych (przy znakach, słupach energetycznych i telefonicznych, drzewach, wiatach przystanków, przy barierach energochłonnych, rowów, itp.). Dla ulic: Paderewskiego, Morawicza, Kopernika, Czarnieckiego w Nowym Dworze Mazowieckim, zamówienie obejmuje również skoszenie trawników wzdłuż w/w ulic oraz uprzątnięcie pozostałości po koszeniu. W przypadku dróg zbudowanych na nasypach należy skosić także skarpę nasypu na odcinku 1,0 m od górnej krawędzi nasypu. Łączny maksymalny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace polegające na wykoszeniu 362,049 km poboczy, przy średniej szerokości około 2,0 m oraz wykoszenie 224,32 km rowów trapezowych o nachyleniu skarp 1:1,5; głębokości 80 cm i szerokości dna rowu 40 cm. Zakres prac na poszczególnych odcinkach dróg oraz termin ich wykonania ustalany będzie przez Zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb w tym zakresie i obejmować może pasy zieleni wzdłuż dróg będących w utrzymaniu Powiatu Nowodworskiego w całej ich długości, lub tylko ich wybrane odcinki. Poszczególne prace określone umową będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie przekazanego w formie pisemnej, faksem lub e-mailem zlecenia Zamawiającego, określającego rodzaj, zakres i umiejscowienie przewidzianych do wykonania prac oraz ich wartość określoną na podstawie zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie cen jednostkowych. Każdorazowo termin na podjęcie prac określonych w danym zleceniu, ustalony zostanie zgodnie z terminem wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację zamówienia na poziomie 70% wskazanego w ofercie świadczenia. Realizacja pozostałej części zamówienia uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie - w związku z tym, jeśli w dniu wyznaczonym na ostatni dzień obowiązywania umowy, kwota przysługująca Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia, będzie niższa od maksymalnej kwoty przewidzianej za wykonanie całości zamówienia w zakresie określonym wyżej, Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego rozliczania wykonania przedmiotu zamówienia po każdym prawidłowo zrealizowanym przez Wykonawcę zleceniu. Każdorazowo podstawę do wystawienia faktury z tytułu realizacji zamówienia stanowić będzie podpisanie przez Strony przyszłej umowy protokołu odbioru zleconych prac. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określone są w załączniku Nr 2 do SIWZ (Szczegółowa specyfikacja techniczna). Przedmiotowe postępowanie stanowi pierwszą z dwóch planowanych do realizacji części zamówienia pn: Wykoszenie chwastów oraz traw z poboczy i rowów dróg powiatowych w roku 2015. Druga z części zamówienia zostanie udzielona przez Zamawiającego w ramach odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 - 46 ustawyz dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn.zm.) w sytuacji uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych na ten cel, przy konieczności dalszej realizacji usług koszenia chwastów oraz traw z poboczy i rowów dróg powiatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773120000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest - pod rygorem nieważności oferty, wnieść wadium w kwocie: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, Oddział Płońsk; numer rachunku: 78 8213 0008 2006 0803 0340 0012. W przypadku wpłaty przelewem, Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, jeżeli w dniu 09.06.2015r. do godz. 11:30 będzie ono na koncie depozytowym Zamawiającego. Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki) w pok. 117A (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 09.06.2015r., do godz. 11:30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy załączyć jedynie kserokopię dowodu wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p. 6. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a p.z.p.), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 p.z.p., zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza: a) odmówi podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rozpoczęcia prac objętych danym zleceniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach