Przetargi.pl
„Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska w 2020r. - Część II zamówienia zachodnia część miasta”

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 59064823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska w 2020r. - Część II zamówienia zachodnia część miasta”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości: w Parku Świętojańskim przy ul. Piłsudskiego, na skwerach i zieleńcach oraz pielęgnacji zieleni w placówkach oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) w zachodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą: nawodniania, placów zabaw oraz tzw. „psich toalet” i stanowi Część II podzielonego na części postępowania prowadzonego w 2019r. pod nazwą "Utrzymanie zieleni w Mieście Radomsko" w trybie przetargu nieograniczonego, pod numerem sprawy PZP.271.1.30.2019. Postępowanie stanowiące Część I podzielonego na części postępowania prowadzonego pod numerem sprawy PZP.271.1.30.2019 obejmujące wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości: w Parku Solidarności przy ul. A. Krajowej, na skwerach i zieleńcach oraz pielęgnacji zieleni w placówkach oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) we wschodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą tzw. „psich toalet” oraz placów zabaw, urządzeń Street Workout i stref fitness, zostało zakończone wyborem oferty najkorzystniejszej i zawarciem umowy z Wykonawcą. Osią podziału na wschodnią i zachodnią część miasta są ulice: Narutowicza i Krakowska. Park Świętojański jest wpisany do rejestru zabytków województwa łódzkiego, pod numerem rejestru A /147, co należy uwzględnić w trakcie realizacji prac przewidzianych do wykonania w niniejszym zamówieniu. Wszelkie wykonywane prace powinny być wykonywane z przestrzeganiem przepisów obowiązującego prawa. Osią podziału na wschodnią i zachodnią część Parku Świętojańskiego jest rzeka Radomka (rzeka oraz jej skarpy należą do części zachodniej). Wykonawca wykonując zabiegi pielęgnacyjne i usługi dotyczące sprzątania, winien mieć na uwadze, że parki, skwery i zieleńce jako wizytówka miasta muszą być otoczone szczególną troską i w każdym momencie należy się liczyć z oceną ich utrzymania. Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych – typowe w tej branży i możliwe do wykonania przez wszystkie podmioty działające w tej branży. W opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w pkt. 3.2 niniejszej SIWZ, tj. we wzorze umowy oraz w Szczegółowym opisie wykonania przedmiotu zamówienia, określono standardy jakościowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalające osiągnąć wymaganą przez Zamawiającego jakość. Przedmiot zamówienia generuje koszty cyklu swojego życia tylko w odniesieniu do nasadzeń i pielęgnacji roślin jednorocznych w okresie obowiązywania umowy. Koszty cyklu życia produktu zostały uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym tj. koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, które wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. W zaproponowanej cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszystkie nakłady niezbędne do wykonania danego asortymentu usług, z uwzględnieniem opisów i parametrów podanych w szczegółowym opisie sposobu wykonania zamówienia zawartym w dodatkach do niniejszej SIWZ pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie. Nakłady te winny obejmować również wszelkie koszty związane z formą wynagrodzenia, dopełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawnych, umowy i dodatków do niniejszej SIWZ. Ponadto zaoferowane przez Wykonawcę ceny stanowią ostateczny ekwiwalent w złotych za wykonanie danego asortymentu usług z zastrzeżeniem ustawowej zmiany stawki VAT. 2. Zakres i warunki realizacji zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone w dodatkach do niniejszej SIWZ: 1) druk formularza ofertowego - wyliczenie cen ofertowych- stanowiący dodatek nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy dla prac okresowych i interwencyjnych (pielęgnacja zieleni i utrzymania czystości w zachodniej części miasta w 2020 r.)- stanowiący dodatek nr 1a do SIWZ, 3) wzór (projekt) umowy- stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ, 4) szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zachodniej części miasta – Standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 5) wykaz parków, skwerów, zieleńców oraz pozostałych obiektów objętych przedmiotem zamówienia w zachodniej części miasta- stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 6) wykaz prac i sadzonek do posadzenia wg projektu Zamawiającego w zachodniej części miasta – stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ, 7) szczegółowy wykaz roślin do posadzenia na terenach zieleni w zachodniej części miasta – stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracowników obejmujące cały zakres rzeczowy usług niezbędnych do wykonywania całego zakresu usług będących przedmiotem zamówienia opisanych w SIWZ, tj. wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotowych usług, czyli tzw. pracowników fizycznych, np. kosiarza, ogrodnika, pracownika sprzątającego, pielęgnującego zieleń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca ( Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 7 wzoru/projektu umowy stanowiącego dodatek nr 8 do SIWZ złożyć stosowne oświadczenie dot. wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 5.Wartość szacunkowa zamówienia stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania- utrzymanie zieleni w zachodniej części miasta ( część II) za 11 miesięcy została ustalona na kwotę 289 186,79 zł netto, 312 921,37 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S. A. Nr rachunku: 54 1560 0013 2039 6334 0000 0014 z dopiskiem: ,,Wadium – Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska w 2020r. - Część II zamówienia zachodnia część miasta” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Radomska (punkt podawczy - parter) (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ,,Wadium – Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska w 2020r. - Część II zamówienia zachodnia część miasta ” 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym formularzem cenowym dla prac interwencyjnych i okresowych o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1a do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach