Miasto Brzeziny ogłasza przetarg
- Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468 742 224 , fax. 468 742 793
- Data zamieszczenia: 2020-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Brzeziny
ul. Sienkiewicza 16
95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
tel. 468 742 224, fax. 468 742 793
REGON: 52419200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Miasta Brzeziny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Miasta Brzeziny. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonywać m.in. następujące czynności: - koszenie trawników, poboczy dróg, przydrożnych rowów wraz ze zgrabieniem i uprzątnięciem skoszonej trawy - strzyżenie żywopłotów wraz z uprzątnięciem - obsadzanie rabat kwiatowych wraz z zakupieniem kwiatów i uzupełnianiem na bieżąco wypadów kwiatów - podlewanie rabat kwiatowych - wykonanie cięć pielęgnacyjno-sanitarnych drzew wraz z uprzątnięciem gałęzi - czyszczenie terenów kwater żołnierskich na cmentarzu - sadzenie drzew - usunięcie drzew - wygrabianie liści i traw oraz ich usunięcie - naprawa i malowanie ławek, elementów placów zabaw - wymiana piachu na placach zabaw - czyszczenie powierzchni utwardzonych. 2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. W czasie realizacji prac Wykonawca będzie utrzymywał teren objęty pracami w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych i przy użyciu własnego sprzętu. 5. Wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie prowadzonych prac, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania prac na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi pracami. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich oraz za Podwykonawców, powstałe w związku z prowadzonymi pracami. 8. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie prac i w ich bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dbania o porządek na terenie prowadzonych prac oraz utrzymywania terenu w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. 10. Wykonawca uporządkuje teren, na którym były wykonywane prace po ich zakończeniu, jak również tereny sąsiadujące zajęte lub użytkowane przez Wykonawcę w tym dokona na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. 11. Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren wykonywania prac. 12. Zakres poszczególnych prac będzie przekazywany Wykonawcy w pisemnych zleceniach, bądź za pośrednictwem faksu lub e-maila. 13. Terminy realizacji prac ustalane będą każdorazowo przez Zamawiającego w pisemnych zleceniach wykonania prac lub faxach bądź e-mailach. 14. W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub życia i zdrowia człowieka np. w przypadku wiatrołomów, zlecone prace należy rozpocząć w ciągu max. 2 godz. od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego (zgłoszenia przekazane telefonicznie, faksem lub mailem). 15. Rozliczenie za wykonane prace następować będzie wg faktycznie wykonanych jednostek rzeczowych w cenach jednostkowych określonych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 16. Wykonawca zobowiązuje się do zgłoszenia wykonanych prac w terminie do 7 dni po ich zakończeniu. 17. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną przed i po wykonaniu usługi, która stanowić będzie załącznik do protokołu odbioru. 18. Odbiory dokonywane będą po uprzednim zgłoszeniu przez Wykonawcę wykonania prac. 19. Zamawiający zobowiązany jest przystąpić do odbioru końcowego prac w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich zakończenia. 20. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru nieprawidłowości bądź wad lub usterek, Zamawiający przerwie odbiór i wskaże termin na usunięcie wad przez Wykonawcę. Wykonawca usunie je na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 21. Ponowne przystąpienie do końcowego odbioru nastąpi po usunięciu wad przez Wykonawcę. Podpisanie protokołu bezusterkowego odbioru prac nastąpi po stwierdzeniu braku zastrzeżeń do zrealizowanego przedmiotu umowy i usunięciu wszelkich wad i nieprawidłowości stwierdzonych i zaprotokołowanych w trakcie odbioru. 22. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wad, nienadających się do usunięcia, Zamawiający poza przypadkami odstąpienia od umowy przewidzianymi w kodeksie cywilnym w ramach przysługujących mu uprawnień może również: 1) obniżyć wynagrodzenie za ten przedmiot odpowiednio do utraconej wartości użytkowej i technicznej, jeżeli wada uniemożliwia użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem; 2) żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi na koszt Wykonawcy, zachowując prawo żądania od Wykonawcy naprawienia szkody wynikłej z opóźnienia wykonania przedmiotu umowy, jeżeli wada uniemożliwia użytkowanie przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem. 23. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o prace, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. osoby wykonujące prace fizyczne związane z utrzymaniem, pielęgnacją i porządkowaniem zieleni. 24. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 1020) 25. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 23 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 26. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 23 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowiązujących w tym zakresie tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko zatrudnionego pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowiązujących w tym zakresie; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z w/w przepisami. • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz polskich przepisów obowiązujących w tym zakresie. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 27. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy), Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 23 czynności. 28. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 29. Zgodnie z art. 28 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, przetwarzanie danych osobowych przez podmiot przetwarzający powinno odbywać się na podstawie umowy lub innego instrumentu prawnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbetonowanie skrzyżowania ulic Piłsudskiego i Piotrkowskiej (Stajni Jednorożców) – część północno-zachodnia
Dodano: 2024-04-05 - Odbetonowanie nawierzchni i dokonanie nasadzeń
Dodano: 2023-10-06 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
Dodano: 2023-01-18 - Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej.
Dodano: 2021-01-20 - Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicz od dnia 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Dodano: 2021-01-13 - „Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.”
Dodano: 2020-12-02 - Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
Dodano: 2020-11-18 - Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska w 2021r.
Dodano: 2020-11-04 - „Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Wielunia – Rejon I”
Dodano: 2020-08-06 - Pielęgnacja roślin w donicach na terenie Miasta Łódź (342 sztuki)
Dodano: 2020-05-18