Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska w 2021r.

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 59064823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni na terenie Miasta Radomska w 2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Radomska. Zamówienie jest podzielone na częsci: Część I zamówienia: Wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości: w Parku Solidarności przy ul. A. Krajowej, na skwerach i zieleńcach oraz pielęgnacji zieleni na terenie placówek oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) we wschodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą tzw. „psich toalet” oraz placów zabaw, urządzeń Street Workout i stref fitness (Część I zamówienia), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sposobu wykonania przedmiotu zamówienia) dla części I stanowią dodatek nr 1,1a,6a, 9a, 10a,11a,12a do SIWZ. Część II zamówienia: Wykonywanie usług agrotechnicznych polegających na pielęgnacji zieleni i utrzymaniu czystości: w Parku Świętojańskim przy ul. Piłsudskiego, na skwerach i zieleńcach oraz pielęgnacji zieleni na terenie placówek oświatowych (szkoły i przedszkola podległe Miastu Radomsku) w zachodniej części miasta wraz z bieżącą obsługą: nawodniania, placów zabaw oraz tzw. „psich toalet” (Część II zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sposobu wykonania przedmiotu zamówienia) dla części II stanowią dodatki nr: 1,1b,6b, 9b, 10b,11b,12b do SIWZ. Osią podziału na wschodnią i zachodnią część miasta są ulice: Narutowicza i Krakowska. Park Świętojański jest wpisany do rejestru zabytków województwa łódzkiego, pod numerem rejestru A /147, co należy uwzględnić w trakcie realizacji prac przewidzianych do wykonania w niniejszym zamówieniu. Wszelkie wykonywane prace powinny być wykonywane z przestrzeganiem przepisów obowiązującego prawa. Osią podziału na wschodnią i zachodnią część Parku Świętojańskiego jest rzeka Radomka (rzeka oraz jej skarpy należą do części zachodniej). Wykonawca wykonując zabiegi pielęgnacyjne i usługi dotyczące sprzątania, winien mieć na uwadze, że parki, skwery i zieleńce jako wizytówka miasta muszą być otoczone szczególną troską i w każdym momencie należy się liczyć z oceną ich utrzymania. Część III zamówienia: Pielęgnacja zieleni w ciągach komunikacyjnych dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Radomska oraz zieleni na działkach miejskich obejmująca w szczególności (Część III zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sposobu wykonania przedmiotu zamówienia) dla części III stanowią dodatki nr: 1,1c,6c, 9c,11c,12c do SIWZ. Część IV zamówienia- Usługi koszenia trawników, wykaszania rowów, koszenia chwastów i sprzątania terenów z odpadów - w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska oraz koszenia trawników, chwastów i sprzątania odpadów na terenach przy zbiornikach wodnych i na działkach miejskich w Radomsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sposobu wykonania przedmiotu zamówienia) dla części IV stanowią dodatki nr: 1, 6d do SIWZ. Przedmiotem zamówienia (wszystkie części) są usługi powszechnie dostępne, o ustalonych standardach jakościowych – typowe w tej branży i możliwe do wykonania przez wszystkie podmioty działające w tej branży. W opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w pkt. 3.2 niniejszej SIWZ, tj. dla każdej części we wzorze umowy oraz w Szczegółowym opisie wykonania przedmiotu zamówienia, określono standardy jakościowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalające osiągnąć wymaganą przez Zamawiającego jakość. Przedmiot zamówienia generuje koszty cyklu swojego życia tylko w odniesieniu do nasadzeń i pielęgnacji roślin jednorocznych w okresie obowiązywania umowy (Część I,II, III zamówienia). Koszty cyklu życia produktu zostały uwzględnione dla każdej części zamówienia w wynagrodzeniu ryczałtowym tj. koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, które wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie ofertowej. W zaproponowanych cenach ryczałtowych i cenach jednostkowych należy uwzględnić wszystkie nakłady niezbędne do wykonania danego asortymentu usług, z uwzględnieniem opisów i parametrów podanych w szczegółowym opisie sposobu wykonania zamówienia zawartym w dodatkach do niniejszej SIWZ pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie. Nakłady te winny obejmować również wszelkie koszty związane z formą wynagrodzenia, dopełnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawnych, umowy i dodatków do niniejszej SIWZ. Ponadto zaoferowane przez Wykonawcę ceny stanowią ostateczny ekwiwalent w złotych za wykonanie danego asortymentu usług z zastrzeżeniem ustawowej zmiany stawki VAT. Każda z części zamówienia (Część I,II,III,IV) może być wykonywana przez innego wykonawcę lub wszystkie części przez jednego wykonawcę. II. Zakres i warunki realizacji zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. realizacji zamówienia zostały określone w dodatkach do niniejszej SIWZ: nr 1 - druk formularza oferowego - wyliczenie cen ofertowych, nr 1a – druk formularza cenowego – wyliczenie cen ofertowych (dla prac okresowych i interwencyjych) dla Części I zamówienia, nr 1b - druk formularza cenowego – wyliczenie cen ofertowych (dla prac okresowych i interwencyjych) dla Części II zamówienia, nr 1c - druk formularza cenowego – wyliczenie cen ofertowych (dla prac okresowych i interwencyjych) dla Części III zamówienia, nr 6a (Część I zamówienia) – wzór (projekt) umowy, nr 6b (Część II zamówienia) – wzór (projekt) umowy, nr 6c (Część III zamówienia) – wzór (projekt) umowy, nr 6d (Część IV zamówienia) – wzór (projekt) umowy wraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznikiem nr 1 do wzoru/projektu umowy - standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia) wraz z wykazem planowanych terenów do koszenia w pasach drogowych oraz rowów i terenów przy zbiornikach wodnych do wykaszania, nr 9a - szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia we wschodniej części miasta (Część I zamówienia) - Standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, nr 9b - szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zachodniej części miasta (Część II zamówienia) - Standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, nr 9c -szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania zieleni w ciągach komunikacyjnych na terenie miasta w roku 2021- Standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia-(Część III zamówienia ), nr 10a - wykaz parków, skwerów, zieleńców oraz pozostałych obiektów objętych przedmiotem zamówienia we wschodniej części miasta (Część I zamówienia), nr 10b - wykaz parków, skwerów, zieleńców oraz pozostałych obiektów objętych przedmiotem zamówienia w zachodniej części miasta (Część II zamówienia ), nr 11a- wykaz prac i sadzonek do dostarczenia i posadzenia wg projektu Zamawiającego we wschodniej części miasta (Część I zamówienia), nr 11b - wykaz prac i sadzonek do dostarczenia i posadzenia wg projektu Zamawiającego w zachodniej części miasta (Część II zamówienia ), nr 11c - Wykaz żywopłotów i skupin roślin do odmładzania, pielenia i odchwaszczania (Część III zamówienia), nr 12a - szczegółowy wykaz roślin do dostarczenia i posadzenia na terenach zieleni we wschodniej części miasta (Część I zamówienia ), nr 12b - szczegółowy wykaz roślin do dostarczenia i posadzenia na terenach zieleni w zachodniej części miasta (Część II zamówienia), nr 12c - Wykaz rabat w stałym utrzymaniu oraz nasadzeń w donicach w ciągach komunikacyjnych (Część III zamówienia), III. Dotyczy Części I,II,III,IV zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), w tym: 1) dla części I – co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, 2) dla części II – co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, 3) dla części III – co najmniej 2 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, 4) dla części IV – co najmniej 3 osób w pełnym wymiarze czasu pracy, w miesiącach maj - październik 2021 r. oraz co najmniej 1 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, w miesiącach styczeń - kwiecień i listopad - grudzień 2021 r. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi dysponować różnymi osobami dla każdej części. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracowników obejmujące cały zakres rzeczowy usług niezbędnych do wykonywania całego zakresu usług będących przedmiotem zamówienia opisanych w SIWZ, tj. wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotowych usług, czyli tzw. pracowników fizycznych, np. kosiarza, ogrodnika, pracownika sprzątającego, pielęgnującego zieleń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorach/projektach umów stanowiących Dodatki nr 6a,6b,6c,6d do SIWZ Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. IV. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionymi dodatkami nr 1a (dla Części I zamówienia) lub nr 1b (dla Części II zamówienia) lub nr 1c (dla Części III zamówienia), 4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach