Przetargi.pl
Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy w ramach zadania „utrzymanie terenów zieleni”

Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Plac Słowiański 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
    Plac Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 390647251
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy w ramach zadania „utrzymanie terenów zieleni”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje „Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy” a w szczególności wykonywanie prac ogrodniczych związanych z pielęgnacją egzotycznej i rodzimej flory, znajdującej się na posesji zabytkowej Palmiarni. Zamówienie obejmuje pielęgnację roślin w mnożarkach i łączniku, pielęgnacje kaktusów i sukulentów, pielęgnacje roślin w ogrodach zewnętrznych:byliny, róże, drzewa i krzewy, również ich przesadzanie, rozmnażanie materiału roślinnego, nawożenie, wykonywanie oprysków, nasadzenia roślin w gruncie i donicach w mnożarkach i w ogrodach zewnętrznych, wykonanie nasadzeń sezonowych.Zamówienie obejmuje bieżącą konserwację obiektów kubaturowych, w tym m.in. urządzeń elektrycznych, wodnych, monitoringu na terenie Palmiarni - zgodnie z zakresem prac; całodobowy dozór obiektu Palmiarni (dopuszcza się usługi portierskie obiektu), obsługę sanitarną w.c. oraz udostępnianie obiektu dla odwiedzających. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zadania, określają: - opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 1 do IDW oraz „Specyfikacja techniczna wykonania bieżącego utrzymania Palmiarni w Legnicy” stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy;- Wykaz flory- eksponatów botanicznych, znajdujących się w budynkach palmiarni stanowi Załącznik Nr 2 do umowy: Inwentaryzacja szaty roślinnej”.- Mapa przedstawiająca obszar objęty umową stanowi Załącznik Nr 3 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 7.000,00 PLN – siedem tysięcy złotych2. Wykonawca wadium musi wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa:- w art. 98 ust.1 tj.pkt 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;pkt 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.- oraz w art. 98 ust. 2:3. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.5.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; płatne przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I O/Legnicanr 20124014731111000025212109. Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie składania oferty.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2) – 4), wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przezZamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 uPzp.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) uPzp; zostanie odrzucona.9. Ustawa Pzp określa okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust.1. uPzp,2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. „o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U. z 15 kwietnia 2022 r., poz. 835)3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie:3.1.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie prac objętych przedmiotem umowy w stosunku do osób trzecich w przypadku uszkodzeń i strat mienia lub uszkodzenia ciała związanych z wykonywaniem, zaniechaniem wykonywania czynności, objętych umową na wartość nie mniejszą, niż 400.000,00 zł.Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go samodzielnie. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 3.1., wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.4. Posiadają zdolności techniczne lub zawodowe:4.1. Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 1 zamówienie, tj. usługę obejmującą pielęgnację roślin ozdobnych w tym egzotycznych, posadzonych w gruncie oraz w pojemnikach o wartości min 300.000,00 zł brutto ( wykazane w jednym zadaniu),wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje, zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń - oświadczenie WykonawcypostępowaniuWarunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca spełni go samodzielnie w wymaganym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.4 .2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:a) Ogrodnik - osoba nadzorująca prace nad pielęgnacją flory w Palmiarni – 1 osoba:- wykształcenie wyższe, kierunkowe: ogrodnictwo, rolnictwo, architektura krajobrazu,- posiadająca min 3 letnie doświadczenie w zakresie pielęgnacji roślin egzotycznych i ozdobnych,-nadzorująca prace biurowe, prace ogrodnicze, prace sanitarne obiektu itp.Osoba nadzorująca będzie odpowiedzialna za całokształt działania obiektu, w tym za przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie przyrody;b) Ogrodnik - osoba fizyczna do pielęgnacji flory w Palmiarni na terenie ogrodów zewnętrznych- 1 osoba:- wykształcenie min. zasadnicze: rolnicze lub ogrodnicze,- posiadająca min 3 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania pielęgnacji roślin ozdobnych;c) Konserwator do realizacji remontów bieżących i utrzymania porządku w Palmiarni- 1 osoba:-wykształcenie min. zasadnicze;Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełnią go [ppkt. 4.2.] łącznie. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.5. Wykonawca dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi:1) kosiarki samojezdne, mulczujące - 2 szt.,2) dokaszarki - 2 szt.,3) przyczepy - 2 szt.,4) dmuchawy - 2 szt.,5) piła spalinowa - 1 szt.,6) glebogryzarka - 1 szt.,7) wertykulator -1 szt.,8) rębak do gałęzi -1 szt.,9) myjka wysokociśnieniowa - 1 szt.,10) opryskiwacze - 2 szt.,11) agregat prądotwórczy -1 szt.Wyżej wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną. Faktyczna ilość sprzętu, jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb, tak aby usługa wykonywana było prawidłowoi na bieżąco.załącznik nr 7 do IDW-„Potencjał techniczny”Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełnią go wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-30

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach