Przetargi.pl
Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48478455215 , fax. +4874 8510980
  • Data zamieszczenia: 2023-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    Poznańska 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. +48478455215, fax. +4874 8510980
    REGON: 890718202
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jedlinazdroj.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.2.SWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług letniego utrzymania terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój.2.3.SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, wykazy zakresu prac określają Załączniki Nr 1a, 1 b, 1c, 1d, natomiast sposób rozliczania wykonanych prac określają Załączniki Nr 2a, 2b, 2c, 2d do SWZ. Wszystkie wskazane załączniki stanowią integralną część SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1.SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty poprzez wniesienie wadiumw wysokości: 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);12.2.SWZ. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.3.SWZ. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080).12.4.SWZ. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy:PKO BP S.A. O/Wałbrzych13 1020 5095 0000 5602 0011 4280z dopiskiem "Wadium - nr postępowania OEL.271.1.6.2023”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.12.5.SWZ. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznaczne wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) powinno zawierać nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedziby, wskazanie kwoty wadium, oraz termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: : „od dnia….. – do dnia….”;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej- przed upływem terminu składania ofert.12.6.SWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wrazz ofertą i został podpisany kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.12.7.SWZ. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.12.8.SWZ. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ust. 4.1. pkt 4 SWZ. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże,że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje), co najmniej jedną usługę polegającą na sadzeniu, utrzymaniu oraz pielęgnacji zieleni na obszarze o łącznej powierzchni 2000 m2, potwierdzoną dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.4.2.SWZ. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach