Przetargi.pl
Utrzymanie w czystości ulic na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą

Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Graniczna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
    ul. Graniczna 2
    66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 727 81 47
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w czystości ulic na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu w czystości ulic na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą, obejmujące następujące zadania: 1.1. Zadanie I – utrzymanie w czystości głównych ulic na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą – o łącznej powierzchni około 124 757,96 m2. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności: - mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek pieszo-rowerowych poza godzinami szczytu komunikacyjnego tj. poza godzinami od 7.00 do 9.00 i od 15.00-18.00 - opróżnianie pojemników wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją, - usuwanie mechaniczne i chemiczne chwastów wraz z ich transportem i utylizacja odpadów, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I określa przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Wzór umowy - załącznik nr 11 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy - Zadanie I - Zestawienie ulic, ciągów pieszo – rowerowych i chodników, na terenie miasta Kostrzyna nad Odrą. 1.2. Zadanie II – utrzymanie w czystości ulic osiedlowych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą – o łącznej powierzchni około 6 874 m2. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności: - mechaniczne zamiataniu ulic w tym czyszczenie odwodnienia progu zwalniającego na ul. Banaszaka oraz chodników i ścieżek pieszo-rowerowych poza godzinami szczytu komunikacyjnego tj. poza godzinami od 7.00 do 9.00 i od 15.00-18.00 - opróżnianie pojemników wraz z wywozem na wysypisko i utylizacją, - mechaniczne zamiatanie chodników i ścieżek pieszo-rowerowych oraz utylizacja urobku - usuwanie mechaniczne i chemiczne chwastów wraz z ich transportem i utylizacja odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II określa przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wzór umowy - załącznik nr 12 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy - Zadanie II - Zestawienie ulic, ciągów pieszo – rowerowych i chodników na terenie miasta Kostrzyna nad Odrą. 1.3. Zadanie III – utrzymanie w czystości przystanków komunikacyjnych, parkingów, tablic i słupów informacyjnych oraz usuwanie padłych zwierząt na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności: - ręczne uprzątnięcie przystanków komunikacyjnych, - czyszczenie szyb na przystankach komunikacyjnych - ręcznym uprzątnięciu parkingów o łącznej powierzchni około 29 441,46 m2, - ręczne czyszczenie tablic i słupów informacyjnych jedna sztuka ok. 6m2 powierzchni, - ręczne uprzątnięcie kładek, - usuwaniu z terenu miasta padłych zwierząt i ptaków oraz przekazywaniu ich do utylizacji, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania III określa przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Wzór umowy - załącznik nr 13 do SIWZ wraz z Załącznikiem nr 1 do wzoru umowy – Zadanie III Zestawienie przystanków komunikacyjnych, parkingów, tablic i słupów informacyjnych na terenie miasta Kostrzyna nad Odrą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) dla Zadania III posiadanie Decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii zatwierdzającej prowadzoną działalność w zakresie zbierania, transportu i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach