Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7678500 , fax. 089 7672303
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
ul. A. Świętochowskiego 14 14
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7678500, fax. 089 7672303
REGON: 51074350000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek i innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Lidzbark Warmiński - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek i innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Lidzbark Warmiński, będących własnością Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński. 2.Łączna ilość przewidziana do utrzymania w czystości wchodząca w zakres zadania nr 1 to: 15 872 mb ulic i dróg wewnętrznych oraz 35 359,52 m2 chodników, schodów i alejek. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) przed terminem składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa części VII SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór - zał. nr 2 do SIWZ). b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykaz musi zawierać usługi, których przedmiotem było wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu dróg, placów, chodników i innych ciągów komunikacyjnych przez okres minimum jednego sezonu letniego i jednego sezonu zimowego, przy czym łączna wartość wykonywanych usług nie może być mniejsza niż 200 000,00 zł. Do oferty należy również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument. c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami o prawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument. Wykaz musi zawierać minimum 10 osób, które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia d) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz musi zawierać co najmniej: - trzy ciągniki lub inne nośniki pługów śnieżnych i piaskarek, - dwa pługi, - dwie piaskarki, - dwa sprzęty samojezdne do odśnieżania i usuwania śliskości z chodników, - jedną ładowarkę. - jeden samochód wywrotka, - jedną zamiatarkę samojezdną. Do oferty należy załączyć aktualne badania techniczne pojazdów. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument. e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór - zał. nr 3 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi muszą złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (wzór - zał. nr 4 do SIWZ), c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 2 lit. b-d, składa dokument lub dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226, poz.1817). 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez za- mawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania termin składania ofert. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku należy złożyć dokumenty wymienione w ust. 2 w odniesieniu do tych podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie ulic oraz chodników w ciągu ulic powiatowych w m. Morąg
Dodano: 2014-04-01 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku na ulicach i placach będących ulicami powiatowymi w obrębie Miasta Bisztynek w okresie od 01.01.2014r. do 31.05.2014r. oraz w okresie od 01.09.2014r. do 31.12.2014r
Dodano: 2013-12-09 - Sprzątanie ulic oraz chodników w ciągu ulic powiatowych w m. Morąg
Dodano: 2013-02-19 - Sprzątanie ulic oraz chodników w ciągu ulic powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu
Dodano: 2012-02-06 - Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach powiatowych w Bisztynku
Dodano: 2011-12-07 - Sprzątanie ulic oraz chodników w ciągu ulic powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu
Dodano: 2011-03-29 - Sprzątanie ulic oraz chodników w ciągu ulic powiatowych, z podziałem na dwa zadania:Zadanie Nr 1: Sprzątanie ulic oraz chodników w ciągu ulic powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie Zadanie Nr 2: Sprzątanie ulic oraz chodników w ciągu ulic powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu
Dodano: 2010-04-15 - Mechaniczne sprzątanie z zanieczyszczeń ulic administrowanych przez RDW Olecko, ul. Wojska Polskiego 12, z podziałem na 3 części: Część nr 1: Mechaniczne sprzątanie drogi woj. nr 650 Barciany - Węgorzewo - Banie Mazurskie - Gołdap w miejscowości Węgorzewo; Część nr 2:Mechaniczne sprzątanie drogi woj. nr 655 Kąp - Wydminy - Olecko - Raczki - Suwałki - Rutka Tartak w miejscowości Olecko; Część nr 3:Mechaniczne sprzątanie drogi woj. nr 650 Barciany - Węgorzewo - Banie Mazurskie-Gołdap i drogi woj. nr 651 Gołdap-Żytkiejmy-Szypliszki-Sejny w miejscowości Gołdap.
Dodano: 2010-04-09 - Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek i innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Lidzbark Warmiński
Dodano: 2009-12-28 - Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek i innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Lidzbark Warmiński
Dodano: 2009-12-14