Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach powiatowych w Bisztynku

Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-230 Bisztynek, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7188616 , fax. 089 7188603
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta
    ul. Kościuszki 2 2
    11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7188616, fax. 089 7188603
    REGON: 00052927800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bisztynek-ugim.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie czystości i porządku na ulicach powiatowych w Bisztynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku na ulicach, placach i parkach będących ulicami powiatowymi w obrębie Miasta Bisztynek o łącznej powierzchni 12 558,22m2 oraz konserwacji i opróżniania ulicznych koszy na śmieci. Szczegółowy wykaz ulic stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Przez bieżące utrzymanie czystości i porządku należy rozumieć spełnienie wymogów zawartych w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.), a w szczególności: a) oczyszczanie z błota, piasku, śmieci, liści oraz innych zanieczyszczeń chodników, jezdni, placów i parków wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 5, oczyszczanie należy wykonywać na szerokości 1 m od krawędzi jezdni, zaś chodników na całej ich szerokości. b) oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota pośniegowego, a w przypadku wystąpienia śliskości zimowej, posypywanie piaskiem oraz środkami chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, chodników, jezdni i placów wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 5. 3) Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego zawiadamiania Zamawiającego lub odpowiednie służby o stwierdzonych zagrożeniach dla życia i zdrowia ludzi, ruchu drogowego a w przypadku wystąpienia niebezpiecznej wyrwy w jezdni lub chodniku, zerwania przewodów linii elektrycznej, wiatrołomu, itp. do podejmowania doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed występującymi zagrożeniami. 4) Przez utrzymanie i opróżnianie ulicznych koszy na śmieci należy rozumieć: a) opróżnianie według potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, a w okresie wiosenno - letnim (maj, czerwiec, lipiec, sierpień) codziennie, b) bieżące naprawy i konserwację zniszczonych koszy, c) mycie i dezynfekcję przeprowadzaną dwa razy w ciągu roku kalendarzowego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, d) ustawienie na czas imprez masowych zwiększonej ( odpowiednio do potrzeb) ilości pojemników na odpady oraz ich wywóz na bieżąco (nie dopuszczając do ich przepełnienia). 5) Do obowiązków Wykonawcy należy także: a) sprzątanie terenów wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ również w dni wolne i święta (bez względu na pogodę) po organizowanych imprezach masowych, b) bieżące całoroczne sprzątanie chodników oraz zbieranie zmiotek. Zabrania się zamiatania zanieczyszczeń na jezdnię, trawniki, do okienek wsypowych budynków i studzienek burzowych. Zabrania się wsypywania zmiotek do koszy ulicznych. 6) Zamawiający ustala następujący harmonogram prac: a) prace polegające na zamiataniu muszą być ukończone do godziny 12.00, a zmiotki zebrane z terenu Miasta najpóźniej do godz. 13.00, b) prace polegające na opróżnianiu koszy ulicznych muszą być ukończone do godz. 10.00, c) prace polegające na zimowym utrzymaniu muszą być ukończone: - nawierzchnie chodników muszą być odśnieżone i posypane do godz. 10.00, - nawierzchnie jezdni i placów muszą być odśnieżone do godz. 12.00, d) w przypadku zaistnienia sprzyjających warunków atmosferycznych (od -3?C do temperatury powyżej 0?C, bez opadów), Wykonawca przystąpi do usuwania lodu i topniejącego śniegu bez odrębnej dyspozycji Zamawiającego, a w pierwszej kolejności oczyszczania wlotów kratek burzowych położonych w jezdniach w przypadku przysypania śniegiem lub oblodzenia. 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe u osób trzecich wskutek niewłaściwego wywiązywania się z obowiązków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bisztynek-ugim.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach