Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie czystości i porządku na ulicach i placach będących ulicami powiatowymi w obrębie Miasta Bisztynek w okresie od 01.01.2014r. do 31.05.2014r. oraz w okresie od 01.09.2014r. do 31.12.2014r

Gmina Bisztynek ogłasza przetarg

  • Adres: 11-230 Bisztynek, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 64 00 , fax. 89 7188603
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bisztynek
    ul. Kościuszki 2 2
    11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 64 00, fax. 89 7188603
    REGON: 51074359700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie czystości i porządku na ulicach i placach będących ulicami powiatowymi w obrębie Miasta Bisztynek w okresie od 01.01.2014r. do 31.05.2014r. oraz w okresie od 01.09.2014r. do 31.12.2014r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącego utrzymania czystości i porządku na ulicach i placach będących ulicami powiatowymi w obrębie Miasta Bisztynek o łącznej powierzchni 12 022,70m2 oraz konserwacji i opróżniania ulicznych koszy na śmieci. 2. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w zakresie i w sposób zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Wykazie ulic stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. 3. Przez bieżące utrzymanie czystości i porządku należy rozumieć spełnienie wymogów zawartych w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.), a w szczególności: 1) oczyszczanie z błota, piasku, śmieci, liści oraz innych zanieczyszczeń chodników, jezdni, placów wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1, oczyszczanie należy wykonywać na szerokości 1 m od krawędzi jezdni, zaś chodników na całej ich szerokości. 2) oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota pośniegowego, a w przypadku wystąpienia śliskości zimowej, posypywanie piaskiem oraz środkami chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, chodników, jezdni i placów wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1. 4. Przez utrzymanie i opróżnianie ulicznych koszy na śmieci należy rozumieć: 1) opróżnianie według potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, 2) bieżące naprawy i konserwację zniszczonych koszy, 3) mycie i dezynfekcję przeprowadzaną raz w każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 5. Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego zawiadamiania Zamawiającego lub odpowiednie służby o stwierdzonych zagrożeniach dla życia i zdrowia ludzi, ruchu drogowego, a w przypadku wystąpienia niebezpiecznej wyrwy w jezdni lub chodniku, zerwania przewodów linii elektrycznej, wiatrołomu, itp. do podejmowania doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed występującymi zagrożeniami. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy także bieżące sprzątanie chodników oraz zbieranie zmiotek. Zabrania się zamiatania zanieczyszczeń na jezdnię, trawniki, do okienek wsypowych budynków i studzienek burzowych. Zabrania się wsypywania zmiotek do koszy ulicznych. 7. W celu wykonania przedmiotu zamówienia ustala się następujący harmonogram prac: 1) Prace polegające na zamiataniu muszą być ukończone do godziny 12.00, a zmiotki zebrane z terenu Miasta najpóźniej do godz. 13.00, 2) Prace polegające na opróżnianiu koszy ulicznych muszą być ukończone do godz. 10.00, 3) Prace polegające na zimowym utrzymaniu tj. w okresie od 01.01.2014r do 28.02.2014r. oraz od 01.12.2014 od 31.12.2014r. muszą być ukończone: a) nawierzchnie chodników muszą być odśnieżone i posypane do godz. 10.00, b) nawierzchnie jezdni i placów muszą być odśnieżone do godz. 12.00, 8. W przypadku zaistnienia sprzyjających warunków atmosferycznych (od -3?C do temperatury powyżej 0?C, bez opadów), Wykonawca przystąpi do usuwania lodu i topniejącego śniegu bez odrębnej dyspozycji Zamawiającego, a w pierwszej kolejności oczyszczania wlotów kratek burzowych położonych w jezdniach w przypadku przysypania śniegiem lub oblodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach