Przetargi.pl
Utrzymanie w czystości, na terenie miasta Szczecina, obiektów dyspozytorskich, dyspozytorsko-kasowych i kasowych oraz pomieszczeń w obiekcie przy ul. Niedziałkowskiego 20a i Klonowica 5 wraz z terenem przyległym do budynku Niedziałkowskiego 20a

Samorządowy Zakład Budżetowy w likwidacji Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4800444,4800434 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2011-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zakład Budżetowy w likwidacji Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4800444,4800434, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w czystości, na terenie miasta Szczecina, obiektów dyspozytorskich, dyspozytorsko-kasowych i kasowych oraz pomieszczeń w obiekcie przy ul. Niedziałkowskiego 20a i Klonowica 5 wraz z terenem przyległym do budynku Niedziałkowskiego 20a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie w czystości, na terenie miasta Szczecina, obiektów dyspozytorskich, dyspozytorsko-kasowych i kasowych oraz pomieszczeń w obiekcie przy ul. Niedziałkowskiego 20a i Klonowica 5 wraz z terenem przyległym do budynku Niedziałkowskiego 20a. 2. Wykaz pomieszczeń do sprzątania obiekt przy ul. Klonowica 5 stanowi załącznik nr 6 do siwz. 3. Wykaz pomieszczeń do sprzątania obiekt przy ul. Niedziałkowskiego 20a stanowi załącznik nr 7 do siwz. 4. Wykaz powierzchni obiektów dyspozytorsko-kasowych do utrzymania w czystości stanowi załącznik nr 8 do siwz. 5. Kod CPV 90919200-4 , 90611000-3, 90911300-9, 90919100-3, 90918000-5. 6. Opis przedmiotu zamówienia I. Realizacja zamówienia będzie polegała na: 1. czyszczeniu i konserwacji podłóg: a. codzienne zamiatanie i mycie podłóg zmywalnych, b. codzienne odkurzanie i w miarę potrzeby usuwanie zabrudzeń wykładzin dywanowych, c. raz w miesiącu pokrywanie posadzek powłoką akrylową - pomieszczenia w obiektach przy ul. Klonowica 5 i Niedziałkowskiego 20a, d. raz w miesiącu pokrywanie posadzek powłoką akrylową - obiekty dyspozytorskie, dyspozytorsko - kasowe i kasowe, e. dwa razy w roku (I i II półrocze) pranie wykładzin dywanowych - pomieszczenia w obiektach przy ul. Klonowica 5 i Niedziałkowskiego 20a, f. dwa razy w roku (I i II półrocze) pranie wykładzin dywanowych - obiekty dyspozytorskie, dyspozytorsko - kasowe i kasowe, g. raz na kwartał - pranie wykładzin dywanowych w sekretariacie i gabinetach dyrekcji w obiektach przy ul. Niedziałkowskiego 20a i Klonowica 5 - terminy realizacji wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym. 2. czyszczeniu i konserwacji mebli: a. codzienne czyszczenie (wycieranie kurzy) z biurek, szaf, regałów, wieszaków, krzeseł, foteli, stołów, parapetów, kaset od rolet b. raz w miesiącu odkurzanie mebli tapicerowanych c. dwa razy w roku pranie mebli tapicerowanych. 3. myciu łazienek i sanitariatów: a. codzienne mycie, dezynfekowanie wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury sanitarnej, b. codzienne mycie wyposażenia łazienek (lustra, półki, dozowniki, uchwyty) c. stałe zaopatrywanie łazienek w środki higieny: mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy - w obiektach przy ul Niedziałkowskiego 22a i Klonowica 5, d. neutralizowanie zapachów w łazienkach ( kostki wc, odświeżacze powietrza). 4. opróżnianiu pojemników na odpady: a. codzienne opróżnianie pojemników na odpady i wymiana plastykowych worków, b. codzienne wynoszenie odpadów do pojemników na zewnątrz budynku, z uwzględnieniem segregacji tych odpadów. W przypadku braku pojemników na zewnątrz wywożenie ich we własnym zakresie. 5. utrzymaniu w stałej czystości pozostałych elementów, w miarę potrzeb nie rzadziej niż raz w tygodniu: a. mycie lamperii, b. czyszczenie grzejników, kratek wentylacyjnych, c. mycie powierzchni szklanych i lustrzanych, d. mycie drzwi, parapetów, ram okiennych, e. czyszczenie osprzętu elektrycznego ogólnie dostępnego (gniazda wtykowe, wyłączniki, pokrywy tablic elektrycznych), f. mycie poręczy schodowych łącznie z elementami konstrukcji balustrad. 6. myciu okien: raz na kwartał mycie okien od strony wewnętrznej i zewnętrznej wraz z ramami, kratami lub żaluzjami - termin winien być uzgadniany z Zamawiającym 7. dwa razy w roku czyszczeniu żaluzji, rolet - termin winien być uzgodniony z Zamawiającym, 8. codziennym myciu i opróżnianiu popielniczek, 9. sprzątaniu terenu przyległego do budynku położonego przy ul. Niedziałkowskiego 20a: a. w okresie wiosenno - letnim codzienne zamiatanie, b. w okresie jesienno - zimowym ( podczas opadów śniegu i gołoledzi) - bieżące usuwanie śniegu, oblodzeń, posypanie piaskiem oraz środkami uszorstniającymi śliskich nawierzchni (piasek i środki uszorstniające zabezpiecza Wykonawca) - bez opadów śniegu i gołoledzi - zamiatanie, 10. oczyszczanie terenów przyległych do obiektów dyspozytorskich, dyspozytorsko - kasowych i kasowych w promieniu 2 m wokół obiektów zgodnie z częstotliwością sprzątania obiektów: a. w okresie wiosenno - letnim: zamiatanie, b. w okresie jesienno - zimowym: - bez opadów śniegu i gołoledzi - zamiatanie - podczas opadów śniegów i gołoledzi - usuwanie śniegu, oblodzeń, posypanie piaskiem oraz środkami uszorstniającymi śliskich nawierzchni (piasek i środki uszorstniające zabezpiecza Wykonawca). 11. zapewnieniu serwisu dziennego w celu utrzymania stałej czystości tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 w obiektach przy ul. Klonowica 5 i Niedziałkowskiego 20a: a. bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, b. bieżące uzupełnianie ręczników, c. bieżące uzupełnianie mydła, d. bieżące opróżnienie i mycie popielniczek, e. bieżące opróżnianie koszy, f. bieżące wylewanie zlewek, g. w razie potrzeby mycie urządzeń sanitarnych, posadzek, wykładzin PCV, korytarzy. II. Harmonogram wykonywania prac: 1. obiekty utrzymywane codziennie - Klonowica 5 - budynek biurowy - Niedziałkowskiego 20a - budynek biurowy - Kołłątaja - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Plac Rodła - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Wyszyńskiego - kasa - Basen Górniczy - dyspozytornia - kasa (autobusy) - Krzekowo - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Bukowe - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Słoneczne - Łubinowa - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Pomorzany - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Police - Wielowski - kasa - Zakole - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Podjuchy - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Głębokie - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Firlika - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Ludowa - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Turzyn - obiekt kasowy - Potulicka - obiekt dyspozytorsko - kasowy - Gocław - obiekt dyspozytorsko - kasowy 2. obiekty utrzymywane trzy razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek - Basen Górniczy - pomieszczenie socjalne - (tramwaje) - Komuny Paryskiej - kasa - Kaliny - kasa - Osiedle Zawadzkiego - kasa - Dąbie - kasa 3. obiekty utrzymywane wraz z terenem przyległym: - Komuny Paryskiej - Kaliny - Basen Górniczy - tramwaje - Osiedle Zawadzkiego 4. obiekty które wymagają dostarczenia wody do celów porządkowych - Kaliny - Komuny Paryskiej III. Realizacja zamówienia 1. Prace związane z utrzymaniem czystości w obiekcie położonym przy ul. Klonowica 5 odbywać się będą od poniedziałku do piątku po godz. 15:30 (z wyłączeniem dni świątecznych), z uwzględnieniem zapisów dotyczących serwisu dziennego i ewentualnych bieżących potrzeb Zamawiającego. Pomieszczenia plombowane będą sprzątane od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30. 2. Prace związane z utrzymaniem czystości w obiekcie położonym przy ul. Niedziałkowskiego 20a odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 (z wyłączeniem dni świątecznych), z uwzględnieniem ewentualnych potrzeb Zamawiającego. 3. Prace związane z utrzymaniem terenu przyległego w okresie wiosenno - letnim do obiektu położonego przy ul. Niedziałkowksiego 20a odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 (z wyłączeniem dni świątecznych), z uwzględnieniem ewentualnych potrzeb Zamawiającego. W okresie jesienno - zimowym (opady śniegu, gołoledź) prace polegające na odśnieżeniu i posypaniu będą wykonywane codziennie w godzinach porannych - przed otwarciem siedziby oraz w przypadku wystąpienia opadów lub gołoledzi w godzinach urzędowania - na bieżąco. 4. Prace związane z utrzymaniem czystości w obiektach dyspozytorskich, dyspozytorsko - kasowych, kasowych oraz terenów przyległych (z uwzględnieniem potrzeb określanych na bieżąco przez Zamawiającego) wykonywane będą w godzinach: a. Od 6,oo - 14,oo - zgodnie z harmonogramem określonym w pkt II ppkt 1. b. Od 8,oo - 14,oo - zgodnie z harmonogramem określonym w pkt II ppkt 2. IV. Wymagania Zamawiającego 1. W celu zapewnienia należytego wykonania zadania, które musi być realizowane za pomocą potencjału ludzkiego oraz z zastosowaniem specjalistycznych maszyn Wykonawca winien dysponować: a. Potencjałem technicznym: - sprzętem do ręcznego i mechanicznego sprzątania, odkurzania, prania, froterowania, - środkami sanitarnymi, higienicznymi, dezynfekującymi, konserwującymi, zapachowymi. b. Potencjałem ludzkim: personel wyposażony w jednolity ubiór z emblematem firmy i identyfikatorem, w ilości zapewniającej realizowanie umowy. 2. Specjalistyczne urządzenia stosowane przy realizacji zamówienia muszą być w należytym stanie technicznym, pracownicy wykonujący usługę winni się właściwie zachowywać na terenie należącym do Zamawiającego (odpowiedzialność za zachowanie pracowników ponosi Wykonawca). 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac porządkowych z należytą starannością oraz z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego 4. Wykonawca najpóźniej w terminie 7 dni po podpisaniu umowy przedstawi godzinowy harmonogram realizacji zamówienia na poszczególnych obiektach (wraz z wykazem pracowników, którzy sprzątać będą w pomieszczeniach kasowych) z uwzględnieniem wymagań określonych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników w zakresie BHP na własny koszt. V. Zakres odpowiedzialności: Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego. 1. Wykonawca odpowiada za zniszczenia wynikające z nieprawidłowo wykonanego przedmiotu umowy usługi, spowodowane niewłaściwym doborem środków czyszcząco - konserwujących. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a. Szkody powstałe do osób trzecich, które spowodowane zostały na skutek nienależytego wykonania przedmiotu umowy (w przypadku powstania szkody Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do naprawienia wyrządzonej szkody). b. Niewłaściwe zachowanie swoich pracowników w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach