Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych - kurierskich w obrocie krajowym oraz drukowanie i dystrybucja faktur na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Szczecinku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. W. Cieślaka 6B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 374 12 25
  • Data zamieszczenia: 2011-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o
    ul. W. Cieślaka 6B 6B
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 374 12 25
    REGON: 33058252900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych - kurierskich w obrocie krajowym oraz drukowanie i dystrybucja faktur na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Szczecinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługi pocztowe - kurierskie. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, usług pocztowych - kurierskich o charakterze ciągłym, polegającym na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych poleconych - za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - w obrocie krajowym na terenie co najmniej Powiatu Szczecineckiego. 1.2.Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych poleconych, wykonywane będzie zgodnie z przepisami: a) Ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2008 r. Nr 189 poz. 1159), b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.), c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. 2004, Nr 5, poz. 34 z dnia 15 z późn. zm.), d) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) e) Ustawy z dnia 17 listopada 1964r - Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. 1964, Nr 43 poz. 296 późn. zm.), f) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. 2000, Nr 98, poz.1071 z późn. zm.), g) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. 1998, Nr 157, poz. 1031 z późn. zm.),h) Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz.U. 2008, Nr 212, poz. 1337 z późn. zm.), i) Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 1.3.Maksymalny termin doręczenia przesyłek przez Wykonawcę, adresatom określonym przez Zamawiającego, nie może być dłuższy niż 2 dni robocze, liczone od północy dnia następnego, po dniu potwierdzenia ich przyjęcia przez Wykonawcę - dacie wynikającej z formularza nadania, o którym mowa w pkt. 1.7 SIWZ. 1.4.Odbiór przesyłek przez Wykonawcę musi następować przynajmniej jeden raz dziennie przez pięć dni w tygodniu, z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy Zamawiającego - za potwierdzeniem nadania. Szczegółowa godzina odbioru przesyłek, ustalona zostanie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą w zawartej umowie o świadczenie usług pocztowych, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku, gdy u Zamawiającego będzie wyznaczony, jako dzień pracujący sobota lub jako dzień wolny dzień powszedni, Zamawiający poinformuje, o tym fakcie Wykonawcę, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, a Wykonawca jest zobowiązany w takim dniu do odbioru przesyłek. 1.5.Miejscem odbioru przesyłek przez Wykonawcę, jest sekretariat Zamawiającego mieszczący się w jego siedzibie w Szczecinku przy ul. Cieślaka 6B - pokój 25. 1.6.Za datę doręczenia przesyłki adresatowi, Zamawiający traktować będzie, także datę jej dwukrotnego awizowania przez Wykonawcę, jeżeli nastąpił skutek doręczenia zastępczego, przewidziany przepisami prawa, o których mowa w pkt. 1.2 lit. e i f SIWZ. 1.7.Wszystkie wydane Wykonawcy przesyłki muszą być niezwłocznie przez niego zarejestrowane na formularzu nadania. Dokumentacja nadania przesyłki w formie wydruku komputerowego, przekazywana jest Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu roboczym po dniu nadania. 1.8.Po dokonaniu doręczenia, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu formularz zwrotnego potwierdzenia odbioru przesyłki, z wpisaną datą jej otrzymania przez adresata oraz czytelnym podpisem zawierającym jego imię i nazwisko. Wykonawca wpisuje na nim także datę doręczenia przesyłki, imię i nazwisko odbierającego, zaznacza sposób doręczenia oraz potwierdza to własnoręcznym podpisem. Jeżeli do doręczenia przesyłki nie doszło, Wykonawca na formularzu zwrotnego potwierdzenia odbioru wpisuje datę czynności oraz przyczynę niedoręczenia, co potwierdza własnoręcznym podpisem. 1.9.W przypadku awizowania przesyłki, Wykonawca pozostawia w skrzynce oddawczej adresata, także informacje ze swoim numerem telefonu, pod którym może się on zgłosić, celem ustalenia terminu doręczenia przesyłki. 1.10.Przesyłki nie doręczone i nie podjęte w terminie przez adresatów w wyniku ich dwukrotnego awizowania - jeżeli nie nastąpił skutek doręczenia zastępczego przewidzianego przepisami prawa, o których mowa w pkt. 1.2 lit. e i f SIWZ - Wykonawca zwraca Zamawiającemu wraz z oddzielnym wykazem przesyłek zwróconych. Za takie przesyłki Wykonawca nie będzie pobierał opłat od Zamawiającego, jak za przesyłki doręczone skutecznie adresatom. 1.11.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu opakowań przesyłek wraz ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Koszt w/w materiałów musi być wliczony w cenę wykonania pojedyńczej usługi pocztowej. 1.12.Wykonawca zapewni Zamawiającemu szyfrowany dostęp on-line do rejestrów adresatów i przesyłek, historii przesyłek i statystyk wysłanej poczty (zestawienie dzienne, miesięczne i roczne). 1.13.Szacunkowa ilość przesyłek: a) z potwierdzeniem odbioru - ok. 1.200 szt./m-c, w tym: - gabaryt koperty C-6 i DL - ok. 970 szt/m-c, - gabaryt koperty C-5 - ok. 200 szt/m-c, - gabaryt koperty C-4 - ok. 20 szt/m-c, - gabaryt koperty B-4 - ok. 10 szt/m-c, b) zwykłych - ok. 250 szt./m-c, w tym: - gabaryt koperty C-6 i DL - ok. 150 szt/m-c, - gabaryt koperty C-5 - ok. 70 szt/m-c, - gabaryt koperty C-4 - ok. 20 szt/m-c, - gabaryt koperty B-4 - ok. 10 szt/m-c, 2. Usługi drukowania i dystrybucji. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na comiesięcznym; - drukowaniu oryginałów faktur generowanych przez Zamawiającego i ich dystrybucji, - wygenerowaniu z oprogramowania Wykonawcy kopii oryginałów faktur w formie elektronicznej i przekazaniu Zamawiającemu plików zawierających kopie faktur na wskazany adres e-mail oraz przekazaniu Zamawiającemu tych samych plików zapisanych na nośniku CD za potwierdzeniem odbioru. Niezbędnym jest aby Wykonawca posiadał własne oprogramowanie do wydruku faktur, generowanych przez system informatyczny Zamawiającego DOM 5 autorstwa Firmy SACER s.c. Gdynia w cyklu miesięcznym. 2.2.Druk dokumentów odbywać się będzie na wstępnie spersonalizowanym papierze opracowanym i przygotowanym przez Wykonawcę w tzw. systemie bezkopertowym, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, który ostatecznie zostanie uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych. 2.3.Przekazywanie danych do drukowania faktur, następować będzie w postaci plików elektronicznych w formacie HTML wygenerowanych z systemu DOM 5 przez Zamawiającego, do trzeciego dnia danego miesiąca poprzedzającego termin doręczenia faktur odbiorcom, nie później jednak niż na 7 dni przed ostateczną datą doręczenia odbiorcom. 2.4. Dane niezbędne do wykonania usługi przekazywane będą Wykonawcy przez Zamawiającego pocztą elektroniczną w postaci e-mail , zarchiwizowanej i zabezpieczonej hasłem. 2.5. Usługi, o których mowa w pkt. 2.1 Wykonawca będzie wykonywał w dni robocze z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. 2.6.Szacunkowa ilość oryginałów faktur - 3.200 sztuk m-c
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.szczecinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach