Przetargi.pl
Obsługa kurierska przesyłek Urzędu Miejskiego w Policach

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4311817 , fax. 091 4311832
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3 3
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4311817, fax. 091 4311832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa kurierska przesyłek Urzędu Miejskiego w Policach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa kurierska przesyłek Urzędu Miejskiego w Policach w zakresie odbioru z siedziby Zamawiającego i doręczenie adresatom przesyłek kurierskich za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na terenie co najmniej Gminy Police i Gminy Miasto Szczecin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz - w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy wpisani do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, - Wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat (lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali należycie co najmniej 2 usługi zbliżone zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie warunków (choć jednego), będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o tym, że: -przedstawiona w ofercie cena jest kompletna, -Wykonawca zapoznał się z SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń, -w przypadku wyboru Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się on do podpisania umowy w ciągu 10 dni od daty przekazania informacji o wyborze oferty, chyba że zostanie wniesiony protest. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem); 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem); 3)wykaz miejscowości obsługiwanych przez Wykonawcę; 4)wykaz świadczonych w okresie ostatnich 3 lat usług podobnych tj. odpowiadającym swoim rodzajem i usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje). 2.Dokumenty składane w formie kopii powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do złożenia oferty. 3.W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji - do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa (w formie oryginału). 4.Niespełnienie warunków (choć jednego), o których mowa powyżej, będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i odrzuceniem jego oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach