Przetargi.pl
Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie

Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
    ul. Energetyków 55 55
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
    REGON: 00014384000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.scelna.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego, jak również usługi porządkowe na zlecenie, w komórkach organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie. 2. W oparciu o przepis art. 29 pkt.4 pzp Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudniania w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.), co najmniej 50% osób, w przeliczeniu na pełny etat, wykonujących czynności usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń. 3. Zamawiający informuje, iż będzie oceniał ofertę wykonawcy zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w rozdziale XX siwz, m.in. za zaoferowanie wyższego udziału procentowego zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny etat, niż wymagany minimalny tj. 50%. 4. Szczegółowy opis usług określający charakter pomieszczeń i terenu, ich powierzchnię, częstotliwość sprzątania i wymagania odnośnie sposobu świadczenia usług w poszczególnych lokalizacjach, zawiera załącznik nr 1 do niniejszej siwz - Specyfikacja usług. 5. Zamawiający zwoła zebranie wykonawców połączone z wizją lokalną budynków objętych przedmiotem zamówienia, w terminach: 20.04.2016r. siedziba Oddziału Celnego w Stargardzie Szczecińskim, ul. I Brygady 35 - godz. 10.00, siedziba komórki organizacyjnej w Nowogardzie, ul. Wyszyńskiego 6 - godz. 12.00, 21.04.2016r. siedziba Urzędu Celnego w Koszalinie, ul. Racławicka 3-5 - godz. 10.00, siedziba Komórki organizacyjnej w Świdwinie, ul. Kołobrzeska 3 - godz. 12.00. 22.04.2016r. siedziba Izby Celnej w Szczecinie, ul. Energetyków 55 - godz. 9.00, siedziba Urzędu Celnego w Szczecinie, ul. Żołnierska 45 - godz. 10.00, jednostki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie - godz. 12.00. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na wyodrębnione części - dwa zadania i dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych części przez różnych wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. ZADANIE NR 1: Jednostki organizacyjne Izby Celnej i Urzędu Celnego w Szczecinie Izba Celna w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca pomieszczenia biurowe, korytarze, klatki schodowe, łazienki - ok. 2.296 m2; usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych - powierzchnia okien - ok. 784 m2, powierzchnia drzwi zewnętrznych (wejściowych) - ok. 35 m2. Urząd Celny w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 45 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne, sale narad, magazyny - ok. 3.988 m2, usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych: powierzchnia okien - ok. 429 m2, powierzchnia drzwi - ok. 9 m2. Jednostki organizacyjne na terenie byłego przejścia granicznego w Lubieszynie: kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: budynek nr 3: powierzchnia pomieszczeń - ok.1.417 m2, budynek nr 5: powierzchnia pomieszczeń - ok. 621 m2, budynek nr 7: powierzchnia pomieszczeń - ok. 217 m2, kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego teren utwardzony - drogi wewnętrzne i parkingi - ok. 1.275 m2, rampa przy budynku nr 5 - ok. 450 m2, usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych (łącznie dla wszystkich budynków): powierzchnia okien - ok. 246 m2, powierzchnia drzwi - ok. 42 m2, koszenie trawników - ok. 2.500 m2, mechaniczne doczyszczanie posadzek - ok. 1.850 m2. Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim przy ul. I Brygady 35 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń - ok. 265 m2, kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 85 m2. Komórka organizacyjna w Nowogardzie przy ul. Wyszyńskiego 6 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: powierzchnia pomieszczeń - ok. 257 m2. ZADANIE NR 2: Jednostki organizacyjne Urzędu Celnego w Koszalinie. Urząd Celny w Koszalinie przy ul. Racławickiej 3-5 - kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości obejmująca: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienki, pomieszczenia socjalne, sale narad, magazyny - ok. 976 m2, kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości terenu zewnętrznego miejsca parkingowe, chodniki, schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych - ok. 650 m2, tereny zielone - nasadzenia (krzewy, drzewa) - ok. 400 m2, chodnik zewnętrzny przy posesji - ok. 120 m2, usługi na zlecenie: mycie okien i drzwi zewnętrznych: powierzchnia okien - ok. 95 m2, powierzchnia drzwi zewnętrznych (wejściowych) - ok. 4 m2. Komórka organizacyjna w Świdwinie przy ul. Kołobrzeskiej 3 kompleksowa usługa sprzątania i stałego utrzymania czystości: pomieszczenia biurowe, korytarze, łazienka, pomieszczenie socjalne - ok. 151 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł - zadanie nr 1 1.000,00 zł - zadanie nr 2. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. nr 42, poz. 275, z 2008r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać: nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; art. 46 ust. 5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zatrudnienie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.scelna.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach