Przetargi.pl
Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, jezdni ulic w granicach administracyjnych miasta Orneta polegające na uprzątnięciu błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z powierzchni chodników, placów i schodów oraz utrzymanie w czystości jezdni ulic poza okresem zimowym.

Gmina Orneta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-130 Orneta, pl. Wolności 26
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2421116 , fax. 055 2422990
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orneta
    pl. Wolności 26 26
    11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2421116, fax. 055 2422990
    REGON: 00052649800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, jezdni ulic w granicach administracyjnych miasta Orneta polegające na uprzątnięciu błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z powierzchni chodników, placów i schodów oraz utrzymanie w czystości jezdni ulic poza okresem zimowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, jezdni ulic w granicach administracyjnych miasta Orneta polegające na uprzątnięciu błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z powierzchni chodników, placów i schodów oraz utrzymanie w czystości jezdni ulic poza okresem zimowym. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Codzienne utrzymanie czystości na chodnikach, placach i schodach przez okres 12 miesięcy w ciągu roku tj łącznie z okresem zimowym w ilości: a) chodniki place i schody : 8 680,57m? wg załącznika nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia b) chodniki : 6 543,20 m?. wg załącznika nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia Wykaz powierzchni chodników, placów i schodów do codziennego utrzymania w czystości przez okres 12 miesięcy w ciągu roku zawiera załącznik nr 1 i 2 do opisu przedmiotu zamówienia 2) Codzienne i doraźne utrzymanie czystości na powierzchni jezdni ulic przez okres 8 miesięcy w ciągu roku tj z wyłączeniem okresu zimowego w ilości: a) jezdnie ulic sprzątane codziennie na powierzchni - obustronne pasy o średniej szerokości 0,5 m przy krawężnikach : 4 122 m? B) jezdnie ulic sprzątane doraźnie nie częściej niż 1 raz w miesiącu na powierzchni -obustronne pasy o średniej szerokości 0,5 m przy krawężnikach lub przy krawędzi jezdni: 1599 m? Wykaz powierzchni do codziennego i doraźnego utrzymania w czystości jezdni ulic zawiera załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia 3) Codzienne utrzymanie w czystości chodników, ścieżek rowerowych i wysepek przez okres 12 miesięcy w ciągu roku tj łącznie z okresem zimowym oraz jezdni na rondach przez okres 8 miesięcy w ciągu roku tj z wyłączeniem okresu zimowego stanowiących skrzyżowanie ulic Morąska - Rozjazdowa i Rozjazdowa - Olsztyńska w ilości: a) Rondo Morąska - Rozjazdowa - chodniki , ścieżki rowerowe i wysepki: 654,00 m? - jezdnie na całej powierzchni : 1 204,00 m? b) Rondo Rozjazdowa - Olsztyńska - chodniki , ścieżki rowerowe i wysepki: 545,00 m? - jezdnie na całej powierzchni: 890,00 m? Wykaz powierzchni chodników, ścieżek rowerowych i wysepek oraz jezdni na rondach do codziennego utrzymania w czystości zawiera załącznik nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn.zm.) tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunki szczególne udziału wykonawców w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualne ważne na okres i obszar objęty zamówieniem zezwolenie wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie: a) transportu odpadów komunalnych [decyzja wydana na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach, (Dz.U. z 2007 r., Nr 39,poz. 251 z późn. zm.)], b) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości [decyzja wydana na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2008, Nr 05, poz. 236 z późn. zm.)] 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunki szczególne udziału wykonawców w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się: a) wykonaniem lub wykonywaniem ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 usługi polegającej na bieżącym utrzymaniu chodników, jezdni ulic lub/i innych terenów otwartych ( z wyłączeniem usług zimowego utrzymania dróg i jezdni), których ilość w ramach jednej umowy w ciągu roku wynosi min. 15 000 m2. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn. zm.) 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w Rozdziale 6 IDW jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 3 do IDW 2)oświadczenie o nie wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 4 do IDW 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 5 do IDW 5)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy sporządzony wg Załącznika nr 6 do IDW 6)zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności gospodarczej ważne na okres i obszar objęty zamówieniem w zakresie: a) transportu odpadów komunalnych b) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: a)Pełnomocnictwo określone w Rozdziale 10 ust.4 IDW b)Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt od 2 do 3 tj -oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy wg załącznika nr 4 do IDW, -odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,przedstawia każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. c)Pozostałe dokumenty, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orneta.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach