Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg
- Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 4275400 , fax. 87 4275401
- Data zamieszczenia: 2010-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
ul. Zamkowa 3 3
11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 4275400, fax. 87 4275401
REGON: 79067130800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie terenów komunalnych miasta Węgorzewa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości terenów komunalnych w okresie wiosna - lato - jesień, w miesiącach : kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik na pow. 78.962,00 m2, w okresie zimowym w miesiącach: listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec na pow. 37.513,00 m2 dla przedsięwzięcia pn./Utrzymanie terenów komunalnych miasta Węgorzewa /zgodny z ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 / 2 . ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje utrzymanie terenów komunalnych poprzez : 2.1. Organizację kompleksowej usługi w zakresie utrzymania terenów komunalnych Miasta Węgorzewa zgodnie z załącznikami: Nr 4 opisującego wielkość powierzchni objętej zamówieniem, Nr 5 - opisującym kategorie i kolejność wykonywania prac na poszczególnych powierzchniach objętych zamówieniem w okresie zimowym, i Nr 6 - opisującym kolejność oraz czas do którego winny być sprzątane chodniki i inne tereny. 2.2. Wykonywanie zamówienia we wszystkie dni robocze, łącznie z sobotą, w niedziele i dni świąteczne, również w zakresie zimowego utrzymania. W okresie od 1 listopada do 31 marca Wykonawca ma obowiązek pozostawania w całodobowej gotowości do podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem a w szczególności do odśnieżania oraz zwalczania śliskości i gołoledzi 3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA Do zakresu utrzymania w czystości terenów komunalnych będących przedmiotem zamówienia należy między innymi: 1) Usługa pielęgnacji krzewów, w uzgodnieniu z Zamawiającym obejmująca: a/usługę przycinania i pielenia żywopłotów - zgodnie z protokołem oględzin przygotowanym przez Zamawiającego i upoważnionego przedstawicielaWykonawcy, 4 razy w roku na pow. 500 m2 . 2) Usługa w zakresie pielęgnacji trawników w okresie wegetacji na pow. 41 449,03 m2 /zgodnie z zał. nr 4 siwz/ tj. w miesiącach od 1 kwietnia do 31 października obejmująca: a)systematyczne koszenie trawników wraz z uprzątnięciem, wygrabieniem i wywiezieniem skoszonej trawy,/trawa nie powinna być wyższa niż 12 cm i niższa niż 4 cm/ b)systematyczne grabienie i wywóz liści ,c/naprawa trawników w miejscach ubytku, polegająca na odpowiednim przygotowaniu gleby i dosianiu nasion. 3) Sprzątanie oraz usługi sanitarne w okresie od 1 kwietnia do 31 października obejmujące: a) utrzymanie w czystości ciągów pieszych, terenów utwardzonych, terenów trawiastych, na bieżąco usuwanie, zbieranie, zamiatanie i wywóz zanieczyszczeń w okresie od 1 kwietnia do 31 października, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 6 siwz. b) systematyczne zbieranie śmieci. 4) Usługi odśnieżania (lub sprzątania w przypadku braku opadów śniegu) w okresie od 1 listopada do 31 marca obejmujące: a/ w warunkach zimowych systematyczne i bieżące usuwanie, odgarnianie i odkuwanie śniegu i lodu, posypywanie materiałami uszorstniającymi śliską nawierzchnię, każdego roku w miesiącach od 1 listopada do 31 marca zgodnie z załącznikiem Nr 5 siwz. b/ w okresie od 1 listopada do 31 marca Wykonawca ma obowiązek pozostawania w całodobowej gotowości do podjęcia działań związanych z zimowym utrzymaniem a w szczególności do odśnieżania oraz zwalczania śliskości i gołoledzi c/ w przypadku braku opadów śniegu lub pokrywy śnieżnej sprzątanie zgodnie z zakresem i ceną wymienioną w pkt 3 plus grabienie i wywiezienie opadłych liści z całej pow. objętej umową. 5. O ile pokrywa śnieżna lub śliskość pojawi się w okresie jesiennym lub wiosennym na terenach będących przedmiotem zamówienia Wykonawca usunie śnieg lub śliskość na alejkach, chodnikach, jezdniach za kwotę odpowiadającą usłudze wykonania na 1 m2 w okresie zimowym. 6. W okresie zimowym Wykonawca powinien prowadzić rejestr uwzględniający następujące dane : a/ data, b/warunki atmosferyczne i drogowe w danym dniu (temperatura, opady), c/realizowane zadania (czas, miejsce, rodzaj robót, rodzaj użytego sprzętu, rodzaj i ilość wykorzystanego materiału). 7. Wywóz odpadów na składowisko odpadów komunalnych pozyskanych w trakcie Wykonywania prac należy do Wykonawcy i musi być potwierdzony odpowiednim dokumentem przyjęcia odpadów. 8. Stosowanie środków chemicznych w uzgodnieniu z Zamawiającym, 9. Odpowiedzialność za wszelkie wypadki, które zdarzą się z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania usług opisanych szczegółowo w niniejszym dziale ponosi wykonawca. 4.WARUNKI REALIZACJI ROBÓT: 4.1Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom części prac, polegających na zimowym utrzymaniu terenów komunalnych w zakresie wskazanym w dziale III pkt 3 ppkt 4 SIWZ. Pozostała cześć usług może być powierzona podwykonawcom pod warunkiem wskazania zakresu prac w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. 4.2Prace określone w dziale III pkt 3 ppkt 3 SIWZ powinny być wykonywane zgodnie z załącznikiem Nr 6 do siwz . 4.3Prace wymienione w dziale III pkt 3 ppkt 4 w zakresie usług odśnieżania powinny być wykonywane w następujący sposób: a)na terenach wykazanych w pkt I załącznika nr 5 do siwz prace muszą być wykonane do godz. 6: 00 b)rozpoczęcie odśnieżania oraz likwidacji śliskości i gołoledzi na wszystkich chodnikach i ciągach pieszych nie może odbywać się później niż w przeciągu jednej godziny od chwili wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących konieczność rozpoczęcia tych działań, c)na terenach I kolejności wykazanych w pkt I załączniku nr 5 siwz, akcja odśnieżania oraz likwidacji śliskości i gołoledzi, nie może zakończyć się później niż w ciągu 2 godzin od momentu ustania opadów lub wystąpienia śliskości lub gołoledzi, d)na terenach II kolejności wykazanych w pkt II załączniku nr 5 siwz, akcja odśnieżania oraz likwidacji śliskości i gołoledzi, nie może zakończyć się później niż w ciągu 4 godzin od momentu ustania opadów lub wystąpienia śliskości lub gołoledzi, 4.4. Zamawiający będzie przeprowadzać codzienne , bieżące kontrole utrzymania porządku i czystości na terenie będącym przedmiotem zamówienia o dowolnej godzinie. 4.5 Wykonawca oznakuje w sposób widoczny pracowników zatrudnionych na terenach będących przedmiotem zamówienia oraz przedstawi sposób kontaktowania się. Zamawiający nie dopuści do pracy Wykonawcy, którego pracownicy realizujący zamówienie nie będą oznakowani zgodnie z przepisami bhp oraz nie będą posiadać znaku identyfikacyjnego firmy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium zgodnie z art. 45 ust. 4 i 5a ustawy w wysokości: - 3 000,00 PLN / słownie złotych: trzy tysiące/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja robót publicznych na terenach zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-05-17 - Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta.
Dodano: 2016-04-18 - Sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich oraz usługi powiązane
Dodano: 2016-03-17 - Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone - 34 223 m2, tereny utwardzone - 56 709 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 084 m2, oraz dezynfekcja pojemników 120 l, 1100 l i kontenerów KP-7 na odpady komunalne w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Dodano: 2015-11-26 - Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa
Dodano: 2015-11-18 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-10-09 - Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko oraz prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko od 28.10.2015 r. do 27.10.2015 r.
Dodano: 2015-10-07 - Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko oraz prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko
Dodano: 2015-09-25 - Utrzymanie terenów zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych w 2015 roku
Dodano: 2015-07-14 - Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta
Dodano: 2015-07-07