Przetargi.pl
Utrzymanie ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Lublinie - Nr sprawy: TE-2730 / 01 / 10.

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-081 Lublin, ul. Stanisława Staszica 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5323935, 5325043, 5328330 , fax. 081 5329486
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
    ul. Stanisława Staszica 16 16
    20-081 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax. 081 5329486
    REGON: 43102923400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Lublinie - Nr sprawy: TE-2730 / 01 / 10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa polegająca na ciągłym, kompleksowym i kompletnym utrzymaniu ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 w Lublinie z pełnieniem całodobowych dyżurów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 653200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będącej przedmiotem niniejszego postępowania jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.B) SIWZ; 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A). Warunki stawiane przez Zamawiającego: 1 Osoba wyznaczona do kierowania robotami elektrycznymi wyznaczona przez Wykonawcę winna posiadać:a) odbytą, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. b) przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c) świadectwo kwalifikacyjne SEP D (dozoru).d) odpowiednie uprawnienia budowlane - Osoby realizujące przedmiot zamówienia (pełniące całodobowe dyżury) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP E (eksploatacji). - Zrealizowanie z należytą starannością, co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia polegającej na utrzymaniu ruchu instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w tym słaboprądowych z prowadzeniem całodobowych dyżurów i wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o wartości, co najmniej 150.000,00 zł brutto. W przypadku usług będących w trakcie realizacji, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli usługa była wykonywana należycie przez co najmniej jeden rok licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A). 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej- oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI.A) SIWZ; 2. Zamawiający żąda, aby w wyżej wskazanym zakresie określonym w pkt. 1 Wykonawca wykazał odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 (wg. art. 26 ust. 2a). 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. (wg. art. 26 ust. 2b) 4. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy się również Wykonawców, którzy: 5.1. złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;5.2. nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu; 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz ustawą PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ na podst. art. 24 ust. 1 ustawy PZP - na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ pn. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części VI.B) SIWZ; 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w części VI.A) pkt. dotyczącej tych podmiotów. 4. Wykaz wszystkich osób, które będą realizowały zamówienie z podaniem nazwiska i imienia oraz numeru i daty ważności zaświadczenia kwalifikacyjnego SEP - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane jest również dołączenie kserokopii w/w kwalifikacji. 5. Świadectwo kwalifikacyjne SEP - E (dotyczy wszystkich osób wymienionych w wykazie osób w pkt. 1). 6. Dokument stwierdzający o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7. Dokument potwierdzający odbytą, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy kierowaniu robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych przy zabytkach nieruchomych (dotyczy osoby kierującej). 8. Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy osoby kierującej) 9. Świadectwo kwalifikacyjne SEP - D (dotyczy osoby kierującej) 10. Wykaz usług podobnych do przedmiotu zamówienia polegający na utrzymaniu ruchu instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w tym słaboprądowych z prowadzeniem całodobowych dyżurów i wykonywanie drobnych prac konserwatorskich. Wartość usługi winna wynosić min 150.000,00 zł brutto. Wykaz powinien zawierać przedmiot umowy, wartości, datę realizacji i nazwa wykonawcy.11. Dokument potwierdzający wykonanie z należytą starannością usług wymienionych w wykazie, o którym mowa, w pkt. 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach