Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia hali sportowej przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia hali sportowej przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia hali sportowej przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku: Zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa z montażem mebli w hali sportowej przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantująca estetyczny wygląd pomieszczeń odpowiadający ich charakterowi i funkcji. Meble powinny odpowiadać opisom i warunkom jak niżej: Blaty biurek powinny być wykonane z płyt laminowanych grubości min. 25 mm. Pozostałe elementy mebli wykonane z płyt o grubości min. 18 mm. Wąskie powierzchnie (krawędzie) oklejone obrzeżem PCV o grubości min. 2 mm. Meble tapicerowane tkanina mikrofaza lub alkantara w jednobarwnym jasnym odcieniu. Krzesła biurowe i konferencyjne powinny mieć tapicerowane siedziska i oparcia. Stelaż tych krzeseł - metalowy , malowany proszkowo. Krzesła obrotowe powinny być wyposażone w mechanizm TITL (umożliwia blokowanie fotela w pozycji do pracy i zwolnienie blokady podczas relaksu) i regulacje kata pochylenia oparcia. Gablotka na koszulkę sportowa wykonana z profili aluminiowych i oszklona. Szklane drzwi zamykane na klucz. Zlewozmywaki wykonane ze stali kwasoodpornej z faktura lnu. Drzwi przesuwne szaf wbudowanych wykonane z profili aluminiowych .Szafy te wyposażyć w półki i drążki do wieszania wieszaków ubraniowych W szafach wbudowanych w pomieszczeniach 139 i 141 umieścić regały biurowe 80x45x190 i po 2 drążki ubraniowe. Specyfikacja wyposażenia wnętrz oraz wykaz rozmieszczenia mebli wraz z niezbędnymi rysunkami i rzutami zostały zamieszczone jako załączniki do SIWZ. Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny ochronnej na podłogę hali sportowej przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku. Wykładzina powinna zabezpieczać podłogę sportową o powierzchni 1 114 m2. Wykładzina jest przewidziana do ochrony podłogi sportowej Taraflex M+, powinna być zatem dostosowana technologicznie do jej ochrony. Wykładzina powinna odpowiadać parametrom technicznym jak poniżej: 1) grubość min. - 1,5 mm, 2) waga max. - 2,1 kg/1m2, 3) odporność na ścieranie - grupa A, 4) palność - klasa M 3, 5) odporność na chemikalia m.in. środki czyszczące, kwasy, tłuszcze, 6) nawierzchnia jednorodna, 7) atest higieniczny PZH. Zadanie 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Dwóch maszyn szorująco - zbierających zasilanych elektrycznie. Maszyny szorująco-zbierające powinny być dostosowane do czyszczenia zarówno podłóg sportowych jak i ciągów komunikacyjnych (gres), 2) Dwóch odkurzaczy przemysłowych, 3) Kosiarki spalinowej - traktorka z wyrzutem bocznym wraz z osprzętem zimowym tj. spychem śnieżnym i przyczepką. Urządzenia powinny odpowiadać parametrom technicznym jak poniżej: Parametry techniczne maszyn szorująco - szczotkujące: wydajność teoretyczna min - 1250 m2/h, szerokość pracy min. 40 cm, szerokość ściągaczki min. 65 cm, pojemność zbiornika czystego płynu min. 20 litrów, pojemność zbiornika brudnego płynu min. 20 litrów, zużycie prądu max.1550 W, moc maszyny 230-240 / 50h, ciężar maszyny max 100 kg, długość przewodu min 25 m, poziom hałasu max. 70 dB. Parametry techniczne odkurzaczy przemysłowych: moc min. - 2 500 W, napięcie - 230 V, poj. zbiornika netto min.- 40 l., głośność - max. 70dB, waga bez akcesoriów max. - 30 kg, szerokość max. - 850 mm, głębokość max. - 600 mm, wysokość max 1300 mm, długość rury min. 8 m. Parametry techniczne kosiarki traktora: kosiarka spalinowa - traktorek z bocznym wyrzutem trawy, silnik spalinowy o mocy minimum 16 KM, skrzynia biegów manualna, minimalna szerokość robocza ( koszenia ) 107 cm - max. 110 cm. wysokość koszenia regulowana w zakresie 2,5 cm - 8,5 cm. Zadanie 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch siatek osłonowych podsufitowych na bocznych salach sportowych w budynku hali sportowej przy Publicznym Gimnazjum nr 1 w Kraśniku o powierzchniach: sala nr 1 - 9,86 m x 14,02 m sala nr 2 - 10,85 m x 11,86 m oraz zeskoku do skoku wzwyż. Siatki powinny spełniać parametry techniczne jak niżej: - materiał - siatka polipropylenowa, - wielkość oczka siatki - max. 10 x 10 cm, - grubość splotu siatki - min. 4 mm, - kolor siatki - zielony Zeskok do skoku wzwyż powinien zawierać: 1. Materac o grubości min. 40 cm, 2. Stojaki (zestaw), 3. 2 poprzeczki . Zadanie 5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) pralki automatycznej, 2) suszarki automatycznej do prania, 3) zmywarki do naczyń, 4) telewizora LCD - 46 cali, 5) kuchenki mikrofalowej, 6) ekspresu ciśnieniowego do kawy, 7) 2 czajników bezprzewodowych,. 8) 5 chłodziarek podblatowych, 9) witryny chłodniczej. Parametry techniczne pralki automatycznej: Klasa energetyczna - A+, Pojemność bębna - 8kg, Zużycie wody na cykl - max 56 litrów, Prędkość - 1200 obr./min., Kolor - biały, Sposób ładowania - od frontu. Parametry techniczne suszarki automatycznej do prania: Klasa energetyczna - B, Pojemność bębna - 8kg, Typ suszarki - kondensacyjna, Kolor - biały, Sposób ładowania - od frontu. Parametry techniczne zmywarki do naczyń: Klasa energetyczna - A, Szerokość - 60 cm, Zużycie wody na cykl - max. 13 litrów, Pojemność- min. 14 kompletów naczyń, Rodzaj zmywarki - wolnostojąca. Parametry techniczne telewizora LCD Przekątna ekranu - min. 46 cali, Rozdzielczość - Full HD, 1920 x 1080, Odświeżanie obrazu - 100 Hz, Kontrast - min. 33 000:1, Liczna wejść HDMI - min. 3, Wejście USB - min. 1. Parametry techniczne kuchenki mikrofalowej: Rodzaj urządzenia - kuchenka wolnostojąca z funkcją grilla, Moc kuchenki - min. 800 W, Moc grilla - min. 1000 W, Pojemność - min. 23 litry, Rodzaj sterowania - elektronicznie, Wykonanie wnętrza - środek ceramiczny. Parametry techniczne ekspresu ciśnieniowego do kawy: Typ ekspresu - automatyczny, Pojemność zbiornika na wodę - min. 2 litry, Dysza do spieniania mleka - z regulacją emisji pary, Sterowane - elektronicznie, Płyta podgrzewająca filiżanki - tak, Ciśnienie - min 13 barów. Parametry techniczne czajników bezprzewodowych: Rodzaj czajnika - elektryczny bezprzewodowy, Pojemność - 1,7 litra, Moc - min. 2000 W, Filtr - antywapniowy, Grzałka - ukryta. Parametry techniczne chłodziarek podblatowych: Wymiary - max 60/60/85, Pojemność całkowita - min. 146 litrów, Kolor - biała, Klasa energetyczna - A, Rodzaj - jednodrzwiowa, Funkcje automatyczne - odszranianie, rozmrażanie, Oświetlenie - tak. Parametry techniczne witryny chłodniczej: Rodzaj - witryna chłodnicza (szafka), Wymiary - 60/60/180, Wykonanie - wnętrze szafy wykonane z blachy nierdzewnej lub białe powlekane , Mocowanie agregatu - dolne, Korpus zewnętrzny z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo, Drzwi rozwierne - przeszklone, Obieg powietrza - wymuszony, Odszranianie - automatyczne, Sterowanie - elektroniczne z cyfrowym wyświetlaczem temperatury. Uwagi: 1.Parametry techniczne wskazują minimalne wymagania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o korzystniejszych lub równoważnych parametrach. 2. Dostawca udzieli gwarancji na dostawy będące przedmiotem umowy na okres: a) dla zadania 1 - 36 miesięcy, b) dla zadania 2 - 24 miesięcy, c) dla zadania 3 - 24 miesięcy (dla maszyn szorująco - zbierających 12 miesięcy) d) dla zadania 4 - 24 miesiące, e) dla zadania 5 - 24 miesiące. 3. Warunki gwarancji i serwisu (dotyczy zadania 3 i zadania 5): a) Naprawa maksymalnie 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. b) W okresie gwarancji Dostawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad i usterek, a w przypadku nie nadających się do usunięcia, wymiany wadliwego sprzętu na nowy. c) Dostawca odbiera od Zamawiającego sprzętu do naprawy oraz dostarcza go po naprawie. d) Dostawca ponosi koszty związane z odbiorem i dostarczeniem sprzętu do naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przy zadaniach nr 2, nr 3, nr 4 i nr 5 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2. Każda oferta na zadanie nr 1 musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - Przetarg na dostawę wyposażenia hali sportowej - zadanie nr 1. 5. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 28.01.2010 r. do godz.10:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 7. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 8. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XIII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Z zastrzeżeniem pkt 10, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 12. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zadanie nr 1 - min. 1 zadanie, w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli, o wartości min 150 000 zł, zadanie nr 2 - min. 1 zad. w zakresie dostawy wykładziny ochronnej o wartości min. 30 000 zł, zadanie nr 3 - min. 1 zad. w zakresie dostawy maszyn szorująco - szczotkujących o wartości min 40 000 zł, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków: Ad. 1. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu dostaw zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1, nr 2 i nr 3) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał dostawy: zadanie nr 1 - min. 1 zadanie, w zakresie wykonania, dostawy i montażu mebli, o wartości min 150 000 zł i potwierdzi ich należyte wykonanie referencjami, zadanie nr 2 - min. 1 zad. w zakresie dostawy wykładziny ochronnej o wartości min. 30 000 zł i potwierdzi ich należyte wykonanie referencjami, zadanie nr 3 - min. 1 zad. w zakresie dostawy maszyn szorująco - szczotkujących o wartości min 40 000 zł i potwierdzi ich należyte wykonanie referencjami. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia dotyczący zadania nr 4 i zadania nr 5 oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ). Ad. 3. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ). Ad. 4. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia 1 - 0 i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. IX SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA: 1. Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 6. Wykaz dostaw zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - zadanie nr 1 - wykonanie, dostawa i montaż mebli o wartości min 150 000 zł, - zadanie nr 2 - dostawa wykładziny ochronnej o wartości min 30 000 zł, - zadanie nr 3 - dostawa maszyn szorująco - szczotkujących o wartości min 40 000 zł, z podaniem wartości, daty dostawy i odbiorców - zał. Nr 3 do SIWZ (potwierdzone referencjami). 7. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty należy przedstawić pisemnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach