Przetargi.pl
Naprawy bieżące oraz remonty i modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Lublinie - Nr sprawy: TE-2730/ 06 /09

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-081 Lublin, ul. Stanisława Staszica 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5323935, 5325043, 5328330 , fax. 081 5329486
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
    ul. Stanisława Staszica 16 16
    20-081 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax. 081 5329486
    REGON: 43102923400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy bieżące oraz remonty i modernizacja instalacji elektrycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Lublinie - Nr sprawy: TE-2730/ 06 /09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa polegająca na wykonywaniu napraw bieżących oraz drobnych remontów i modernizacji instalacji elektrycznych w obiektach Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 w Lublinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 653200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP: a) Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania. b) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania niniejszego zamówienia. Warunki stawiane przez Zamawiającego: * Osoba wyznaczona do kierowania robotami elektrycznymi wyznaczona przez Wykonawcę winna posiadać: a) odbytą, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. b) przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c) świadectwo kwalifikacyjne SEP D (dozoru). d) odpowiednie uprawnienia budowlane Osoby realizujące przedmiot zamówienia winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP E (eksploatacji). Zrealizowanie z należytą starannością, co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia polegającej na naprawach bieżących oraz remontach i modernizacji instalacji elektrycznych. Zamawiający uzna usługę za podobną, jeśli Wykonawca realizował w ramach niej naprawy bieżące oraz remonty i modernizację wszystkich wymienionych instalacji: instalacje oświetleniowe wewnętrzne, instalacje zasilające 3-fazowe, instalacje przyzywowe, instalacje sygnalizacyjne, instalacje antenowe RTV, instalacje i sieci komputerowe, linie kablowe nn - 0,4 kV. Usługa winna być zrealizowana w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia postępowania o wartości, co najmniej 90.000,00 zł brutto. W przypadku usług będących w trakcie realizacji, Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli usługa była wykonywana należycie przez co najmniej jeden rok. c) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; d) Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wszystkich osób, które będą realizowały zamówienie z podaniem nazwiska i imienia oraz numeru i daty ważności zaświadczenia kwalifikacyjnego SEP - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane jest również dołączenie kserokopii w/w kwalifikacji. 4. Świadectwo kwalifikacyjne SEP E (dotyczy wszystkich osób wymienionych w wykazie osób w pkt. 3). 5. Dokument stwierdzający o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 6. Dokument potwierdzający odbytą, co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy kierowaniu robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych przy zabytkach nieruchomych (dotyczy osoby kierującej). 7. Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy osoby kierującej) 8. Świadectwo kwalifikacyjne SEP D (dotyczy osoby kierującej) 9. Wykaz usług podobnych do przedmiotu zamówienia polegający na naprawach bieżących oraz remontach i modernizacji instalacji elektrycznych. Zamawiający uzna usługę za podobną, jeśli Wykonawca realizował w ramach niej naprawy bieżące oraz remonty i modernizację wszystkich wymienionych instalacji: instalacje oświetleniowe wewnętrzne, instalacje zasilające 3-fazowe, instalacje przyzywowe, instalacje sygnalizacyjne, instalacje antenowe RTV, instalacje i sieci komputerowe, linie kablowe nn - 0,4 kV. Wartość usługi winna wynosić min 90.000,00 zł brutto. Wykaz powinien zawierać przedmiot umowy, wartości, datę realizacji i nazwa Wykonawcy. 10. Dokument potwierdzający wykonanie z należytą starannością usług wymienionych w wykazie, o którym mowa, w pkt. 9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach