Przetargi.pl
Utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2016-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle – Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.61.00.00-6 Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Utrzymanie czystości i porządku w obszarach przyprzystankowych i wiatach przystankowych: 1.1. utrzymanie czystości na chodnikach, 1.2. mycie wiat, 1.3. pielęgnacja zieleni (koszenie), 1.4. opróżnianie koszy, 1.5. zwalczanie śliskości na chodnikach w okresie zimowym (15 X – 30 IV), 1.6. dokonywanie bieżącej kontroli śliskości na chodnikach, 1.7. usuwanie przerostów traw i innych roślin, 1.8. bieżąca naprawa wiat, słupków i tablic nie wymagających nakładów materiałowych, 1.9. demontaż i utylizacja uszkodzonych konstrukcji wiat wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. 2. Utrzymanie należytego stanu technicznego wiat przystankowych: 2.1. uzupełnianie przeszklenia, 2.2. uzupełnianie zadaszenia, 2.3. uzupełnianie ławek Zadanie obejmuje również: 1. transport sprzętu z bazy na miejsce prowadzonych prac, 2. zagospodarowanie odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach 3. transport nadmiaru śniegu usuniętego podczas obfitych opadów na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4. zakupienie, transport, magazynowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstnienia jezdni zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U.2005.230.1960), 5. organizacja ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania, 6. uczestniczenie Wykonawcy w kontroli stanu przystanków komunikacyjnych wraz z Zamawiającym, na każde żądanie zamawiającego, 7. zapewnienie kontaktu z przedstawicielami Zamawiającego w dni robocze i wolne od pracy (posiadanie co najmniej dwóch telefonów komórkowych), 8. Wszelkie koszty wynikające z powyższego wykazu ponosi Wykonawca SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLA ZAŁĄCZNIK NR 10 – ZESTAWIENIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wykazu /zestawienia/ przystanków komunikacyjnych, w tym „grupy przystanków” oznaczonych literą WZ, W, Z i N oraz ich ilości, podanych w załączniku do umowy. Przed przystąpieniem do wykonania prac sporządzony będzie protokół konieczności (typowania prac), w którym zostanie określona ich lokalizacja jak również zakres oraz termin wykonania tychże prac. Protokół ten winien być zatwierdzony przez inspektora nadzoru. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu umowy za dany miesiąc stanowić będzie protokół odbioru wykonania usługi podpisany przez inspektora nadzoru, sporządzony w terminie do 10 dni każdego następnego miesiąca lub dnia zakończenia utrzymania przystanków. Rozliczenie prac odbywać się będzie raz na miesiąc, fakturami częściowymi na podstawie protokołu odbioru wykonania usługi podpisanego przez inspektora nadzoru, sporządzonego w terminie do 10 dni każdego następnego miesiąca lub dnia zakończenia utrzymania przystanków. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: • Kierowca, • Osoby sprzątające, Pełnione funkcje można ze sobą łączyć. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis zamówienia (zasady utrzymywania przystanków komunikacyjnych) zawarty jest w CZĘŚCI III - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3)kwotę gwarancji/poręczenia, 4)termin ważności gwarancji/poręczenia, 5)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 5.Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. 3 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach