Przetargi.pl
„Utrzymanie porządku i czystości powierzchni wspólnej w budynku biurowym oraz terenów zewnętrznych nieruchomości położonej przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 15 w Ostrołęce wraz ze środkami czystości”

Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Berka Joselewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 765 05 00 , fax. 29 765 05 04
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. Berka Joselewicza 1
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 765 05 00, fax. 29 765 05 04
    REGON: 55005581900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot ze 100% udziałem samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie porządku i czystości powierzchni wspólnej w budynku biurowym oraz terenów zewnętrznych nieruchomości położonej przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 15 w Ostrołęce wraz ze środkami czystości”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie porządku i czystości powierzchni wspólnej w budynku biurowym – 1 447,73 m2 oraz terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych nieruchomości przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 15 w Ostrołęce wraz ze środkami czystości. Czynności są wykonywane w dni pracy urzędów. Budynek – 4 – kondygnacyjny z czterema wejściami otwartymi. Pomieszczenia wspólne: Niski parter - łazienki – 3 pomieszczenia – 35,33 m2, - korytarze – 403,15 m2. Wysoki parter - łazienki – 4 pomieszczenia – 39,87 m2, - korytarze – 616,22 m2. I piętro - łazienki – 5 pomieszczeń – 50,47 m2, - korytarze – 302,69 m2. II piętro - łazienki – 3 pomieszczenia – 27,61 m2, - korytarze – 335,16 m2. Wyposażenie pomieszczeń: Umywalki - 30 szt. Zlewozmywak – 3 szt. Lustra - 28 szt. Kosze na śmieci – 36 szt. Miski ustępowe - 20 szt. Pisuary - 1 szt. Pojemniki na mydło do codziennego uzupełniania - 19 szt. Pojemniki na środek do dezynfekcji rąk - 2 szt. Pojemniki na papier toaletowy Merida - 13 szt. Uchwyt na papier toaletowy – 7 szt. Uchwyty na ręcznik papierowe - 8 szt. Okna – 74 szt. w tym 67 szt. okno trzyskrzydłowe, 7 szt. okno jednoskrzydłowe. Łączniki szklane pomiędzy oknami – 28 szt. Drzwi balkonowe z naświetlaczem – 4 szt. Łazienki - podłoga (terakota), ściany i sufity (glazura i powierzchnie malowane farbą emulsyjną) Korytarze - podłoga (terakota, płytki PCV, wykładzina pcv, kamień sztuczny), ściany (lamperia z farby olejnej, „kamyk” ), Klatki schodowe - (schody, spoczniki – kamień, lastriko), (ściany – farba olejna całe ściany – 3 klatki, 1 klatka częściowo lamperia z farby olejnej i 1 klatka lamperia z „kamyka”) Teren zewnętrzny: działki gruntu o numerach geodezyjnych 50097/3, 50097/4, 50097/5, 50097/8, 50097/9, 50097/10, 50097/11, 50097/12, 50097/13, 50097/14, 50097/16, 50097/18, 50100 o łącznej powierzchni 16 000 m2. Główne schody wejściowe do budynku – płyty kamienne. Pozostałe wejścia do budynku – 2 szt. płytki kamienne i 1 szt. kostka polbruk. Chodniki – kostka polbruk Parkingi – kostka kamienna. Drogi – nawierzchnia asfaltowa plac pomiędzy garażami – nawierzchnia asfaltowa. Budynek jest obiektem użyteczności publicznej dostępnym nie tylko dla pracowników ale także dla interesantów. W związku z tym niemożliwa jest do określenia liczba osób korzystających średnio miesięcznie z sanitariatów. Według instrukcji bezpieczeństwa pożarowego maksymalna ilość osób przebywających w budynku to 370. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SIWZ oraz umożliwienia sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu oraz skalkulowania ceny oferty. Termin zebrania ustala się na dzień 22 września 2020 roku, godz. 1400. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w holu głównym budynku przy ul. A. E. Fieldorfa „Nila” 15 w Ostrołęce. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 22 września 2020 roku do godz. 1100 przesłać na adres e-mail: zamowienia@otbs.com.pl wykaz osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w zebraniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w części III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 2 700, 00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset, 00/100 PLN) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2019 poz. 310, 836 i 1572 z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy PZP oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji złożony wraz z ofertą. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie ze wskazaniem na niej nazwy postępowania, w którym jest składane. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę oraz zawierać informację, że stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 10 ppkt 2) lit b-e należy dołączyć ciąg pełnomocnictw z których wynika upoważnienie do podpisania wyżej wymienionych dokumentów. Powyższy wymóg dotyczy również podmiotów trzecich. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: PKO BP S.A. Oddział 1 w Ostrołęce Nr 89 1020 3802 0000 1802 0219 4983, z dopiskiem na poleceniu przelewu: „Wadium – „Utrzymanie porządku i czystości powierzchni wspólnej w budynku biurowym oraz terenów zewnętrznych nieruchomości przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 15 w Ostrołęce wraz ze środkami czystości”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty zgodnie z zapisami pkt 10 ppkt 3) SIWZ. 7) Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 8) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 9) W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10) Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy PZP. 11) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) zgodnie z pkt 13 ppkt 6 SIWZ, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach