Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, gen. Sylwestra Kaliskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261837865, , fax. +48261839723
- Data zamieszczenia: 2020-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261837865, , fax. +48261839723
REGON: 12122900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wat.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli i wyposażenia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: „Dostawa mebli biurowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń w bud. 100” Dostawa różnego rodzaju biurek, szaf, szafek, regałów, komód, foteli i krzeseł. Zadanie nr 2: „Dostawa wyposażenia holu recepcyjnego w Centrum Szkoleniowo – Konferencyjnym” Dostawa fotela, kanap 2 – osobowych i stolików. Zadanie nr 3: „Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej w Instytucie Budowy Maszyn WIM” Dostawa różnego rodzaju biurek, foteli, podstaw pod jednostkę komputera i kontenera z szufladami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany wnieść na czas związania ofertą wadium w wysokości (Zadanie nr 1) 7 500,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 25.09.2020r. do godz. 09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228, z dopiskiem: „Wadium do postępowania na dostawę mebli i wyposażenia”, nr sprawy 100/DZZ/2020. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie w zakładce „OFERTY” poprzez wybranie opcji „Dodaj dokument” oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu, w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT). c) dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wyznaczonym czasie i formie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej lub elektronicznej za pośrednictwem platformy https://wat.ezamawiajacy.pl. OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 3, 3A, 3B do SIWZ; d) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą; e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna. OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 3, 3A i 3B do SIWZ; d) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą – oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność. f) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- II. Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
Dodano: 2023-10-18 - „Aktywni na rynku pracy – żłobek samorządowy w Gminie Pilawa”
Dodano: 2023-10-12 - Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu socjalnego w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich”.
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2023-01-10 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa i montaż mebli biurowych, zabudowy oraz przegród szklanych dla Stołecznego Centrum Osób Niepełnosprawnych w Warszawie przy ul. Gen. Andersa 5
Dodano: 2022-11-08 - Zakup mebli biurowych dla MEiN
Dodano: 2022-08-09 - Dostawa mebli do pomieszczenia pracowniczego 328, Instytutu Systemów Elektronicznych Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-01-27