Przetargi.pl
USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.

Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury ogłasza przetarg

  • Adres: 02-954 Warszawa, ul. Goplańska 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
    ul. Goplańska 42
    02-954 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140151727
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mteatr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA STAŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ MAZOWIECKIEGO TEATRU MUZYCZNEGO IM. JANA KIEPURY WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest regularne świadczenie usług sprzątania w następujących obiektach pozostających w użytkowaniu Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury:a) pomieszczeniach obiektu biurowo-administracyjnego w Warszawie (02-954) przy ul. Goplańskiej 42,b) pomieszczeniach obiektu biurowo-administracyjnego w Warszawie (03-739) przy ul. Brzeskiej 12,c) pomieszczeniach obiektu teatralno-kinowego w Warszawie (03-719) przy ul. Jagiellońskiej 26 obejmujących: pomieszczenia, w których Zamawiający świadczy usługi z zakresu działalności kulturalnej: kinowe (z dostępem do barku kawowego) i teatralne, pomieszczenia techniczne oraz pomieszczenia biurowe;c. Zamówienie obejmuje również dostawę środków czystości niezbędnych do realizacji usługi sprzątania oraz środków sanitarno-higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, odświeżacze powietrza, kostki toaletowe, mydło w płynie itp.);d. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt do realizacji usługi sprzątania (odkurzacze, mopy, wiadra, szczotki, odkurzacze piorące, maszyny piorące, ściereczki, gąbki typu zmywak itp.). Zamawiający udostępni Wykonawcy w każdym obiekcie pomieszczenia do przechowywania niezbędnego sprzętu.e. Wykonawca zapewnia osobom skierowanym do realizacji zamówienia jednolitą odzież roboczą z oznaczeniem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta musi spełniać następujące wymagania:a) gwarancja musi wskazywać nazwę i adres Zamawiającego, nazwę postępowania, termin ważności wadium;b) gwarancja musi być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, dokonane w formie pisemnej lub oświadczenia woli złożonego w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym (przy czym forma pisemna jest obligatoryjna i nie może zostać wykluczona w treści gwarancji);c) do gwarancji musi mieć zastosowanie prawo polskie.6. W przypadku oferty wspólnej, Zamawiający dopuszcza podział kwoty wadium pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wniesienie go w częściach, o ile suma tych części będzie równa kwocie wadium.7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy69 1020 1026 0000 1402 0205 5796 prowadzony w PKO BP podając w tytule przelewu „Wadium w postępowaniu TP/03/2024".8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej, o których mowa w ust. 4 pkt. 1, środki pieniężne muszą znaleźć się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.10. Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia udowodnili posiadanie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Opis wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – doświadczenie Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizował lub w przypadku świadczeń trwających również realizuje, co najmniej dwa zamówienia polegające na utrzymaniu czystości oraz zapewnieniu środków higienicznych i czyszczących wraz ze sprzętem w budynku użyteczności publicznej* o pow. nie mniejszej niż 1500m2. Wartość wykazanych dwóch zamówień nie może być mniejsza niż 350 000, 00 zł *brutto każde. Zamówienia, o których mowa powyżej powinny być świadczone w sposób stały w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy (okres świadczenia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach