Przetargi.pl
utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom budynków oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność Spółki, Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Administracji Nieruchomości ZAN Sp. z o.o. oraz przekazanych Spółce w gospodarowanie przez Gminę Namysłów.

Administracja Domów Mieszkalnych -Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ADM-TBS" Sp. z o.o. w Namysłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Dubois 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4107270, 4107265 , fax. 077 4107270
  • Data zamieszczenia: 2012-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Mieszkalnych -Towarzystwo Budownictwa Społecznego "ADM-TBS" Sp. z o.o. w Namysłowie
    ul. Dubois 5 5
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4107270, 4107265, fax. 077 4107270
    REGON: 53141074100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zan-namyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom budynków oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność Spółki, Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Administracji Nieruchomości ZAN Sp. z o.o. oraz przekazanych Spółce w gospodarowanie przez Gminę Namysłów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia przewiduje: utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku mieszkańcom budynków oraz utrzymania czystości terenów stanowiących własność Spółki, Wspólnot Mieszkaniowych oraz przekazanych Spółce w gospodarowanie przez Gminę Namysłów. Dotyczy budynków i terenów Wspólnot Mieszkaniowych, Spółki oraz terenów gminnych przekazanych w gospodarowanie: - zamiatanie klatek schodowych- dwa razy w tygodniu ( oprócz dni wolnych od pracy): - mycie klatek schodowych - jeden raz w tygodniu: - usuwanie pajęczyn wg potrzeb: - zamiatanie korytarzy piwnicznych- jeden raz w miesiącu; - mycie okien i lamperii oraz kloszy oświetleniowych - dwa razy do roku (kwiecień, październik) - zamiatanie chodników oraz dróg wewnętrznych wg potrzeb , nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; - sprzątanie podwórek- wg potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz razy w tygodniu; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych - wg potrzeb nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść i dróg wewnętrznych- wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 07:00 rano; - wykaszanie trawników, dotyczy to całej powierzchni łącznie z usuwaniem chwastów - wg potrzeb; - cięcie żywopłotów, pielęgnacja krzewów, usuwanie suchych konarów z drzew - wg potrzeb; - sprzątanie boksów śmietnikowych i miejsc zbiórki odpadów komunalnych - wg potrzeb Dotyczy budynku Ratusza oraz terenu przyległego - zamiatanie i mycie korytarzy - codziennie oprócz dni wolnych od pracy; - mycie okien i drzwi wejściowych, kloszy lamp oświetleniowych- jeden raz w miesiącu; - sprzątanie pomieszczeń USC codziennie w dni robocze, a w dniach wolnych od pracy w uzgodnieniu z Kierownikiem USC ; - opróżnianie koszy na śmieci - codziennie oprócz dni wolnych od pracy; - otwieranie i zamykanie ratusza w dni robocze (6.00 i 18.00), a w dni wolne od pracy po uzgodnieniu z Kierownikiem USC; - usuwanie nieczystości z naświetli oraz kratek wycieraczkowych - wg potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; - odśnieżanie oraz usuwanie śliskości chodników, dojść - wg potrzeb, w/w roboty winne być wykonane do godz. 07:00 rano; - zamiatanie chodników wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu; - utrzymanie czystości w toaletach wspólnych - codziennie oprócz dni wolnych od pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zan-namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach