Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystosci na terenie targowiska Banacha przy ul.Grójeckiej 95 w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6581903 , fax. 022 6581903
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Białobrzeska 11 11
    02-379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6581903, fax. 022 6581903
    REGON: 14070016300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystosci na terenie targowiska Banacha przy ul.Grójeckiej 95 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu porządku i czystości na terenie targowiska Banacha zlokalizowanego przy ul. Grójeckiej 95 w Warszawie. Targowisko Banacha usytuowane jest na działkach ewidencyjnych o numerach 60, 61, 62 oraz 1, 2, 3 z obrębu 2-03-09, które obejmują ulice: Grójecką, Banacha, Metrykantów, Archiwalną i cześć ul. Skorochód-Majewskiego od strony Archiwalnej. Powierzchnia targowiska liczy około 15.000 m2.Targowisko Banacha podzielone jest na dwie części handlowe zlokalizowane po dwóch stronach obiektów Hali Banacha tzw. część przemysłową ul. Grójecka, Banacha, Metrykantów oraz część spożywczą ul. Grójecka, Archiwalna, część ul. Skorochód-Majewskiego od strony ul. Archiwalnej. Na terenie targowiska znajdują się parterowe obiekty handlowe o konstrukcji stalowej, namioty kwiatowe, miejsca handlowe z zadaszeniem i bez w ilości około 700 sztuk. Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną oraz częściowo w instalację wodno-kanalizacyjną podziemną oraz instalację wodną napowietrzną biegnącą nad dachami obiektów handlowych, zabezpieczoną na okres zimowy izolacją termiczną, oraz wyposażoną w kabel grzejny na całej długości wraz z termostatami. Obiekt objęty jest ochroną całodobową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 i art. 24 Ustawy, b Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c Posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, d Posiadają zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, ważnego na okres i obszar objęty zamówieniem ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach Dz. U. z 20.06.2001 r. z póź. zm., e Posiadają zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych (ustawa z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 20.11.1996 ze zm.). f Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia.: g Udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi podobne do przedmiotu zamówienia polegające na sprzątaniu terenu targowisk, placów, ulic lub parków miejskich przez okres co najmniej 6 miesięcy i o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł miesięcznie każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ b Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e Zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, ważne na okres i obszar objęty zamówieniem (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). f Zezwolenie, wydane przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych ważne na okres i obszar objęty zamówieniem, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. g Wykaz wykonanych usług. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, minimum 2 referencje,- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ h Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach