Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
- Data zamieszczenia: 2010-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
ul. Połczyńska 24 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
REGON: 33000246600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Utrzymanie placów zabaw zarządzanych przez ZDM Koszalin. Wykaz obiektów stanowiących przedmiot zamówienia : PLACE ZABAW 1. Ul. Spółdzielcza 2. Ul. Piłsudskiego Jacek i Agatka 3. Ul. Westerplatte 4. Ul. Jaśminowa 5. Ul. Bałtycka 6. Ul. Wańkowicza w kompleksie ABC 7. Ul. Doroszewskiego 8. Ul. Irysów 9. Ul. Zubrzyckiego 10. Ul. Batalionów Chłopskich w Parku Dendrologicznym 11. Ul. Szpitalna w Parku Książąt Pomorskich B 12. Ul. E. Plater 13. Ul. Wenedów 14. Ul. Poprzeczna Trzy Misie 15. Ul. Budowniczych - trzy częściowy PLACE ZABAW ŁĄCZNIE Z BOISKAMI 1. Ul. Robotnicza ( mini boisko o podłożu piaszczystym ) 2. Ul. Rodła-Grochowskiego ( boiska trawiaste + mini koszykówka z polbruku ) 3. Ul. Wańkowicza WULKAN ( mini boisko do koszykówki trawiaste) 4. Ul. Jagoszewskiego ( boisko do koszykówki asfaltowe ) 5. Ul. E. Gierczyk ( boisko do koszykówki asfaltowe ) 6. Ul. Cedrowa Misiowa Dolina ( boiska : koszykówka - sztuczna trawa , siatkówka - trawiaste ) BOISKA SPORTOWE 1. Ul. Podgórna ( trawiaste ) 2. Ul. Wańkowicza - Tuwima stadion ABC ( asfaltowy z trybunami ) oraz boisko do koszykówki utwardzone 3. Ul. Jaśminowa - Park Rokosowo ( trawiaste ) 4. Ul. Lechicka ( asfaltowe ) 5. Góra Chełmska - Stadion + korty ( trawiaste ) 6. Ul. Sikorskiego ( asfaltowe ) 7. Ul. Sucharskiego ( asfaltowe z trybunami ) 8. Ul.. H. Sawickiej - duże trawiaste 9. Ul. H. Sawickiej - małe trawiaste 10. Ul. Spasowskiego ( trawiaste z trybunami ) 11. Ul. Na Skarpie ( trawiaste ) 12. Jamno - Ul. Orlików ( trawiaste ) 13. Łabusz - Ul. Róży Wiatrów ( trawiaste ) Zamówienie obejmuje wykonanie poniższych czynności na placach zabaw i boiskach o łącznej powierzchni 112.518,0 m? W okresie letnim od 01.04.2010 r. do 31.10.2010 r. : a. ręczne zbieranie z powierzchni placów zabaw i boisk sportowych , w tym terenów zielonych, ciągów pieszych na terenach placów zabaw i boisk powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i nieczystości w postaci niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku , tj., usuwanie zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystego terenu , ale nie rzadziej niż jeden raz dziennie poza niedzielami na placach zabaw i raz w tygodniu na boiskach, w miesiącach od kwietnia do października b. wyrównywanie nawierzchni piaszczystych , żwirowych poprzez między innymi zagrabienie c. systematyczne lub interwencyjne usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi z części terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni stref bezpieczeństwa ,ciągów pieszych- ścieżek , ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu d. koszenie traw, grabienie i ich wywóz na składowisko wykonawcy z terenów zielonych znajdujących się w obrębie placów zabaw i boisk powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu w sezonie e. cięcia pielęgnacyjne żywopłotów , skupin krzewów , z wywozem urobku na wysypisko wykonawcy f. pielenie skupin krzewów , żywopłotów , wygrabianie liści z wywozem urobku na wysypisko wykonawcyzabiegi pielęgnacyjne drzew w miarę koniecznych potrzeb g. wywóz nieczystości z koszy na śmieci na składowisko wykonawcy w sezonie minimum dwa razy w tygodniu , h. konserwacja koszy na śmieci i ławek - drobne naprawy, malowanie , uzupełnienie brakujących elementów drewnianych i metalowych i. zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego, socjalnego , niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac j. przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na : sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ), k. zdemontowanie uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.) l. zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń m. sporządzanie codziennych raportów z przeglądów placów zabaw i boisk n. natychmiastowe informowanie ZDM o występujących nieprawidłowościach , dewastacjach, zniszczeniach itp. przypadkach. W okresie zimowym od 01.11.2010 do 31.03.2011 r. : I. ręczne zbieranie z powierzchni placów zabaw , w tym terenów zielonych, ciągów pieszych na terenach placów zabaw powierzonych do utrzymania, zabrudzeń i nieczystości w postaci niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku , tj., usuwanie zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystego terenu , ale nie rzadziej niż raz w miesiącu od listopada do marca włącznie; II. wywóz nieczystości z koszy na śmieci na składowisko wykonawcy minimum dwa razy w miesiącu; III. podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na dwóch ciągach pieszych- ścieżkach na terenach placów zabaw powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające na : posypywaniu ciągów pieszych - ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi , odgarnianiu śniegu ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, IV. zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza produkcyjnego, socjalnego oraz miejsca składowania śniegu, niezbędnego do wykonania umownego zakresu prac Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia . Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji terenowej przed złożeniem oferty. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zmianami), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przechowalnia Nasion - stróżowanie, obsługa kotłowni i utrzymanie czystości
Dodano: 2016-04-19 - Utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego, na terenach skarbu państwa, a także miejsc postojowych Zintegrowanego Szlaku Turystycznego Powiatu Polickiego
Dodano: 2016-03-24 - Wykonywanie w roku 2016 w ramach systemu Alert Szczecin interwencyjnego uporządkowania terenów gminnych w Szczecinie
Dodano: 2016-03-03 - Utrzymanie placów zabaw, boisk, terenów rekreacyjnych i rekreacyjno-sportowych oraz miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie
Dodano: 2015-12-14 - Oczyszczanie, sprzątanie i odśnieżanie ulic, chodników, placów, parkingów oraz utrzymanie zieleni stanowiących własność Gminy Drawno w granicach miasta Drawna w 2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na parkingach i drogach gminnych na terenie Gminy Złocieniec w roku 2016 oraz świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości na parkingach, drogach i chodnikach na terenie gminy Złocieniec w roku 2016
Dodano: 2015-12-11 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i zaplecza socjalnego w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wincentego Witosa 7 w Goleniowie.
Dodano: 2015-08-24 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków stanowiących własność Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Goleniowie położonych przy ulicy Szarych Szeregów nr 7, 9 oraz przy ul. Szkolnej 40.
Dodano: 2015-08-10 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków stanowiących własność Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Goleniowie położonych przy ulicy Szarych Szeregów nr 7, 9 oraz przy ul. Szkolnej 40.
Dodano: 2015-07-29 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych budynków stanowiących własność Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Goleniowie położonych przy ulicy Szarych Szeregów nr 3, 11, 13, 15 i 17.
Dodano: 2015-07-29