Przetargi.pl
Utrzymanie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie

Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3118060 , fax. 094 3425419
  • Data zamieszczenia: 2013-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie
    ul. Połczyńska 24 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3118060, fax. 094 3425419
    REGON: 33000246600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm-koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Utrzymanie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych na terenie miasta Koszalina zarządzanych przez ZDM w Koszalinie. Zakres robót obejmuje: I. W okresie od 1 kwietnia do31 października ( 7 miesięcy ) codzienne sprzątanie placów zabaw z wyłączeniem niedziel, cotygodniowe sprzątanie boisk i cotygodniowe sprzątanie miejsc postojowych, wyrównywanie i uzupełnianie nawierzchni piaszczystych, żwirowych poprzez między innymi uzupełnienie ubytków nawierzchni, zagrabienie, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb aby zapewnić estetykę, odpowiedni standard i bezpieczeństwo, nie rzadziej jednak jak raz w tygodniu,systematyczne usuwanie chwastów, wrastających traw, połamanych gałęzi z części terenów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni stref bezpieczeństwa, ciągów pieszych- ścieżek, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, systematyczne koszenie traw z grabieniem i wywozem z terenów zielonych znajdujących się w obrębie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż raz w miesiącu,cięcia pielęgnacyjne żywopłotów, skupin krzewów wraz z uprzątnięciem, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż 2 razy w okresie od kwietnia do października, usuwanie złamanych konarów drzew w miarę bieżących potrzeb, systematyczne grabienie liści i ich wywóz z terenów znajdujących się w obrębie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, wywóz nieczystości z koszy na śmieci w częstotliwości dopasowanej do potrzeb poszczególnych obiektów w sezonie, nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu, utrzymanie czystości koszy, bieżące naprawy i konserwacja koszy na śmieci, bieżące naprawy i konserwacja ławek i innych urządzeń, przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na: sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ), sprawdzeniu elementów z łożyskami ( w razie potrzeby dodatkowo przesmarować),zdemontowanie uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.), zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń II. W okresie od 1 stycznia do 31 marca i od 1 listopada do 31 grudnia (5 miesięcy) sprzątanie placów zabaw, boisk i miejsc postojowych nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, wywóz nieczystości z koszy na śmieci co najmniej dwa razy w miesiącu, podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na dwóch ciągach pieszych - ścieżkach na terenach placów zabaw powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo, polegające na:posypywaniu ciągów pieszych - ścieżek piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi ,odgarnianiu śniegu ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, bieżące naprawy i konserwacja koszy na śmieci, bieżące naprawy i konserwacja ławek i innych urządzeń, przeprowadzenie raz w tygodniu przeglądu urządzeń zabawowych i sportowych polegających między innymi na: sprawdzeniu połączeń śrubowych ( w razie luzów dokręcić); sprawdzeniu stanu powierzchni drewnianych ( w razie uszkodzenia usunąć zadry ), sprawdzeniu elementów z łożyskami ( w razie potrzeby dodatkowo przesmarować),zdemontowanie uszkodzonych części urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa dzieci ( złamane, nadłamane lub ostre wystające części itp.), zabezpieczenie urządzeń przed użytkownikami do chwili usunięcia uszkodzeń. Ponadto na pisemne zlecenie Zamawiającego i za dodatkową zapłatą na podstawie Tabeli Nr 2 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona: jednorazową wymianę piasku w piaskownicach w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, jednorazową konserwację i remont sztucznej trawy ( na dwóch boiskach w Misiowej Dolinie) o łącznej pow. 600 m? w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, konserwację i malowanie wskazanych elementów drewnianych urządzeń i ogrodzeń preparatami do drewna w ilości nie przekraczającej 500 m? w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia, konserwację i malowanie wskazanych elementów stalowych urządzeń i ogrodzeń w ilości nie przekraczającej 500 m? w ciągu 2 tygodni od otrzymania zlecenia,renowację nawierzchni trawiastych na pisemne zlecenie Zamawiającego poprzez ułożenie gotowej trawy nie więcej niż 500 m? w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, remonty nawierzchni bitumicznych, betonowych i tartanowych placów i boisk nie więcej niż 300 m? w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, uzupełnianie ubytków w nawierzchni piaszczystej nie więcej niż 500 m? w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, demontaż urządzeń zabawowych nie więcej niż 10 szt. w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia, montaż urządzeń zabawowych nie więcej niż 10 szt. w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia,naprawa i remont ogrodzeń metalowych nie więcej niż 100 m? w ciągu 1 tygodnia od otrzymania zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BRE Bank S.A. Oddział Szczecin 91 1140 1137 0000 2162 9500 1004. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 5) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Zgodnie z zapisami w ustawie PZP w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany niezależnie od zapisów art. 46 ust. 5 PZP taką okoliczność w wystawionym przez siebie dokumencie przewidzieć. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć w Dziale Finansowo - Księgowym ZDM pok.5, natomiast kopię załączyć do oferty. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w Uwadze pkt 5. 7) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 8) Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach