Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w 2017 r.

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78400 Szczecinek, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 714 126 , fax. 943 740 254
  • Data zamieszczenia: 2017-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13
    78400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 714 126, fax. 943 740 254
    REGON: 33092089000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót polegających na utrzymaniu oznakowania poziomego i pionowego na ulicach będących w administracji Miasta Szczecinek w 2017 r. zgodnie ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach stanowiącymi Załącznik nr 1 – 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, w następującym zakresie: Orientacyjne ilości wykonywanych robót: 1. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe: 1.1 Malowanie przejść dla pieszych – ok. 3000 m2 1.2 Malowanie przejazdów rowerowych farbą czerwoną – ok. 50 m2 1.3 Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i innych elementów oznakowania poziomego – ok. 1000 m2 1.4 Malowanie miejsc parkingowych farbą niebieską – ok. 150 m2 Wykonawca wykona malowanie, o którym mowa w pkt. 1.1 do 1.4 farbą posiadającą atest i przeznaczoną do tego typu robót. 2. Oznakowanie poziome grubowarstwowe: 2.1 Malowanie przejść dla pieszych – ok. 40 m2 2.2 Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i innych elementów oznakowania poziomego – ok. 50 m2 Wykonawca wykona malowanie, o którty mowa w pkt.2.1 do 2.2 masą chemoutwardzalną posiadającą atest i przeznaczoną do tego typu robót. 3. Oznakowanie pionowe wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 3.1 Wykonanie nowej tarczy znaku odblaskowego wraz z montażem – ok. 60 m2 3.2 Wykonanie odnowienia znaku odblaskowego wraz z demontażem i montażem – ok. 20 m2 3.3 Wykonanie dwustronnych tabliczek nazw ulic wraz z montażem na słupku wg załączonych wzorów ( rys. nr 1 i 2 ) – ok. 25 szt. 3.4 Wykonanie słupków do znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic: a/ Słupek z rury ocynkowanej Ø 60 mm wraz z wykonaniem zamocowania znaku i ustawieniem słupka – ok. 75 szt. b/ Słupek z kształtownika stalowego 60x60 mm wraz z jego malowaniem na kolor czarny metodą proszkową i ustawieniem ( rys. nr 1 i 2 ) - ok. 23 szt. c/ Remont słupka wraz z montażem i demontażem – ok. 40 szt. d/ Przestawienie słupka wraz ze znakiem – ok. 10 szt. e/ Demontaż słupka wraz ze znakiem i naprawą nawierzchni – ok. 30 szt. 3.5 Mycie tarcz znaków drogowych - ok. 30 m2 3.6. Montaż lustra drogowego Ø600 mm ( lustro Wykonawcy) – ok. 5 szt. 4. Progi zwalniające wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 4.1. Montaż elementu środkowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 500 x 50 mm ( próg Wykonawcy ) – ok. 30 szt. 4.2 Montaż elementu końcowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 300 x 50 mm ( próg Wykonawcy)– ok. 15 szt. 4.3 Konserwacja istniejącego progu zwalniającego polegająca na jego demontażu i ponownym montażu w tym samym lub innym miejscu – ok. 80 szt. 5. Inne elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 5.1. Montaż bariery rurowej z rury ocynkowanej Ø 60 mm L=2,00 m, H=1,10 m ( rys. nr 3 ) bariera Wykonawcy– ok. 35,00 m 5.2. Montaż słupka żeliwnego Ø 80 mm , H-1,10 m w stylu „retro” ( rys.nr 4 ) słupek Wykonawcy– ok. 10 szt. 5.3. Uzupełnienie łańcucha żeliwnego czarnego przy barierach łańcuchowych – ok.10 m 5.4. Montaż azylu dla pieszych ( azyl Wykonawcy) – ok. 5 m2. 5.5. Montaż pylonu U-5b ( pylon Wykonawcy) – ok. 4 szt. 5.6. Montaż bariery sprężystej drogowej ( uśredniony rozstaw słupków – bariera Wykonawcy) – ok. 20 m. 5.7. Ustawienie oznakowania awaryjnego – ok. 5 kpl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach