Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w okresie do 31.01.2025 r.

MIASTO SZCZECINEK ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, pl. Wolności 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO SZCZECINEK
    pl. Wolności 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330920890
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w okresie do 31.01.2025 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach, stanowiącymi załączniki nr 1 – 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311, z późn. zm.) oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w okresie do 31.01.2025 r., które będzie mogło samoistnie spełniać funkcję techniczną w zakresie:1) Oznakowanie poziome cienkowarstwowe:1.1) Malowanie przejść dla pieszych – ok. 4 860 m2 1.2) Malowanie przejazdów rowerowych i miejsc postojowych farbą kolorową – ok. 740 m21.3) Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i innych elementów oznakowania poziomego – ok. 2 750 m2 Wykonawca wykona malowanie, o którym mowa w pkt. 1.1 do 1.3 farbą posiadającą atest i przeznaczoną do tego typu robót. Malowanie przejść dla pieszych i przejść pieszo – rowerowych w terminie do 30.06.2024 r. 2) Oznakowanie pionowe wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 2.1) Wykonanie i montaż nowej tarczy znaku odblaskowego – ok. 50 m22.2) Wykonanie dwustronnych tabliczek nazw ulic wraz z montażem na słupku wg załączonych wzorów ( zdjęcie nr 1 i 2 ) – ok. 18 szt. 2.3) Wykonanie słupków do znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic: a/ słupek z rury ocynkowanej Ø 60 mm wraz z wykonaniem zamocowania znaku i ustawieniem słupka – ok. 70 szt. b/ słupek z kształtownika stalowego 60x60 mm wraz z jego malowaniem na kolor czarny metodą proszkową i ustawieniem ( zdjęcie nr 1 i 2 ) - ok. 15 szt. c/ remont słupka wraz z montażem i demontażem – ok. 25 szt. d/ przestawienie słupka wraz ze znakiem – ok. 8 szt. e/ demontaż słupka wraz ze znakiem i naprawą nawierzchni – ok. 15 szt.2.4) Mycie tarcz znaków drogowych - ok. 80 m22.5) Dostawa i montaż lustra drogowego Ø 600 mm – ok. 6 szt.3) Progi zwalniające wg bieżących potrzeb Zamawiającego:3.1) Montaż elementu środkowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 500 x 50 mm ( próg Wykonawcy ) – ok. 30 szt.3.2) Montaż elementu końcowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 300 x 50 mm ( próg Wykonawcy)– ok. 8 szt. 3.3) Konserwacja istniejącego progu zwalniającego polegająca na jego demontażu i ponownym montażu w tym samym lub innym miejscu – ok. 35 szt.4) Inne elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego wg bieżących potrzeb Zamawiającego:4.1) Montaż bariery rurowej z rury ocynkowanej Ø 60 mm L=2,00 m, H=1,10 m (zdjęcie nr 3) bariera Wykonawcy– ok. 10,00 m4.2) Montaż słupka żeliwnego Ø 80 mm , H-1,10 m w stylu „retro” (zdjęcie nr 4) słupek Wykonawcy– ok. 4 szt. 4.3) Uzupełnienie łańcucha żeliwnego czarnego przy barierach łańcuchowych ( łańcuch Wykonawcy) – ok.5,00 m.4.4) Montaż azylu dla pieszych ( azyl Wykonawcy) – ok. 2,00 m2.4.5) Montaż pylonu U-5b ( pylon Wykonawcy) – ok. 6 szt.4.6) Montaż bariery sprężystej drogowej ( uśredniony rozstaw słupków – bariera Wykonawcy) – ok. 4,00 m. 4.7) Ustawienie oznakowania awaryjnego – ok. 1 kpl.4.8) Montaż słupka U-12c ( słupek Wykonawcy) - ok. 4 szt. 4.9) Montaż progu wyspowego małego z tworzywa sztucznego 2000 * 1800 mm ( próg Wykonawcy) – ok. 2 szt. 4.10) Montaż słupka U-1a ( słupek Wykonawcy) - ok. 3 szt. 2. Szczegółowy zakres robót określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.3. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach ogólnej ilości wszystkich robót, możliwość przesunięcia ilości robót pomiędzy poszczególnymi rodzajami robót.4. Zakres robót zleconych Wykonawcy wyniesie minimum 75% zakresu robót określonych w ust. 1. 5. Zamówienie robót w ilości nie powodującej osiągnięcie wynagrodzenia za cały przedmiot zamówienia nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówień uzupełniających, dodatkowych lub innych, a także roszczeń o wypłacenie w całości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane roboty.6. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych robót należy do obowiązków Wykonawcy.7. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach