Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2022 r.

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 714 126 , fax. 943 740 254
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 714 126, fax. 943 740 254
    REGON: 33092089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2022 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach stanowiącymi Załącznik nr 1 – 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej utrzymania poziomego i pionowego na ulicach będących w administracji Miasta Szczecinek w okresie od 01.02.2021 r. do 31.01.2022 r., które będzie mogło samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną w zakresie: 1.1 Oznakowanie poziome cienkowarstwowe: 1.2 Malowanie przejść dla pieszych – ok. 4500 m2 1.3 Malowanie przejazdów rowerowych i miejsc postojowych farbą kolorową – ok. 1150 m2 1.4 Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i innych elementów oznakowania poziomego – ok. 2675 m2 Wykonawca wykona malowanie, o którym mowa w pkt. 1.2 do 1.4 farbą posiadającą atest i przeznaczoną do tego typu robót. 2.1.Oznakowanie pionowe wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 2.2 Wykonanie i montaż nowej tarczy znaku odblaskowego – ok. 95 m2. 2.3 Wykonanie odnowienia znaku odblaskowego wraz z demontażem i montażem ok. 10 m2. 2.4 Wykonanie dwustronnych tabliczek nazw ulic wraz z montażem na słupku wg załączonych wzorów ( rys. nr 1 i 2 ) – ok. 35 szt. 2.5 Wykonanie słupków do znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic: a/ słupek z rury ocynkowanej Ø 60 mm wraz z wykonaniem zamocowania znaku i ustawieniem słupka – ok. 90 szt. b/ słupek z kształtownika stalowego 60x60 mm wraz z jego malowaniem na kolor czarny metodą proszkową i ustawieniem ( rys. nr 1 i 2 ) - ok. 15 szt. c/ remont słupka wraz z montażem i demontażem – ok. 50 szt. d/ przestawienie słupka wraz ze znakiem – ok. 8 szt. e/ demontaż słupka wraz ze znakiem i naprawą nawierzchni – ok. 25 szt. 2.6 Mycie tarcz znaków drogowych - ok. 150 m2 2.7. Dostawa i montaż lustra drogowego Ø 600 mm – ok. 10 szt. 3.1 Progi zwalniające wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 3.2. Montaż elementu środkowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 500 x 50 mm ( próg Wykonawcy ) – ok. 87 szt. 3.3 Montaż elementu końcowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 300 x 50 mm ( próg Wykonawcy)– ok. 22 szt. 3.4 Konserwacja istniejącego progu zwalniającego polegająca na jego demontażu i ponownym montażu w tym samym lub innym miejscu – ok. 60 szt. 4.1 Inne elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 4.2. Montaż bariery rurowej z rury ocynkowanej Ø 60 mm L=2,00 m, H=1,10 m ( rys. nr 3 ) riera Wykonawcy– ok. 25,00 m 4.3. Montaż słupka żeliwnego Ø 80 mm , H-1,10 m w stylu „retro” ( rys. nr 4 ) słupek Wykonawcy– ok. 10 szt. 4.4. Uzupełnienie łańcucha żeliwnego czarnego przy barierach łańcuchowych ( łańcuch Wykonawcy) – ok.10 m 4.5. Montaż azylu dla pieszych ( azyl Wykonawcy) – ok. 12 m2. 4.6 Montaż pylonu U-5b ( pylon Wykonawcy) – ok. 15 szt. 4.7. Montaż bariery sprężystej drogowej ( uśredniony rozstaw słupków – bariera Wykonawcy) – ok. 10 m. 4.7. Ustawienie oznakowania awaryjnego – ok. 5 kpl 4.9. Montaż słupka U-12c ( słupek Wykonawcy) - ok. 20 szt. 4.10. Montaż słupka U-1a ( słupek Wykonawcy) - ok. 18 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach