Przetargi.pl
UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULIC, WYMIANA OPRAW I SŁUPÓW OŚWIETLENIOWYCH ORAZ USUWANIE AWARII OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2011-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULIC, WYMIANA OPRAW I SŁUPÓW OŚWIETLENIOWYCH ORAZ USUWANIE AWARII OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usuwania usterek i awarii urządzeń oświetlenia drogowego oraz do utrzymania we właściwym stanie technicznym oświetlenia ulic. 6.2. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu informacji do natychmiastowego przystąpienia do usuwania kolizji lub zagrożenia powstałego z powodu uszkodzenia opraw lub słupów oświetleniowych (w godzinach 000 - 2400 ). 6.3. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia w czasie do 48 godzin od otrzymania informacji do robót polegających na wymianie elementów oświetlenia drogowego, zawartych w ofercie Wykonawcy. 6.4. Do obowiązków Wykonawcy należą zgodnie z Tabelą Elementów Rozliczeniowych (załącznik nr 9 do SIWZ) wymiana opraw i słupów oświetleniowych, wymiana kabla oświetlenia ulic, malowanie słupów stalowych oświetleniowych na terenie Miasta Zielona Góra. 6.5. Zakres prac zasadniczych zgodnie z Tabelą Elementów Rozliczeniowych: - wymiana sześciopolowych szafek oświetlenia ulic - 2 kpl. - wymiana słupów stalowych oświetleniowych ocynkowanych wysokich z WLZ i złączem - 55 kpl. - wymiana słupów stalowych oświetleniowych ocynkowanych parkowych z WLZ i złączem - 15 kpl. - wymiana słupów aluminiowych oświetleniowych parkowych stylowych z WLZ i złączem - 4 kpl. - wymiana opraw sodowych oświetlenia ulic na słupach wysokich - 50 kpl. - wymiana opraw sodowych parkowych oświetlenia ulic - 35 kpl. - wymiana opraw sodowych parkowych aluminiowych stylowych - 4 kpl. - wymiana kabla oświetlenia ulic - 400 m. - montaż muf przelotowych na kablu oświetleniowym - 10 kpl. - malowanie słupów stalowych oświetleniowych wysokich - 150 kpl. - malowanie słupów stalowych oświetleniowych parkowych - 100 kpl. - renowacja słupa aluminiowego parkowego stylowego - 5 kpl. 6.6. Wymagania dodatkowe: Z chwilą podpisania Umowy wykonawca musi dysponować: - wolną linią z podłączonym faxem - szt. 1, - łączem internetowym z adresem e-mail - szt.1. 6.7. Wykonawca winien w cenie oferty zawrzeć koszty wywozu na wysypisko lub Rejonu Dystrybucji (do 6km) oraz koszty utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach