Przetargi.pl
Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego Centrum Przesiadkowego usytuowanego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy, administrowanego przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy - w latach 2019-2020

Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Łukasińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 524 071 , fax. 748 522 315
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy
    ul. Łukasińskiego 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 524 071, fax. 748 522 315
    REGON: 89021980690989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.swidnica.bip-gov.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego Centrum Przesiadkowego usytuowanego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy, administrowanego przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy - w latach 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Bieżące świadczenie usług w obrębie Centrum Przesiadkowego zadysponowanego na potrzeby podróżnych tj. budynku dworca kolejowego , budynku dworca autobusowego poprzez: 1) Codzienne (we wszystkie dni tygodnia) zapewnienie niezawodnego funkcjonowania obiektu w zakresie powierzonych usług w godzinach funkcjonowania dworca kolejowego (od 5.00 do 23.00, lecz z możliwością przedłużenia czasu funkcjonowania, w zależności od wdrożonego rozkładu jazdy pociągów pasażerskich oraz autobusów), 2) bieżący przegląd stanu sprzętu i wyposażenia znajdującego się na terenie obiektu, 3) zgłaszanie Zamawiającemu napraw i remontów które wymagają interwencji specjalistycznych służb, 4) sprawdzanie, czy na terenie obiektu dworca nie znajdują się niezabezpieczone lub niebezpieczne przedmioty stanowiące zagrożenie dla bezpieczeństwa podróżnych i podejmowanie interwencji poprzez zawiadomienie specjalistycznych służb i Zamawiającego, 5) przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, w tym:  znajomość przepisów i zasad przeciwpożarowych,  umiejętność prawidłowego obsługiwania zainstalowanych na terenie obiektu urządzeń i sprzętu przeciwpożarowego,  niezwłoczne informowanie Zamawiającego o dostrzeżonych nieprawidłowościach lub usterkach w zakresie ochrony przeciwpożarowej na terenie dworca kolejowego,  w przypadku pożaru niezwłoczne powiadomienie straży pożarnej, specjalistycznych służb oraz zawiadomienie Zamawiającego. Prace określone w pkt. 1 Wykonawca realizuje codziennie, bez wezwania. 2. Utrzymanie czystości Centrum Przesiadkowego w części przeznaczonej do obsługi podróżnych, z wyłączeniem powierzchni wynajętych przez Zamawiającego innym podmiotom, w częściach określonych w załączniku nr 2 do umowy, w tym: 1) co najmniej jeden raz dziennie mycie maszynowe posadzki całej powierzchni wewnętrznej podłóg z kamienia naturalnego, posadzki z kafli oraz pozostałych powierzchni posadzki wewnętrznej obiektu dworca kolejowego, obiektu dworca autobusowego a w przypadku niekorzystnych zewnętrznych warunków atmosferycznych (opady deszczu, błoto pośniegowe) co najmniej dwukrotne mycie maszynowe, 2) bieżące mycie ręczne posadzki całej powierzchni z kamienia naturalnego, posadzki z kafli oraz pozostałych powierzchni posadzki wewnętrznej i zewnętrznej obiektu dworca kolejowego, obiektu dworca autobusowego. 3) co najmniej jeden raz dziennie zamiatanie i mycie odpowiednim sprzętem przeznaczonym do ręcznego czyszczenia schodów przed wejściem głównym na dworzec kolejowy, a w przypadku niekorzystnych zewnętrznych warunków atmosferycznych (opady deszczu, błoto pośniegowe) każdorazowo wg potrzeb. 4) co najmniej jeden raz dziennie zamiatanie chodnika usyt. w bezpośrednim otoczeniu obiektu, a w przypadku powstania zanieczyszczeń każdorazowo wg potrzeb, 5) co najmniej jeden raz w tygodniu konserwacja drewnianych drzwi zewnętrznych środkami do tego celu przeznaczonymi. 6) co najmniej jeden raz dziennie mycie drzwi wewnętrznych oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg potrzeb, 7) zabezpieczenie czystości powierzchni ścian każdorazowo wg potrzeb, 8) co najmniej jeden raz dziennie mycie powierzchni przeszklonych oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg potrzeb, 9) codzienne bieżące utrzymanie czystości i stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń sanitarnych w tym:  co najmniej trzy razy dziennie mycie i dezynfekcja powierzchni płytek ceramicznych podłóg i ścian, armatury sanitarnej (misek ustępowych, pisuarów ,bidetów, umywalek, baterii umywalkowych itp.) oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg potrzeb,  bieżące usuwanie nieczystości z koszy i ich wykładanie workami jednorazowymi,  bieżące uzupełnianie w pisuarach i muszlach kostek zapachowo-bakteriobójczych w sposób zapewniający ciągłość ich użytkowania,  bieżące uzupełnianie zasobników w papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło w sposób zapewniający ciągłość ich użytkowania,  bieżące stosowanie środków zapachowych w przestrzeni toalet, z częstotliwością zapewniającą skuteczną eliminację nieprzyjemnych zapachów,  na bieżąco prowadzenie kart potwierdzających wykonanie czynności porządkowych, poprzez złożenie podpisu przez osobę realizującą usługę w cogodzinnych odstępach czasu,  używanie wyłącznie profesjonalnych środków higieniczno-sanitarnych. 10) używanie wyłącznie do mycia i konserwacji powierzchni profesjonalnych środków myjąco-konserwujących właściwych do poszczególnych rodzajów nawierzchni, 11) co najmniej jeden raz dziennie mycie ławek drewnianych w obiekcie dworca kolejowego oraz metalowych w obiekcie dworca autobusowego oraz każdorazowo wg potrzeb, 12) co najmniej jeden raz dziennie mycie grzejników oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg potrzeb, 13) co najmniej jeden raz dziennie mycie balustrad i poręczy oraz zapewnienie ich czystości każdorazowo wg potrzeb, 14) bieżące mycie przeszklonych gablot informacyjnych, 15) bieżące opróżnianie pojemników na nieczystości stałe oraz wykładanie workami. 3. Bieżące utrzymanie czystości terenu zielonego, koszenie trawników wraz z wygrabieniem i wywiezieniem skoszonej trawy – wysokość trawy nie wyższa niż 15 cm, 4. Utrzymanie czystości w bezpośrednim otoczeniu obiektu Centrum Przesiadkowego , w tym co najmniej jeden raz w miesiącu oczyszczanie wsypów piwnicznych. 5. Zimowe utrzymanie przejść, dojść, schodów poprzez odśnieżanie i uszarstnianie każdorazowo wg potrzeb. 6. Wykonywanie innych czynności porządkowych, nie określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, a warunkujących właściwe utrzymanie czystości Centrum Przesiadkowego. 7. Czynności wymienione w wyżej wymienionych punktach Wykonawca wykonywać będzie z wykorzystaniem własnych środków czystości odpowiednich do powierzchni z kamienia naturalnego oraz innych powierzchni występujących w obiekcie, własnych środków sanitarno-higienicznych (m.in. papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, worki na odpady) i własnych urządzeń technicznych odpowiednich do rodzaju powierzchni. Uwaga! W celu zapewnienia standardów jakościowych, najistotniejsze z punktu widzenia pasażera elementy wyposażenia Centrum Przesiadkowego, podlegają czyszczeniu w pierwszej kolejności i są to m.in. posadzka, ławki dla podróżnych, pojemniki na odpady, wszystkie elementy wyposażenia toalet wraz z bieżące stosowanie środków zapachowych w przestrzeni toalet, z częstotliwością zapewniającą skuteczną eliminację nieprzyjemnych zapachów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 10.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z p. zm.). W przypadku poręczeń Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentu poświadczającego, że podmiot, który udzielił poręczenia zapłaty wadium zawarł umowę o udzielenie wsparcia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PeKaO SA Oddział I w Świdnicy nr rachunku 52 1240 3464 1111 0010 4779 6145 , z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ZW/CP/1/2019 na zadanie pn. „Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego obiektu Centrum Przesiadkowego usytuowanego przy ul. Dworcowej i Kolejowej w Świdnicy, administrowanego przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Świdnicy w latach 2019-2020”. 10.4 W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 10.5 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. 10 ust 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 10.6 Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 10.7 Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 10.8 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10.9 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.1 Wykonawca wykaże, że posiada aktualną umowę zawartą z firmą posiadającą wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasto Świdnica, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z p. zm.) lub oświadczy, że w przypadku wygrania postępowania przetargowego ZW/CP/1/2019 dysponować będzie w/w umową na dzień podpisania umowy, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.5. Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć: - pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba (osoby niewskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę, - pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej, - pisemne zobowiązanie innego podmiotu na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 7 do SIWZ. - formularz cenowy, o którym mowa w rozdz.17 - załącznik nr 8 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach