Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Grodźcu Małym w ramach zadania pn. „Grodziec Mały droga dojazdowa do gruntów rolnych ”

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Piaskowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55, , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    Piaskowa 1
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, , fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugglogow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Grodźcu Małym w ramach zadania pn. „Grodziec Mały droga dojazdowa do gruntów rolnych ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres inwestycji pn. „Grodziec Mały droga dojazdowa do gruntów rolnych ” obejmuje: Przebudowę drogi gminnej w Grodźcu Małym na działkach 456, 457/2 obręb Grodziec Mały , Gmina Głogów. Przewiduje się przebudowę drogi gminnej nr 2014004 o długości 600 m, która polegać będzie na poszerzeniu istniejącej nawierzchni wraz z jej wymianą na nową nawierzchnię z mieszanki mineralno – asfaltowej. Docelowo nawierzchnię nowej drogi stanowić będzie mieszanka mineralno – asfaltowa ( beton asfaltowy o szerokości 5,0 m ( 6,0 m na poszerzeniu drogi łuku). Na nową nawierzchnię drogi składać się będzie warstwa ścieralna betonu AC11S 50/70 o gr. 4 cm i warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm. Nową nawierzchnię drogi przewiduje się ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego z częściowym wykorzystaniem istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa łamanego, która stanowić będzie dodatkową warstwę podbudowy. Istniejącą nawierzchnię z kruszywa łamanego przed ułożeniem docelowej podbudowy nowej nawierzchni jezdni przewiduje się zooskardować na głębokości 5-10 cm. Zooskardowaną część kruszywa przewiduje się wykorzystać do wbudowania w pobocza jezdni. Wzdłuż całej długości nowej nawierzchni przebudowanej jezdni przewiduje się wykonać obustronne utwardzone pobocza o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego o grubości 15 cm. Przewiduje się wykonać również remont drogi zlokalizowanej na działce nr 455/1 i 455/2 o szerokości 4,5 m i długości 95 m. Zamawiający w ramach zadania przewiduje wykonanie zjazdy zjazdów o zmiennych szerokościach zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Nawierzchnię zjazdów stanowić będzie, tak jak przebudowanej jezdni, mieszanka mineralno – asfaltowa ( beton asfaltowy) na którą składać się będzie warstwa ścieralna z betonu AC11S 50/70 o gr. 4 cm i warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie nowego przepustu w miejscu istniejącego. Nowy przepust o długości L = 13,0 m należy wykonać z rur żelbetowych ze stopką DN 800Ułożonych na ławie betonowej gr. 15 cm z betonu klasy C12/15. Zasypkę przepustu należy wykonać za pomocą piasku średniego, pospółki nie zawierających przedmiotów twardych na grubości 20 cm 3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte są w projekcie wykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: 2.1. przelewem – wpłacane na rachunek Gminy Głogów w Banku Spółdzielczym w Głogowie 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004 z dopiskiem „wadium – „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Grodźcu Małym w ramach zadania pn. „Grodziec Mały droga dojazdowa do gruntów rolnych ” 2.2. ” – tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku (UWAGA: w przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium); 2.3. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmiotu o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) –załączane do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku Zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do kasy). W przypadku załączenia dokumentu do koperty zawierającej ofertę należy pamiętać, aby nie spinać ww. dokumentu z ofertą i nie numerować go jako kolejnej strony tej oferty. Dokument ten, bowiem ma zapewnić możliwość swobodnego przekazania do kasy, bez konieczności naruszania integralności samej oferty. 2.4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 3.1. musi być wystawione na Gminę Głogów, ul. Piaskowa 1, 67-200 Głogów, 3.2. musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp; 3.3. w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców; 3.4. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania z ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy Pzp. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu kasa Referatu finansowego wydaje, pracownik merytoryczny przesyła Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: - w celu skutecznego złożenia oferty: 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej; - w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu: 1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druków oświadczeń stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach