Przetargi.pl
UTRZYMANIE, KONSERWACJA ORAZ DROBNE NAPRAWY OŚWIETLENIA TERENÓW KOMUNALNYCH ( LAMPY PARKOWE, ULICZNE, HALOGENY) NALEŻĄCEGO DO GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2011-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE, KONSERWACJA ORAZ DROBNE NAPRAWY OŚWIETLENIA TERENÓW KOMUNALNYCH ( LAMPY PARKOWE, ULICZNE, HALOGENY) NALEŻĄCEGO DO GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1. utrzymanie, konserwacja oraz drobne naprawy (wymiana żarówek, bezpieczników itp.) zapewniające nieprzerwane, właściwe funkcjonowanie lamp parkowych, ulicznych i halogenów na terenach należących do Gminy Miejskiej Oława, 2. sprawdzenie sprawności oświetlenia, co najmniej raz na dwa tygodnie, 3. sprawdzenie i wymiana uszkodzonych zabezpieczeń wewnętrznych lamp, 4. wymiana uszkodzonych w trakcie trwania umowy układów zapłonowych, 5. wymiana 20 słupów oświetlenia parkowego w trakcie trwania umowy (stalowe, z podstawą do montażu na fundamencie, 4 m wysokości, pojedyncza oprawa świetlna), 6. dbanie o estetyczny wygląd słupów (usuwanie naklejek, plakatów, napisów, zarysowań itp.) i w razie konieczności pomalowanie czarną farba na rdzę, 7. naprawa uszkodzonych kabli zasilających od szafki zasilającej do ostatniego odbiornika, 8. usuwanie awarii (dewastacji i uszkodzeń innych niż wymienione w pkt. 1, 3 i 4 niniejszej specyfikacji) o kosztach do 50 % ryczałtu miesięcznego brutto (na podstawie lat ubiegłych ilość tego typu zdarzeń szacuje się na poziomie 4 awarii miesięcznie), 9. oględziny i przegląd techniczny instalacji elektrycznej zgodnie z wymogami prawa budowlanego, 10. uruchamianie pomp w fontannach (3 szt.) i na stawach w parku (1 szt.) oraz konserwacja układu zasilania elektrycznego przed i po sezonie, 11. konserwacja oraz ustawianie zegarów sterujących pracą fontann (3 szt.), 12. konserwacja i naprawa halogenów wymienionych w załączniku do niniejszej specyfikacji, 13. prace elektryczne związane z montażem, demontażem oraz konserwacją oświetlenia świątecznego na 60 słupach oświetleniowych i w ich pobliżu (podłączenie oświetlenia do max 6 choinek w okresie świątecznego i późniejszy demontaż instalacji) z możliwością rozszerzenia zakresu prac w związku z planowanym zwiększeniem ilości oświetlenia w kolejnych latach. Koszty wszystkich materiałów na konserwację i remonty (z zastrzeżeniem p. 8) pokrywa wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 000 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 , z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujące konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie nr 92 95850007 0010 0016 7716 0030.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach