Przetargi.pl
UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2018 R.

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 400 , fax. 896 429 401
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 400, fax. 896 429 401
    REGON: 52443000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA W 2018 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda w 2018 r., w zakresie: Część 1. Utrzymanie i konserwacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parkach; Część 2. Utrzymanie i konserwacja zieleni wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek; Część 3. Doraźne utrzymanie i konserwacja zieleni; Część 4- Wycinka, leczenie oraz cięcia pielęgnacyjne drzew; Część 5. Utrzymanie i pielęgnacja rabat, zieleńców; zgodnie z wykazem terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5a, 5b, 5d, 5e do SIWZ), wykazem prac objętych zamówieniem (załącznik nr 6a, 6b, 6c, 6e do SIWZ), załącznikami graficznymi (załącznik nr 7 do SIWZ), wykazem nasadzeń (załącznik nr 8a, 8b, 8e do SIWZ), opisem wycinki drzew (załącznik nr 9 do SIWZ), wzorami umów (załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ) i § 19 SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych w Budżecie Miasta Ostróda na rok 2018. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia do świadczenia usługi na terenach gminnych, w przypadku niezawarcia porozumienia ze Starostwem Powiatowym w Ostródzie na utrzymanie dróg powiatowych na terenie miasta Ostróda na rok 2018 r. lub odstąpienia od podpisanego porozumienia przez jedną ze Stron. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku składania oferty w części 1, 2 lub 3: wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważne na dzień składania ofert: a) zezwolenie na zbieranie odpadów z terenu miasta Ostróda; oraz b) zezwolenie na transport odpadów; zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) kalkulacja ceny ofertowej (adekwatnie do wybranej części- załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e do SIWZ); 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 13 do SIWZ; 4) w przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach