Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja zieleni na terenie miasta Lubawa

Gmina Miejska Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, Rzepnikowskiego 9A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubawa
    Rzepnikowskiego 9A
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510743479
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja zieleni na terenie miasta Lubawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja zieleni na terenie miasta Lubawa. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ formularz ofertowy. Ponadto:1) Wszelkie prace wykonane bezzasadnie lub bez uzgodnienia z Zamawiającym nie będą podlegały rozliczeniu.2) Wykaz terenów zielonych, krzewów i róż obejmujących przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie zlecanie prac również na innych terenach należących do Gminy Miejskiej Lubawa.3) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowanie wymogów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.4) W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania czystości i porządku oraz bieżącego serwisowania placów zabaw. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zabawowych Wykonawca zabezpieczy uszkodzone urządzenie oraz niezwłocznie powiadomi pisemnie Zmawiającego o stwierdzonym uszkodzeniu.5) Czas reakcji awaryjnego usuwania wiatrołomów/ wykrotów – do 1 godziny od zgłoszenia akcji przez Zamawiającego. Przez awaryjne usuwanie rozumie się fizyczne rozpoczęcie akcji likwidowania wiatrołomów/ wykrotów zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców.2. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, tj. do przekazania odpadów do odpowiednich miejsc unieszkodliwienia i odzysku, zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt. Obecnie obowiązujące przepisy nie wskazują regionalizacji w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych. Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne i zagospodarowujący je mogą odpady te przekazywać do dowolnej instalacji na terenie kraju. Należy jednak zauważyć, że istnieje zasada bliskości, która nakazuje przetwarzanie odpadów w instalacji najbliższej (art. 20 ust. 2 ustawy o odpadach). Gmina Miejska Lubawa należy do Ekologicznego Związku Gmin „Działdowszczyzna” z siedzibą w Działdowie. Na terenie związku znajduje się Instalacja Komunalna w Działdowie, w skład której wchodzą: sortownia, kompostownia oraz składowiska odpadów w Zakrzewie i Ciechanówku. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac, tj. do przekazania odpadów do Instalacji zarządzanych przez Ekologiczny Związek Gmin „Działdowszczyzna”. Wszystkie pozyskane odpady należy przekazać do Instalacji Komunalnej. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia wraz z rozliczeniem miesięcznym informacji o ilości odpadów wytworzonych i zebranych w ramach realizacji zamówienia. Informacja taka musi być potwierdzona lub wystawiona przez Instalację Komunalną, do której odpady zostały przekazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w § XIII ust. 2 SWZ3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Miasta Lubawa- Bank Spółdzielczy w Lubawie 89 8832 0001 1001 0000 0332 0004, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Lubawa.7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 450.000 złotych (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca świadczył usługę (kontrakt) polegającą na utrzymaniu/konserwacji terenów zielonych o wartości przynajmniej 450.000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), która obejmowała: powierzchnia terenu zieleni do koszenia wynosiła co najmniej 600.000 m2 (słownie: sześćset tysięcy metrów kwadratowych ) oraz wycinkę co najmniej 20 szt. drzew. Zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych kontraktów w celu uzyskania jednego kontraktu o zakresie, kwocie i wielkości prac wymaganych przez Zamawiającego.b) Wykonawca musi wykazać, iż w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dysponuje następującymi osobami odpowiedzialnymi za kierowanie pracami, posiadającymi doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz pracownikami fizycznymi, tj.:(1) Kierownik prac – osoba odpowiedzialna za realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia – posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe,(2) Pracownicy fizyczni – minimum 4 osoby.c) Wykonawca musi wykazać, iż w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dysponuje następującym sprzętem:(1) kosiarka na ciągniku kołowym lub samobieżna – 3 szt.,(2) ciągnik z beczkowozem i urządzeniem do podlewania lub samochód z zamontowanym zbiornikiem z pompą ciśnieniową – 1 szt.(3) pojazd specjalny do wywozu zebranych odpadów do Instalacji komunalnej – 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach